Autor Wątek: Demo Rise of Flight  (Przeczytany 10177 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Demo Rise of Flight
« Odpowiedź #15 dnia: Września 04, 2009, 14:22:57 »
Torrent! Co to jest!?!? (Tj. wiem, ale nie używam.)
Sieć p2p służąca do wymiany plików.

Cytuj
Szokujący brak profesjonalizmu...

Bo udostępnili pliki do ściągnięcia w sieci która właśnie do tego jest dedykowana? Faktycznie szokujące.

Torrenta najprościej pobrać zwyczajnie FlashGetem. Zero komplikacji, dokładnie tak samo, jak pobieranie z Http czy Ftp (poza ewentualnymi limitami na p2p zakładanymi często przes ISP).

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Demo Rise of Flight
« Odpowiedź #16 dnia: Września 04, 2009, 14:35:30 »
Albo Operą ;)
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline noe

  • PAT
  • *
  • War Thunder
    • BILT POLSKA
Odp: Demo Rise of Flight
« Odpowiedź #17 dnia: Września 04, 2009, 14:41:32 »
No i jestem po próbach wystartowania dema. Niestety nie udało mi się niczym polecieć, po starcie jakiejkolwiek misji po chwili winda wywala błędy o jakiejś autoryzacji do pliku po czym trzeba klikając ze 20 razy wracam do gry jest mapa daje start i wisi......

Tak jak wszędzie liczy się pierwsze wrażenie które u mnie jest negatywne!!!! Chyba coś skopali

Offline noe

  • PAT
  • *
  • War Thunder
    • BILT POLSKA
Odp: Demo Rise of Flight
« Odpowiedź #18 dnia: Września 04, 2009, 17:41:22 »
Dobra poszła druga instalka i zadziałało. Track IR nie działa, są dwie misje, i jeden samolot. Wrażenia moje z gry są raczej negatywne latające pierdzidełka takie odniosłem wrażenia. Teren nie powala czyli grafika nie jest całkiem taka miodowa jaka miał być.
Generalnie jestem na nie, dźwięków to praktycznie nie ma w grze, grafika nie wiele lepsza od iłkowej. Mój ił zmodowany daje o niebo lepsze wrażenia i odczucia.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Demo Rise of Flight
« Odpowiedź #19 dnia: Września 04, 2009, 18:13:07 »
Noe co do Tracka - zrobiles update Game Software?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline noe

  • PAT
  • *
  • War Thunder
    • BILT POLSKA
Odp: Demo Rise of Flight
« Odpowiedź #20 dnia: Września 04, 2009, 18:50:45 »
Nie robi żadnego update chyba ograniczenie.......
« Ostatnia zmiana: Września 05, 2009, 07:21:48 wysłana przez Kos »

Offline janweg

  • *
  • Świętoszek
Odp: Demo Rise of Flight
« Odpowiedź #21 dnia: Września 04, 2009, 19:40:56 »
Zainstaluj software w wersji TrackIr 5. Grafika w pełnej grze naprawdę robi wrażenie (a mam zmodowanego Iłka i AAA i Ultr@pack). Dzwięki też OK (trochę brakuje trzeszczenia konstrukcji podczas silnych przeciążeń). Coś jest nie tak albo z komputerem, albo z Demo.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Demo Rise of Flight
« Odpowiedź #22 dnia: Września 05, 2009, 14:54:23 »
Cytat: vowthyn
Sieć p2p służąca do wymiany plików.

Wiem, byłem lekko ironiczny...

Cytat: vowthyn
Bo udostępnili pliki do ściągnięcia w sieci która właśnie do tego jest dedykowana? Faktycznie szokujące.

Po prostu może rzadko pobieram dema i nie wiem, że taki sposób jest trendy, a własne serwery passe? Spotkałem się pierwszy raz z takim sposobem udostępniania przez firmę-nie-krzak własnego demo...

Właśnie się ciągnie... Już 5 godzinę :)
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

qrdl

  • Gość
Odp: Demo Rise of Flight
« Odpowiedź #23 dnia: Września 05, 2009, 20:15:08 »
Generalnie jestem na nie, dźwięków to praktycznie nie ma w grze, grafika nie wiele lepsza od iłkowej. Mój ił zmodowany daje o niebo lepsze wrażenia i odczucia.

Opowiem wam kawał o RoFie.
Jaki RoF, to najlepszy RoF? Iłek!
Jaki Iłek, to najgorszy Iłek? RoF!!

Tako rzecze Zaratustra


Zefir

  • Gość
Odp: Demo Rise of Flight
« Odpowiedź #25 dnia: Września 07, 2009, 09:54:27 »
Wiem, że jest to temat o demie, a nie opiniach o samym symulatorze, ale postanowiłem napisać tu kilka zdań - wrażeń człowieka, który zetknął się jedynie z wersją demonstracyjną.

Przekonałem się do torrenta - a ściąganie 2,7 GB nie zajęło w ten sposób aż tak dużo czasu, jak sądziłem (ze 2 godzinki), więc mogę odwołać pierwotne narzekanie. Da się.
Jak opisałem w poprzedniej wypowiedzi, moim celem było sprawdzenie, czy RoF zadziała (a jeśli tak, to jak płynnie) na moim komputerze. Niestety obecnie mam dostęp jedynie do Della Precision M6300 z nVidia Quadro FX 1600M - czyli karta nie spełnia wymagań minimalnych programu. Symulator w wersji demonstracyjnej uruchomił się, przy ustawieniu detali w większości na średnie (drzewa na niskie i brak odbić) 1440x900 bez AA, w scenariuszach dostępnych w demie utrzymywał 20-30 FPS. TrackIR 5 działał bez problemu od pierwszego uruchomienia.
Nawet w takiej konfiguracji pierwszy efekt był pozytywny: ziemia, pole wzlotów, otoczenie, hangary, lasy, wioska w oddali, jakiś stary, gotycki kościół - nie da się tego porównać do iłka. Teren wygląda bardziej naturalnie (zainteresowani wiedzą, jakie są ograniczenia na ukształtowanie terenu w iłku), a las na pagórku z góry wygląda znacznie lepiej. Autocieniowanie - coś, co na początku wzbudziło zdziwienie, bo do tej pory niespotykane - wymagało przyzwyczajenia, bo odwracało uwagę. Oślepianie przez słońce... Moim zdaniem nawet na słabych ustawieniach wyglądało to znacznie realniej niż iłek u mnie na maksymalnych. W jednej z dostępnych misji wybrałem się na lot krajoznawczy: lecąc wzdłuż torów kolejowych zwiedziłem część mapy. To torowisko - w końcu są to łuki, a nie łamana :) , szkoda, że nie spotkałem żadnego pociągu.
Dostępne trzy misje, z czego pierwsza to podstawowy trening, który szybko wyłączyłem. Druga daje możliwość wylotu na patrol (a jak ktoś chce, to zignorowania zadania i lotu turystycznego) - tu moje próby ataku na 5 samolotów npla zawsze kończyły się jednakowo, marnie. Trzecia to coś na kształt misji ze zręcznościówek. Jeden na jednego, a po strąceniu przeciwnika pojawia się następny. Dwóch strąciłem, ale trzeci w Fokkerze już mnie wykończył - problemem jest to, że tu AI szybko sprzedawało energię i traciło wysokość, sprowadzając walkę do ocierania się o dachy we wsi, a w ten sposób kolejny pojedynek zaczynać musiałem z gorszej pozycji, bo przeciwnik pojawiał się 1 km nad moją głową.

Wersja demonstracyjna na mnie, jako kogoś, kto do tej pory obserwował produkt tylko z boku i to nie do końca uważnie (bo bałem się zakupić w obawie przed tym, że po prostu nie zadziała), zrobiła dość dobre wrażenie. Nie odczułem jakiegoś niedopracowania, a całość, choć nie jest pozbawiona wad - jak brak ustawień czegokolwiek w samym programie, sprawia solidne wrażenie i nie wydaje się (przynajmniej z dema) być niekompletnym produktem. Tylko jeszcze kręci mi się w głowie od tego latania...

Odp: Demo Rise of Flight
« Odpowiedź #26 dnia: Września 07, 2009, 11:29:17 »
Jako że temat o demku to i ja wtrącę tu dwa słowa o swoich odczuciach po testach.
Demo ściągnęło mi się szybko (nie mam uprzedzeń do torrenta - metoda jak każda i nie trzeba kombinować z klientami, flashget to obsługuje). Instalacja i rejestracja przebiegły bez najmniejszego problemu.
Gra ustawiła mi poziom detali na max/średni i zużycie pamięci karty na 77%.
Z dodatków wyłączyłem bloom i resztę zostawiłem tak jak było - rozdzielczość 1680x1050.
Naczytałem i naoglądałem się na forum o RoF'ie i powiem że byłem mile zaskoczony. Track działa bez zbędnego ustawiania i "miejsce pracy" pilota wygląda super. Bardzo mi się podoba dbałość o szczegóły. Grafika na najwyższym poziomie. Po kilku restartach związanych z doskonaleniem ustawień X45 mogłem już śmiało startować.
Nie będę się rozpisywał o tym co widać z kabiny - dla mnie wszystko na plus...wielki plus. Zresztą koledzy w tym i w poprzednich tematach napisali już sporo na temat grafiki.
Odpuściłem sobie misje treningowe i od razu rzuciłem się w wir walki. Jakie było moje zdziwienie gdy na własnej skórze odczułem jak kruchym było życie pilota w WWI. Rzucając się do walki nawet nie wiedziałem że już po 2-3 minutach będę oglądał palące się zgliszcza.
Poziom trudności bardzo wysoki, ale mi się podoba. Zmusza do treningu.
Ciekawy jestem walk w multi gdzie po drugiej stronie owiewki znajduje się żywy człowiek który też popełnia błędy - może walka byłaby wtedy dłuższa.
Chyba wiem jaki prezent sobie na imieniny zrobię - choć cena w pilots.pl bardzo wysoka.
Pozdrawiam i przepraszam za chaotyczny styl.   

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Demo Rise of Flight
« Odpowiedź #27 dnia: Września 07, 2009, 13:07:44 »
Tylko jeszcze kręci mi się w głowie od tego latania...

Ech ty... zdrajco !
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Odp: Demo Rise of Flight
« Odpowiedź #28 dnia: Września 07, 2009, 14:24:50 »
Nie odczułem jakiegoś niedopracowania, a całość, choć nie jest pozbawiona wad - jak brak ustawień czegokolwiek w samym programie, sprawia solidne wrażenie i nie wydaje się (przynajmniej z dema) być niekompletnym produktem.

Bo full nie wiele się różni od dema  :118: , poza tym że jest więcej samolotów dostępnych. No dobra, jest jeszcze multi.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Demo Rise of Flight
« Odpowiedź #29 dnia: Września 08, 2009, 09:11:25 »
Hurra! Zassałem i mam już od niedzieli, ale te trzy dni ważności powodują, że instalacja dopiero w piątek :( Podam raport jak to-to działa u mnie (minimum rekomendowanej konfiguracji + FreeTrack). Pozdrowienia!
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.