Autor Wątek: Ultr@Pack v 1.6  (Przeczytany 21723 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpnia 05, 2009, 10:14:26 »
Z tym dodawaniem to chyba może być problem.Ja dzisiaj chciałem dodać Halifaxa i nic z tego nie wyszło gra wychodziła do windy przy 60% załadowania.

I tu mam bardzo proste rozwiązenie. Musisz sobie zamienić plik button a najlepiej pobrać go z

http://specialaircraftservice.com/sas/index.php/topic,97.0.html

Latam na modach AAA oraz dołożyłem sobie SeaFury z SAS i wszystko pięknie chodzi. Podejrzewam, że z UI też będzie dobrze.

oldeagle

  • Gość
Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpnia 05, 2009, 14:14:25 »
Dzięki za info spróbuje z tym z SAS bo z AAA tym podanym przy modelu nie ruszył.

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpnia 11, 2009, 19:22:16 »
Ściągnąłem UP v1.7. Rozpakowałem. 13 GB nagrałem na oryginalną wersję 4.08m. Wybrałem opcję FullMod. Odpaliłem. Zagrałem.

Problem: mam niedużo samolotów, w porównaniu do 4.08m to bieda.

Help!

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #48 dnia: Sierpnia 11, 2009, 21:08:23 »
Wyjaśniło się! Odpalałem po prostu mapę Coral Sea. Tam jest ograniczona ilość samolotów.

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpnia 12, 2009, 20:32:34 »
Znowu problem. Tym razem pomimo wielu prób nie udało mi się nic poradzić.

Po instalacji grałem offline w opcji FullMod. Bez problemu. Wczoraj wszedłem online w wersji 4.08m (switch w pliku JSGME). Bez problemu. Dzisiaj chciałem odpalić znowu FullModa offline - gra ładuje się do 60% po czym znika (wywala się do Windy). Przy zmianie moda na 4.08m lub 4.09m - ładuje się bez problemu.

Co robić?

Offline Bee

  • *
Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #50 dnia: Sierpnia 12, 2009, 22:37:51 »
Jeśli zmodowana gra wywala do Windowsa przy 60% ładowania to nieodzownie jest to wina pliku buttons, w którym zawarte są wszystkie modele lotu. Jeśli wpisy w pliku air.ini nie będą się zgadzały z danymi z pliku buttons to gra się nie uruchomi. Wydaje mi się, że musiałeś pomieszać coś z plikami ewentualnie dodałeś nowy samolot\samoloty co w przypadku UP jest o tyle trudne, że nowa wersja buttons pojawia się niezwykle rzadko, a bez niej nie możemy swobodnie aktywować nowych maszyn.

Wypakuj sobie 7zipem z instalatora UP plik buttons i wstaw w odpowiednie miejsce. Znajduje się on w w folderze MODS\Full Mod\... i  dalej niestety nie wiem, gdyż ze względu na słaby sprzęt z UP zrezygnowałem na rzecz UI 1.1.

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #51 dnia: Sierpnia 12, 2009, 22:59:02 »
Znowu problem. Tym razem pomimo wielu prób nie udało mi się nic poradzić.

Co robić?
A czy nie lepiej byłoby Ci zainstalować drugiego iłka we wcześniej przygotowanym katalogu ? Ja tak zrobiłem a w celu szybkiej instalacji zrobiłem sobie kopię zapasową przy pomocy Nero-BackItUp z pakietu Nero który kupiłem razem z recorderem DVD.
W ten sposób możesz zawsze szybko i bezboleśnie zainstalować grę np w wersji 4.08 i masz "bazę" do zabawy z modowaniem gry.
Naturalnie skrót do gry będziesz musiał umieścić na pulpicie i możesz nawet zmienić jego nazwę na np "4.08" , "Ultrapack 1.6" itp.

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #52 dnia: Sierpnia 13, 2009, 08:32:03 »
Bee:

Zamieniłem plik button raz, ale zgrałem go ponownie z wersji UP 1.7. Nie odpala.

Jaeger:

Ja mam zduplikowanego ila2 w wersji 4.08m. W Ultra Packu 1.7 jest switcher, który przełącza wersje. Tak jak mówię: jak zmienię na 4.08m lub 4.09m - gra odpala. Jak dam opcję "FullMod" - ładuje się do pewnego momentu i wywala.

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #53 dnia: Sierpnia 13, 2009, 11:12:08 »
Był taki błąd. Rozwiązali go na forum Hadesa.
Jest tam fix na to , albo ściągnięcie pełnej wersji (poprawionej) , duzo linków do szybkich transferów.

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #54 dnia: Sierpnia 13, 2009, 13:33:13 »
Ale ja mam najnowszą wersję UP 1.7.

Jakkolwiek, możesz podać mi linki?

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #55 dnia: Września 02, 2009, 21:26:55 »
Mam Ultrapacka 1.7 i kiedy wybiorę Ju88, przy kliknięciu FLY gra się zacina. Mam problem tylko z tym samolotem, cała gra działa dobrze.

Czy miał ktoś podobny problem?
Miejsce na Twoją reklamę.

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #56 dnia: Września 03, 2009, 07:05:27 »
Jaki sprzęt masz? W ultrapacku Ju88 ma nowy kokpit, którego tekstury zajmują ponad 600MB, słabszych komputerach może nie wyrabiać.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #57 dnia: Września 03, 2009, 07:45:02 »
600MB???

Ktoś tam nie zna umiaru albo nie zna się na komputerach. Albo jedno i drugie.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #58 dnia: Września 03, 2009, 15:41:55 »
Ze sprzętem wszystko ok. Core 2 Duo E2140, 2GB RAM, GF8600GT.
Wcześniej działało (na innej instalacji), ale reinstalować nie chcę.
Miejsce na Twoją reklamę.

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Ultr@Pack v 1.6
« Odpowiedź #59 dnia: Września 05, 2009, 17:50:41 »
600MB???

Ktoś tam nie zna umiaru albo nie zna się na komputerach. Albo jedno i drugie.
Mam dokładnie takie samo ważenie (graniczące z pewnością) jeżeli chodzi o te paczki modów, niestety. Nie muszę dodawać chyba jak wpływa to przykładowo na czas ładowania misji na VF.
Yhhh....