Ale ja właściwie o czymś innym chciałem. Wystarczy że spojrzymy piętro niżej i zobaczymy takie oto cztery wskaźniki:

Pokazują one odpowiednio od lewej:
1 -ciśnienie cieczy w układzie pompy hydraulicznej lewego silnika
2 -ciśnienie cieczy w układzie pompy hydraulicznej prawego silnika
LEW. -ciśnienie cieczy w układzie hamulca lewego koła
PRAW. -ciśnienie cieczy w układzie hamulca prawego koła
Oczywiście pompy 1 i 2 dają ciśnienie tylko wtedy, gdy są włączone silniki odpowiednio lewy i prawy. Możemy też wyłączyć silniki podczas lotu (np. podczas schodzenia do lądowania, aby uniknąć trafienia rakietą IR), wówczas pęd powietrza wprawia turbiny silników w ruch obrotowy i tym samym pompy hydro. Możemy wówczas całkowicie normalnie operować klapami, hamulcem aero i podwoziem podczas lotu "szybowcowego".
Im większe ciśnienie w układach hamulcowych tym większa siła hamowania.
Ciekawostki:
Po wyłączeniu silników na ziemi, ciśnienie nie maleje (prawdopodobnie zastosowano jakieś akumulatory hydrauliczne, które podtrzymują ciśnienie w układzie).
Hamulec aero jest zasilany tylko z lewej pompy.
Hamulce w kołach i podwozie (wsuwanie i wysuwanie) są zasilane tylko z prawej pompy.
Klapy ?
Płaszczyzny sterowe ?
Pobór cieczy hydraulicznej podczas wsuwania / wysuwania podwozia jest tak duży, że ciśnienie w prawym układzie maleje i przez kilka sekund świeci się kontrolka niskiego ciśnienia.
Akumulator lewego układu hydro utrzymuje ciśnienie na jakieś 4 zamknięcia / otwarcia hamulca aero (trzeba wyłączyć / włączyć zasilanie -Shift L)
Akumulator prawego układu hydro utrzymuje ciśnienie na jakieś 3-4 pełne zahamowania. Gdy zużyjemy całe ciśnienie w prawym układzie to nie mamy hamulca.
Czy któryś mod mógłby podczepić te dane do jakiegoś wątku poświęconemu Su-25T?
PS. Uzupełniłem dane:
Klapy są zasilane z lewej pompy.
Powierzchnie sterowe i skręt przedniego koła są zasilane z obu pomp.