jak to "napisy". Chodziło mi o to, jak bardzo robienie profili różni się od robienia skinów np, w zakresie "brudzingu", opracowywania linii podziału, oddawania faktury materiału, odwzorowywaniu kształtu samolotu... A napisy? Profile robię w Gimpie, po prostu wybieram czcionkę, piszę a potem obrabiam. Ale one nie są chyba najważniejsze w skinie?
W ilku najważniejszą rzeczą jest światło.Możesz zrobić świetny skin,który doskonale będzie wyglądał w programie natomiast w grze już nie!!!.Najbardziej widoczne jest to na nie pomalowanych samolotach(duraluminium),tam ze światłami trzeba dosłownie walczyć:P,ale taki jest ilek.Bump mappingu też nie ma niestety.
Żeby odświerzyć troszkę temat to ostatnio robiłem takiego mega paka dla teatru Pacyficznego.Tutaj wykorzystałem dużo skinów R_Target'a,Grega Boyingtona,JayPack'a,MacWan'a etc.Pare sam musiałem popełnić Jak na przykład Kawasaki Ki-100 bo na sieci nic co mi by się opdobało nie istnieje.Celem było dogranie stylowo i kolorystycznie wszystkich maszyn japońskich i amerykańskich tak żeby pasowały do siebie stojąc obok.Niektóre skiny nie są edytowane,ale nie mam ich jak wywalić z panoramy.









