Autor Wątek: Wspólne latanie Online / Stawianie Serwera  (Przeczytany 102082 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Wspólne latanie Online / Stawianie Serwera
« Odpowiedź #705 dnia: Kwietnia 13, 2019, 19:48:59 »
Postawiłem serwer AWA, bez hasła. Misja z jeziorem od YoYo.
Postoi przez łikend.
Zapraszam

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Wspólne latanie Online / Stawianie Serwera
« Odpowiedź #706 dnia: Maja 01, 2019, 03:13:04 »
Ostatnio tłukę RoF, ale na serwerze Fast and Friends. Przyjemny serwerek z widokami zewnętrznymi, no i duża liczba graczy. Mam tylko parę samolotów, stąd pytanko: odniosłem wrażenie, że Albatrosy D.III, D.V i Halberstadt są strasznie wolne w porównaniu do takiego SPADa. Jakkolwiek Halberstadt oferuje niezłą zwrotność, Albatrosy są jak cegły. Może ktoś pokrótce opisać charakterystyki myśliwców w RoF?
Cześć,
Tak, prędkość pozioma SPADa XIII przy ziemi to około 215 km/h, tymczasem Halberstadta D.II wynosi... 145 km/h, Albatrosa D.III 175 km/h, a Albatrosa D.Va 180 km/h. Halberstadt jest zbyt wolny nawet w stosunku to swoich odpowiedników z 1916 roku, a 70 km/h różnicy to w maszynach pierwszowojennych olbrzymia wartość. Lecąc Albatrosem wykręcisz większość maszyn Ententy, może za wyjątkiem Camela, Nieuporta 17 (i pewnie 11) i Hanriota. Spróbuj złapać trochę wysokości i uderzać z góry, a następnie się wycofywać. Zaletą samolotów niemieckich jest to, że są bardzo łatwe w prowadzeniu i oferują przyzwoitą siłę ognia.
Właśnie skończyliśmy z 1. Pułkiem turniej Bloody April, gdzie lataliśmy Ententą. Naszymi samolotami były Nieuport 17 oraz SPAD 7 (150HP), natomiast Niemcy operowali w Albatrosach D.II i D.III. Lecąc N.17 nie zabieraliśmy 100% paliwa, tylko ok. 70%, po to, aby szybciej osiągnąć ilość wachy w zbiorniku umożliwiającej efektywne manewrowanie tym sprzętem. N.17, Dr.I, czy Camel są bardzo zależne od ilości paliwa, o wpływa na ich środek ciężkości i możliwości skrętu w lewo. Generalnie - im mniej, tym lepiej. Latając N.17 można spokojnie nawiązać walkę kołową z D.II, czy D.III - szczególnie gdy skręca się w lewo. Wtedy, trzymając nosek samolotu na horyzoncie, lub lekko w górze, można dość sprawnie zbudować nad Niemcem przewagę wysokości. Przy skręcie w prawo nie jest już tak kolorowo. Dobry pilot Albatrosa nawiąże walkę kołową, lub będzie walczył w pionie, stosując w razie czego nożyce (D.II), bądź wywroty. O ile D.II ma taką samą prędkość jak N.17, to D.III jest szybszy o 10 km/h, przez co może się odseparować.
W grupie myśliwskiej mieliśmy też SPADa 7 150KM. Jest to znakomicie nurkująca cegła, jednak bez przewagi wysokości nie ma najmniejszych szans z Albatrosami w walce manewrowej. Trzeba się rozpędzić, ostrzelać cel i się separować. Dlatego też "nasz" S.7 latał nad grupą N.17 i trzymał w szachu Albatrosy, uderzając na nie w razie potrzeby i rozciągając je.
To tylko niewielki przykład opisu kilku maszyn :)

Generalnie:
Niemcy - samoloty łatwe w pilotażu, duża siła ognia. Nie najzwrotniejsze, nie najszybsze. Wyjątki: Fokker Dr.I - niezwykle zwrotny, choć wolny; Fokker D.VIIF - znakomite osiągi na pułapie powyżej 2000 metrów; Pfalz D.XII - najszybszy niemiecki myśliwiec - zabójca powyżej 3000 metrów, do boom 'n zoom. Niestety, łatwo traci lotki w nurkowaniu powyżej 250 km/h

Ententa - tutaj prawie każdy samolot ma jakąś zaletę, ale i wadę. Uogólniając - są trudniejsze od maszyn niemieckich, ale dobrze prowadzone, bądź też współpracujące ze sobą, mogą pobić maszyny przeciwnika.
SPAD XIII - bardzo szybki, stabilny, najszybszy w nurkowaniu w całej grze; SE5a - dobry w nurku, szybki w poziomie, słaby na dużych kątach natarcia, szybko wytraca energię. Camel - powolny, lecz niezwykle zwrotny, im mniej paliwa, tym lepiej dla niego; N.17 - mniej zwrotny od Camela i Dr.I, ale poza tym, mając mało paliwa w baku, zamiata wszystkich na niskim pułapie; N.28 - szybki, dobrze się wznosi, błyskawicznie wytraca energię w ciasnych zakrętach, trudny samolot, potrzebuje skrzydłowego; Sopwith Pup i Triplane - powolne i delikatne (ten pierwszy) samoloty, dobre do walki kołowej i sprawdzające się przeciw Albatrosom i Pfalzom;

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Wspólne latanie Online / Stawianie Serwera
« Odpowiedź #707 dnia: Maja 02, 2019, 20:02:23 »
Jakieś loty dzisiaj?
DCS, BoX, RoF?