Autor Wątek: DCS: Ka-50 Black Shark - Patch 1.0.1  (Przeczytany 17304 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

poko24

  • Gość
Odp: DCS: Ka-50 Black Shark - Patch 1.0.1
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpnia 12, 2009, 08:44:42 »
Co do rosyjskiego kokpitu z angielskim ABRIS i lampkami awaryjnymi, to sposób będzie taki - trzeba będzie ściągnąć nowy SharkPit (3.0?). Ten, który jest dostępny obecnie, "gryzie się" z patchem - http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=685206&postcount=1. Na zdjęciach w linku widnieje nowa angielska wersja kokpitu, ale ja ściągnąłem rosyjską - tylko nie pamiętam skąd :P. Trzeba poczekać aż niemieccy koledzy dostaną poprawkę 1.0.1, a potem dopasują modyfikację do nowej wersji BS.

poko24

  • Gość
Odp: DCS: Ka-50 Black Shark - Patch 1.0.1
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpnia 12, 2009, 15:02:55 »
Na stronie oficjalnej DCS jest już do ściągnięcia patch w wersji 1.0.1a:

angielski:
http://www.digitalcombatsimulator.com/index.php?end_pos=2364&scr=products&lang=en

rosyjski:
http://www.digitalcombatsimulator.com/index.php?lang=ru&end_pos=2364&scr=products

Dzięki niemu nie trzeba bawić się ze zmianą lokalizacji Windy.

Patch występuje w wersjach: jako nakładka na czystego BS lub hotfix na wersję 1.0.1 BS :). Nie ma co narzekać na ED Zespół.

John Cool

  • Gość
Odp: DCS: Ka-50 Black Shark - Patch 1.0.1
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpnia 12, 2009, 15:28:55 »
O to świetnie, jak znajdę czas na zmodyfikowanie DCSa to ominie mnie kilka atrakcji opisanych w tym wątku. Jak znowu widać pośpiech jest złym doradcą  :118:

Offline cygan

  • APAsq
  • *
Odp: DCS: Ka-50 Black Shark - Patch 1.0.1
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpnia 12, 2009, 15:36:48 »
A tak czułem że z tym patchem za duże jaja się działy żeby ED pozostało bez odzewu i reakcji.
Niesprawdzałem poprawki jeszcze , ale cierpliwość bywa nagradzana choć czekać długo nie trzeba było.
FS 2004/FSX  DCS  BMS  TOH  ARMA3

John Cool

  • Gość
Odp: DCS: Ka-50 Black Shark - Patch 1.0.1
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpnia 12, 2009, 15:42:38 »
Ja bym chciał pochwalić ED w tym miejscu za jedną rzecz: 21 lipca zapowiedzieli że patch 1.0.1 wyjdzie klasycznym "be siur two weeks" - i jak powiedzieli tak zrobili  :121:

Co do tego "paczowania" to mam jeszcze pytanie: jak to będzie wyglądać jak wyjdą addony kolejnych statków powietrznych, a ktoś będzie posiadał tylko jeden moduł DCSa? Czy nie będzie tak że wyjdzie przy tej okazji jakiś oddzielny patch, "modujący" grę do tego poziomu aby była na przykład kompatybilna online z tymi, którzy zdecydowali się na zakup innych modułów?

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS: Ka-50 Black Shark - Patch 1.0.1
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpnia 12, 2009, 15:48:27 »
Pewnie Janku będzie tak jak w innych grach. Wpadnie do koszyka kolejna zabawka AI i wszystko. Natomiast ja zasadzę "putcha" w wersji eng na wersję ru i zobaczę co będzie :D.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

empeck

  • Gość
Odp: DCS: Ka-50 Black Shark - Patch 1.0.1
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpnia 12, 2009, 15:57:27 »
Co do tego "paczowania" to mam jeszcze pytanie: jak to będzie wyglądać jak wyjdą addony kolejnych statków powietrznych, a ktoś będzie posiadał tylko jeden moduł DCSa? Czy nie będzie tak że wyjdzie przy tej okazji jakiś oddzielny patch, "modujący" grę do tego poziomu aby była na przykład kompatybilna online z tymi, którzy zdecydowali się na zakup innych modułów?

Tego jeszcze nie wiadomo. Na forum ED czytałem, że taki jest plan, ale jak będzie to się dopiero zobaczy.

poko24

  • Gość
Odp: DCS: Ka-50 Black Shark - Patch 1.0.1
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpnia 12, 2009, 16:43:44 »
Było gdzieś wyraźnie napisane, że jeżeli nie kupisz nowego flyable, to mając Ka-50 i tak otrzymasz update silnika za darmo.

John Cool

  • Gość
Odp: DCS: Ka-50 Black Shark - Patch 1.0.1
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpnia 12, 2009, 18:58:51 »
Fucktycznie, wspominaliście o tym poko i to na pierwszej stronie tego tematu  :002:

narrator

  • Gość
Odp: DCS: Ka-50 Black Shark - Patch 1.0.1
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpnia 14, 2009, 01:55:01 »
Sposób jeszcze przeze mnie nie testowany, ale zamieszczę link:

http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=44220

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: DCS: Ka-50 Black Shark - Patch 1.0.1
« Odpowiedź #40 dnia: Sierpnia 16, 2009, 23:06:20 »
Czy ktoś mógłby napisać słówko o obsłudze FreeTracka po zaaplikowaniu nowego patcha? Obecnie używam "hacka" z podmianą plików, aby FT działał w DCSie i mam pełne 6DoF. Z tego co wiem ED doszło do porozumienia z Naturalpoint i mieli wprowadzić do gry obsługę FT pod warunkiem, że jego funkcjonalność zostanie zredukowana do 3DoF (ale FT będzie obsługiwany na dzień dobry bez konieczności mieszania w plikach). Czy po instalacji tego patcha nie ma problemów z obsługą FT w pełnym zakresie (wszystkie osie)?

Offline Wacha

  • 13 WELT
  • *
Odp: DCS: Ka-50 Black Shark - Patch 1.0.1
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpnia 16, 2009, 23:14:46 »
Osobiście nawet nie zainstalowałem patcha (jeszcze!) więc dokładnie na to pytanie nie odpowiem. Niemniej, ponieważ też dręczył mnie ten dylemat:

http://forum.free-track.net/index.php?showtopic=1992

W skrócie: jeśli ED nie zdiełali to obejście dalej działa ;)

narrator

  • Gość
Odp: DCS: Ka-50 Black Shark - Patch 1.0.1
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpnia 17, 2009, 00:51:20 »
Najmniejszego problemu z tym nie ma, pełne 6DOF. Ponadto najnowszy "patch" :021: będzie prawdopodobnie już działał z każda następna wersją gry.

A tak poza tym to NP odstawia konkretne sk....stwo. :x

Offline Wacha

  • 13 WELT
  • *
Odp: DCS: Ka-50 Black Shark - Patch 1.0.1
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpnia 17, 2009, 06:38:05 »
...
A tak poza tym to NP odstawia konkretne sk....stwo. :x

To jest kolejny przykład ekspansywności działania amerykańskiego biznesu, z którym zapewne będzie można walczyć za pomocą przepisów o uczciwej konkurencji (tych samych, które ubodły M$).

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: DCS: Ka-50 Black Shark - Patch 1.0.1
« Odpowiedź #44 dnia: Sierpnia 17, 2009, 08:16:51 »
A tak poza tym to NP odstawia konkretne sk....stwo. :x

Dokładnie. W ARMA2 zdaje się FT do tej pory nie działa.