Autor Wątek: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight  (Przeczytany 113122 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Bubel

  • Gość
Odp: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpnia 09, 2009, 09:50:07 »
Heloooo
Dlatego pisałem że używam leciwego Saiteka X8-38. Pod rączką przepustnicy mam pedały. Na FS pięknie się lata na nim.
Yoyo ja latałem An-2 i wiem oco chodzi. Jednak utrzymać szyk to masakra... Ale bardziej drażni mnie fakt iż ścigam np jakiegoś niemiaszka który leci prosto i za cholerę trafić nie można, bo rzuca samolotem. To pewnie trzeba poćwiczyć :P
Druga rzecz która mnie drażni to pociski wroga :P Lecę 30 minut do celu, rozwalam balon i widzę. Oooo 2 bombery i jedna landryna. Podlatuje do bombera, naciskam spust i nagle boooom. Spadam. Wszystko trwa może 5 sekund. Czy oni mają jakieś uber pociski? bo strzelec to chyba był snajperem. I tak jest za każdym razem.

Aha jeszcze pozmieniałem ustawienia. I opcję shake zmniejszyłem o polowe i jest troszkę lepiej.

Pozdrawiam

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpnia 09, 2009, 10:35:35 »
Czyli AI używają innego FM niż gracz? ;)

Wydaje mi się że nie ma sima w którym AI używa tego samego FM co gracz, czy mówiąc inaczej, wszystkich zmiennych z tego FM.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpnia 16, 2009, 10:03:46 »
Było
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 16, 2009, 11:06:04 wysłana przez YoYo »
Spokój cechuje Mistrza.

Odp: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight
« Odpowiedź #48 dnia: Sierpnia 17, 2009, 20:00:28 »
Dwa pytania mam nadzieję, że w sam raz do tego działu.
Pierwsze pytanie dotyczy Free Tracka. Zauważyłem, że kiedy rozglądam się za pomocą hata w joysticku to mogę bardziej wykręcić szyję - widzę np. statecznik pionowy, natomiast przy użyciu FT zasięg mi się kończy dobre 15 stopni wcześniej. Zapewne chodzi o jakieś tajemnicze ustawienie FT, czy mógłby ktoś mnie wspomóc jakimś dobrym profilem do FT?
Drugie pytanie dotyczy celowania. Zupełnie tego nie ogarniam. O ile w N17 jeszcze jakoś idzie bo jest 1 kaem to w innych samolotach ratuję się obserwacją smug po pociskach.
Czy ktoś rozumie celowanie np. w SE 5a? Na wprost jest jakieś kółko z drutu, a przy kaemie na silniku muszka i kółko jak tego ustrojstwa używać, czy tajemnicze druciane kółko służy do celowania z kaemu nadskrzydłowego? Zupełne wariactwo jest już w samolotach niemieckich czy w Spadzie (fakt Spad to nie najlepszy przykład - sprawdziłem :) ), mam dwa karabiny i każdy ma swój celownik, jak oni to robili? :)
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 17, 2009, 20:07:36 wysłana przez Magneto »

narrator

  • Gość
Odp: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpnia 17, 2009, 20:05:38 »
Cytuj
Pierwsze pytanie dotyczy Free Tracka. Zauważyłem, że kiedy rozglądam się za pomocą hata w joysticku to mogę bardziej wykręcić szyję - widzę np. statecznik pionowy, natomiast przy użyciu FT zasięg mi się kończy dobre 15 stopni wcześniej. Zapewne chodzi o jakieś tajemnicze ustawienie FT, czy mógłby ktoś mnie wspomóc jakimś dobrym profilem do FT?

Nie wspomogę Cie profilem, ale poradzę pobawienie się suwakiem 'sensivity' w osi 'yaw'. Przesuń go bardziej w prawo, powinno pomóc.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight
« Odpowiedź #50 dnia: Sierpnia 17, 2009, 20:07:24 »
W se5a mam wrażenie że przy neutralnej pozycji głowy pociski lecą w środek (albo prawie środek) tego kółka z drutu. Co ciekawe celując przez muszkę i szczerbinkę karabinu można się zdziwić. Ale może to przez zbieżność, nie wiem.

W niemieckich samolotach jak chcę bawić się w snajpera to celuję przez muszkę jednego z karabinów, zakładając że będzie prawie dobrze. Ale najczęściej po prostu patrzę gdzie smugacze lecą a strzelam z takiej odległości że drobne różnice nie mają większego znaczenia.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight
« Odpowiedź #51 dnia: Sierpnia 17, 2009, 21:41:04 »
Kontynuując problem z wątku Wrażenia z gry.
Mam wrażenie, że problem niestety narasta, dzisiaj gra się wysypuje praktycznie za każdym razem po jakimś czasie.
Problem tkwi chyba w Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable 2005 - w każdym razie jak udało mi się podejrzeć raz okienko z błędem, po czym gra zatrzymuje obraz, ale w menadżer zdarzeń pokazuje ją jaką działającą, po jakimś czasie Windows mówi że nastąpi zamknięcie gry i tyle.
Nie wiem czy reinstalować ROF czy co? Windows mówi, że ma zainstalowane następujące wersje Visual C++ 2005 Redistributable 2005:

Czy to prawidłowe, że są aż trzy?
P.S. Windows to Vista Home Premium 64bit
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 17, 2009, 21:46:24 wysłana przez Magneto »

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight
« Odpowiedź #52 dnia: Sierpnia 17, 2009, 22:58:42 »
Witam. Jak uruchomić silnik w trybie zaawansowanym?

Odp: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight
« Odpowiedź #53 dnia: Sierpnia 17, 2009, 23:05:30 »
Witam. Jak uruchomić silnik w trybie zaawansowanym?
Nie wiem czy to tryb zaawansowany czy nie, ale ja robię tak:
Przepustnica na idle albo trochę gazu potem:
1 - Mieszanka na 100% (o ile jest Albatros i Fokker nie mają pokrętła od tego)
2 - Zamknąć klapki od chłodnicy (nie dotyczy Nieuportów)
3 - Nacisnąć E poczekać, jeśli nie odpali nacisnąć E poczekać i tak do skutku :)
Pogrzać silnik i startować

Offline panzerjager

  • *
  • Fritz Rauch
Odp: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight
« Odpowiedź #54 dnia: Sierpnia 17, 2009, 23:07:11 »
Nie wiem czy to coś pomoże ale ale coś słyszałem-w razie takich problemów-że trzeba to ściągnąć ze strony Mikromiękkiego a nie korzystać z dołączonego do gry.Też mam w panelu 3 wersje tego draństwa-z tym że mam Viste 32 - wszystko gra.
Pomerania 1945
Co. E 75th 9th Infantry Div. "Riverine Rangers"

Offline Rammjager

  • ZB
  • *
  • ex-JG300 pilot.
Odp: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight
« Odpowiedź #55 dnia: Sierpnia 18, 2009, 14:49:04 »
Pytanie dotyczące uzbrojenia - a konkretnie jego zbieżności.
Czy jest mozliwość ustawienia zbiezności na konkretną odległość w misjach typu 1:1 ?
Wiem, ze mozna regulować zbiezność w grze online.
Jesli nie ma takiej mozliwości w grze offline - ja takowej nie znalazłem (ale mogę się mylić) - to jaką zbieżność mają km'y w takiej misji jak rosyjska ruletka ?
Są wykalibrowane na 150m tak jak w misjach online ?

Ramm.
" only mad men fly there where angels afraid to step... "

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight
« Odpowiedź #56 dnia: Sierpnia 18, 2009, 15:09:05 »
Da się również w offie. Standard to 150 m. Mnie bardziej wkurza że muszę to robić za każdym razem.

Mqam również pytanie co do zużycia paliwa przez takiego SE np. Ile "pali" na h lotu? Gdy dałem na 25% zbiornika to latałem jakieś 20-25 min w grze. (1v1). Ile maja pojemności zbiorniki przeciętnego samolotu? Czy w grze jest w DM przewidziane tracenie paliwa po przestrzeleniu zbiornika czy wybuchamy od razu?
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Odp: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight
« Odpowiedź #57 dnia: Sierpnia 18, 2009, 15:37:58 »
Czy w grze jest w DM przewidziane tracenie paliwa po przestrzeleniu zbiornika czy wybuchamy od razu?

To zależy - osobiście zaobserwowałem obydwa przypadki. Tylko raz nie wybuchnąłem po przestrzeleniu zbiornika - widać było na paliwomierzu jak wskazówka przesuwa się "na oczach" (D.VII).

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight
« Odpowiedź #58 dnia: Sierpnia 18, 2009, 15:44:04 »
Ja miałem kilka przestrzelin - zbiorniki paliwa oraz wody w chłodnicy.
W grze powinna być jedna ważna rzecz - mianowicie brak jest klawisza przełączającego zbiorniki, lub odcinającego dopływ paliwa.
Zbiorniki miały od 50 do 150 l paliwa w zależności od typu maszyny. Myśliwce miały coś koło 50-80 (piszę z pamięci).

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

kakol

  • Gość
Odp: Pomoc dla początkujących - Rise of Flight
« Odpowiedź #59 dnia: Sierpnia 20, 2009, 23:42:13 »
A gdzie to się robi (znaczy ustawia zbieżność) w offline, rutkov?

W kwestii mieszanki, to na starcie 100% tak jak pisze Magneto i jest w instrukcji, ale potem, szczególnie w Nieuportach trzeba trochę zubażać wraz z naborem wysokości.
W N-28 trzeba to robić prawie zaraz po starcie, w N-17 zmienia się to wyraźnie z wysokością, w Spadzie niby nic się nie dzieje, ale w instrukcji piszą coś w stylu "przykręcać mieszankę aż zacznie przerywać, wtedy troszkę wzbogacić i gra gitara".
W N-28 szczególnie pięknie to widać, bo na bogatej mieszance silnik prycha i nie ma pełnych obrotów a wystarczy troszkę przykręcić i zaraz się rozkręca, pierdząc jak dobrze nasmarowana cezeta (cezeta, bo miałem taką, stąd wiem :-)).

Ciekawe zresztą czemu w N-28 pierdzi tak samo jak ten w Camelu na filmie z YouTube a w N-17 spokojnie sobie warczy? A oba rotacyjne.