Autor Wątek: Przeciążenia i korkociągi podczas ostrych skrętów  (Przeczytany 4759 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pierdyl

  • Gość
Przeciążenia i korkociągi podczas ostrych skrętów
« dnia: Maja 13, 2009, 12:32:42 »
Witam! Mam taki problem: Kiedy sobie latam, lecę za kimś kogo chcę zestrzelić, on wykonuje ostre skręty, a kiedy ja chce utrzymać się na jego ogonie i robię to co on to samolot często mi zaczyna wirować, wpadać w korkociągi, zlatuje mi nie na tą stronę co trzymam joya itp. Już przestawiałem w ustawieniach nachylenia i przechylenia na mniejsze wartości niż 100. Trochę to pomogło ale wtedy samolot nie jest tak zwrotny. Też macie podobne problemy co ja? Jeśli tak to jak Wy sobie z nimi radzicie ?

chincz

  • Gość
Odp: Przeciążenia i korkociągi podczas ostrych skrętów
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 13, 2009, 13:58:05 »
Ja na przykład latam prosto.
Pozdrawiam

Offline I/JG53_Angel

  • *
  • Out Of Control
Odp: Przeciążenia i korkociągi podczas ostrych skrętów
« Odpowiedź #2 dnia: Maja 13, 2009, 18:30:48 »
Ja porobiłem sobie takie kreski na klacie(coś a'la climb ladder w nowoczesnym hud'zie).
Jak mi drąg w trakcie rwania na klatę podejdzie do ostatniej kreski to przestaję(sic!)ciągnąć...
Babka wymusza motocykliście pierwszeństwo, dochodzi do wypadku, na szczęscie niegroźnego. Motocyklista podchodzi do DAMY i pyta"Widziała mnie pani?"
"Tak widzialam" odpowiada DAMA
To dlaczego mi pani nie ustąpiła ?
"No ale pan przeciez jechal motocyklem !"

http://img223.imageshack.us/img223/6416/bezpiecznygh0.jpg

Pierdyl

  • Gość
Odp: Przeciążenia i korkociągi podczas ostrych skrętów
« Odpowiedź #3 dnia: Maja 13, 2009, 19:35:23 »
Ja porobiłem sobie takie kreski na klacie(coś a'la climb ladder w nowoczesnym hud'zie).
Jak mi drąg w trakcie rwania na klatę podejdzie do ostatniej kreski to przestaję(sic!)ciągnąć...


hy hy hy bardzo śmieszne!  To może teraz ja się pośmieje - Pewnie lubisz ciągnąć tego drąga? To czemu przestajesz?
« Ostatnia zmiana: Maja 13, 2009, 19:43:23 wysłana przez Pierdyl »

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Przeciążenia i korkociągi podczas ostrych skrętów
« Odpowiedź #4 dnia: Maja 13, 2009, 19:40:04 »
Jeśli tak to jak Wy sobie z nimi radzicie ?
Latamy nie przeciągając maszyn.

Offline I/JG53_Angel

  • *
  • Out Of Control
Odp: Przeciążenia i korkociągi podczas ostrych skrętów
« Odpowiedź #5 dnia: Maja 13, 2009, 20:03:29 »

hy hy hy bardzo śmieszne!  To może teraz ja się pośmieje - Pewnie lubisz ciągnąć tego drąga? To czemu przestajesz?
Ileż można...
Babka wymusza motocykliście pierwszeństwo, dochodzi do wypadku, na szczęscie niegroźnego. Motocyklista podchodzi do DAMY i pyta"Widziała mnie pani?"
"Tak widzialam" odpowiada DAMA
To dlaczego mi pani nie ustąpiła ?
"No ale pan przeciez jechal motocyklem !"

http://img223.imageshack.us/img223/6416/bezpiecznygh0.jpg

Odp: Przeciążenia i korkociągi podczas ostrych skrętów
« Odpowiedź #6 dnia: Maja 13, 2009, 20:48:09 »
Jak sie samolot trzęsie to odpuść. Albo weź Spitfire'a / Yaka 3 :)
Miejsce na Twoją reklamę.

Offline Rammjager

  • ZB
  • *
  • ex-JG300 pilot.
Odp: Przeciążenia i korkociągi podczas ostrych skrętów
« Odpowiedź #7 dnia: Maja 13, 2009, 21:00:41 »
Ja na przykład latam prosto.
... i powoli :002:
" only mad men fly there where angels afraid to step... "

Odp: Przeciążenia i korkociągi podczas ostrych skrętów
« Odpowiedź #8 dnia: Maja 13, 2009, 21:21:58 »
Hej

Nie zauważyłem tu jeszcze poważnej odpowiedzi na pytanie Pierdyla :008:

Wyczucie przeciągnięcia w Iłku przyjdzie Ci z czasem, to jest jednak gra, nie siedzisz w samolocie i nie czujesz go tyłkiem.
Nie radzę zmniejszać czułości dżoja ale po prostu ćwiczyć ostre zakręty, i powoli dojdziesz do wprawy ,aż zaczniesz je robić na granicy przeciągnięcia bo o to w walce chodzi.
Przy okazji radzę ćwiczyć na troszkę większych wysokościach , aby się nie rozbijać, ale ćwiczyć też wyjścia z korkociągów.

Pozdrawiam :001:

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Przeciążenia i korkociągi podczas ostrych skrętów
« Odpowiedź #9 dnia: Maja 13, 2009, 21:41:57 »
O lataniu to On może i nie ma pojęcia ale chociaż poprawnie temat nazwał.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Przeciążenia i korkociągi podczas ostrych skrętów
« Odpowiedź #10 dnia: Maja 13, 2009, 22:03:16 »
Pierdyl - rozumiem że masz ostatnią wersję gry? Jeśłi tak to nie przejmuj się - ten typ tak ma chocby nie wiem co. Chcąc dojśc do jakiejś "normalności" ustawienia dżojstika w trzech osiach pourywałem nie tylko troszkę poniżej wartości 100 a wręcz stworzyłem krzywe nieomal poziome :D. Nic to nie dało. I to bez względu czy dżojstick z force feedbackiem czy bez . Po prostu tam nie ma samolotów  a 100 gramowe samolociki - zachowują sie dokładnie tak samo.   

Pozostaje trening i łagodne traktowanie dżojstika - płynne i spokojne ruchy i tyle. No i faktycznie - mniej skręcaj - to też "jakaś" w końcu taktyka - i jak doświadczenie podpowiada  niejednokrotnie skuteczna  :021:

A co do ustawień spróbuj sobie ustawić reakcję w zakładce ... nie pamiętam jak się zwie - chyba "pitch" - w każdym razie chodzi o czułość steru wysokości na przykład na takie wartości: 0,2,5, 11, 20, 29, 39, 57, 78, 95
Eksperymentuj z takimi ustawieniami zmieniając je wedle swojego uznania . Duże znaczenie może mieć też używanie trymera w czasie lotu i walki. 
Musisz cierpliwie próbować, może znajdziesz jakieś wyjście... . Cierpliwość to wymagana cecha dla tej gry.

Pozdrawiam!



« Ostatnia zmiana: Maja 13, 2009, 22:11:15 wysłana przez Edelmann »
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php

Odp: Przeciążenia i korkociągi podczas ostrych skrętów
« Odpowiedź #11 dnia: Maja 13, 2009, 22:42:42 »
  Kolego Piedryl! Nie Irytuj się, często niepoważnymi, odpowiedziami Starych Wyg  :002: Jestem przekonany, że nie są one po to, żeby Ci dokuczyć. Wręcz przeciwnie. Mnie by to zmobilizowało do jeszcze wytrwalszych ćwiczeń i do szukania info wszędzie gdzie się da  :001: Czasami trzeba czytać między wierszami np.:
Ja na przykład latam prosto.
Pozdrawiam
  Latanie prosto ( bez większych wychyleń sterów) = szybko!
... i powoli :002:
   Lecisz wolniej - ciaśniej Skręcisz! ( he he oczywiście nasówa się pytanko: jak wolno lecieć? Odp.:
Latamy nie przeciągając maszyn.
).

  Polecam odwiedziny na sronach E-dywizjonów. Tam często jest duuuuużo o pilotażu, walce, taktyce itp. Oczywiście rady doświadczonych Kolegów- bezcenne  :003:, ale nie od razu Rzym zbudowano...

       pozdr

   

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Przeciążenia i korkociągi podczas ostrych skrętów
« Odpowiedź #12 dnia: Maja 13, 2009, 23:12:13 »
  Polecam odwiedziny na sronach E-dywizjonów. Tam często jest duuuuużo o pilotażu, walce, taktyce itp.   

Słuszna uwaga.

http://www.kg200.xt.pl

Zakładka "szkoła" i tam po lewej będzie pokretło.

Miłego czytania.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline F. von Izabelin

  • *
  • Prawy człowiek lewicy
    • CMHQ Flying Circus
Odp: Przeciążenia i korkociągi podczas ostrych skrętów
« Odpowiedź #13 dnia: Maja 14, 2009, 13:01:55 »
  Kolego Piedryl! Nie Irytuj się, często niepoważnymi, odpowiedziami Starych Wyg  :002: Jestem przekonany, że nie są one po to, żeby Ci dokuczyć.

No nie wiem. :D
Chociaż kroczę Dolina Śmierci,
zła się nie uleknę...
bo lecę na 6 kaflach i się wznoszę...

chincz

  • Gość
Odp: Przeciążenia i korkociągi podczas ostrych skrętów
« Odpowiedź #14 dnia: Maja 14, 2009, 14:11:09 »
Ale że jeszcze nikt nie wspomniał o fukcji: "szukaj"... Koniec świata.