Wysokość balonu ustawiasz w okienku po lewej stronie, gdy klikniesz na balon. W ramce są parametry X, Y, Z. Za wysokość odpowiada parametr Y i odnosi się on do wysokości n.p.m.
Tak w ogóle to do każdej mapy istnieją templaty. Po pierwsze, templaty wszystkich budynków/lotnisk/miast, które po załadowaniu ustawiają się gdzie trzeba, a po drugie gotowe schematy rozwiązań dla niektórych obiektów pod Capture the Flag oraz Team Death Match.
Aby załadować template, klikasz na File, wybierasz "import from file" i nawigujesz do RoF/Data/Templates. Teraz:
- Base_DF3x3Lake.group - to wszystkie obiekty naziemne dla mapy "jezioro"
-Base_DF5x5Verdun.group - obiekty naziemne dla mapy "Verdun"
- Base-for-trunc - 1cz. obiektów dla dużej mapy
- Base-no-trunc - 2cz. obiektów dla dużej mapy
- Cztery pozostałe to gotowe schematy dla trybu CTF i TDM, które wyświetlą się na spodzie mapy i trzeba tylko je przenieść/zduplikować/wyedytować
Z tych gotowych elementów polecam balony i OPL, bo jest tak ustawiona, że odbudowuje się po, powiedzmy, 10 minutach, czy tam po ilu jej ustawisz w konkretnym timer trigger.
Oczywiście możesz zrobić Samemu takie .group, zaznaczając konkretne obiekty na mapie i wybierając "save selection to file..."
Ja jestem na etapie przygotowywania misji treningowej dla 1.PL z wykorzystaniem HP 0/400. Na mapie dostępne będą opcje:
- lotnisko dla myśliwców alianckich
- lotnisko dla myśliwców niemieckich
- zaznaczona strefa walki nad Verdun
- strefa balonów obserwacyjnych
- strefa mostów
- strefa okrętów rzecznych
- strefa walki z myśliwcami AI
- lotnisko dla HP 0/400
- Air start dla HP 0/400, Dolphina, S.13, Camela i SE5a
- Air start dla D.VII, D.VIIF i D.Va
- Oznaczone dwie strefy bombardowania z pułapu dla HP 0/400
- W briefingu dopisane parametry wiatru (siła, alt, kierunek) niezbędne dla celowników bombardierskich
