Autor Wątek: Jak "przycelować" w Nieuporcie?  (Przeczytany 7965 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Jak "przycelować" w Nieuporcie?
« Odpowiedź #15 dnia: Lutego 15, 2012, 19:13:21 »
Super, dzięki za pomoc!

No to ja idę trenować... :006:

Odp: Jak "przycelować" w Nieuporcie?
« Odpowiedź #16 dnia: Lutego 15, 2012, 19:52:34 »
Poza joyem masz jeszcze orczyk? Jeśli nie, to faktycznie lekko nie będzie.

Odp: Jak "przycelować" w Nieuporcie?
« Odpowiedź #17 dnia: Lutego 15, 2012, 20:41:41 »
[Usunięte bo było bez sensu - Razorblade1967]

No to ja idę trenować... :006:
Może ta tabelka będzie pomocna w ocenie prawidłowego wyprzedzenia ... co prawda to dotyczy strzelań przeciwlotniczych, a i sylwetka taka około drugowojenna - jednak oddaje zasadę stosowania wyprzedzenia do samolotów pod różnymi kątami.

« Ostatnia zmiana: Lutego 16, 2012, 07:11:46 wysłana przez Razorblade1967 »

Odp: Jak "przycelować" w Nieuporcie?
« Odpowiedź #18 dnia: Lutego 16, 2012, 07:06:12 »
Razorblade przeczytaj jeszcze raz to co napisałem :)

Odp: Jak "przycelować" w Nieuporcie?
« Odpowiedź #19 dnia: Lutego 16, 2012, 07:10:31 »
Razorblade przeczytaj jeszcze raz to co napisałem :)
Przeczytałem ... tak to jest, gdy chce się coś szybko napisać pomiędzy przyjazdem z roboty, a robieniem czegoś do żarcia. Mój błąd, bije się w piersi i ... uwagę wywalam.  :icon_redface:

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Jak "przycelować" w Nieuporcie?
« Odpowiedź #20 dnia: Lutego 29, 2012, 16:28:16 »
Właśnie nie, DII był nówka nieśmigana. To był chyba jeden przypadek na milion bo z reguły muszę je dziobać min. kilkadziesiąt sekund.

OT:
W walce kołowej z Albatrosem, celuj minimalnie przed silnik. Im bliżej, tym skracaj poprawkę. Gdy lecisz powiedzmy 50 metrów za gadziną, wyceluj w kadłub od razu za pilotem - powinien wtedy zginąć ;) Zbiornik z paliwem jest zaraz za silnikiem. Poza tym D.II ma słabe skrzydełka i można mu też przywalić po płatach. Jeżeli wykonuje ostre manewry, jest duża szansa że się rozleci :)

A co do walki kołowej z tymi bydlętami, to polecam kręcenie się w lewo po wzniosie. N.17 odsadza tak D.II, D.III, D.Va oraz Palca D.IIIa. Tylko wymaga to dobrej pracy orczykiem, energii na starcie i odpowiedniego pochylenia płatowca.

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.