Głupie pytanie pewnie że niemasz zainstalowanego UI 1.2
tak na szybkiego weź zrób kopie pliku motor.Jumo004.prs (oryginał zostaje na miejscu)
nazwij tą kopię motor.Jumo004A.prs i wklej ą do
C:\Program Files\Ubisoft\IL-2 Sturmovik 1946\files\presets\sounds
będziesz miał dźwięki w Ar234, He162A2, Ho229, Me262
wszystkie oprucz startowego i końcowego .
Generalni plik button zawiera modele lotu poszczególnych samolotów
i wskazuje które dźwięki ma poszczególny samolot np:
przycisk SAS 2.4 dla samolotu Me 262 chce następujących plików :
motor.Jumo004A.prs ,motor.Jumo004A.start.begin.prs,motor.Jumo004A.start.end.prs
w tych plikach masz odwołania do dźwięków np: plik motor.Jumo004A.prs
odwołuje się do dźwięków :
jumo_prestart.wav
jet_1000.wav
jet_1000t.wav
jet_2000.wav
jet_2000t.wav
jet_3000.wav
jet_3000t.wav
jet_3500.wav
jet_3501.wav
jet_3500t.wav
xjet_1000.wav
xjet_2000.wav
xjet_3000.wav
xjet_3500.wav
które są umieszczone w katalogu :C:\Program Files\Ubisoft\IL-2 Sturmovik 1946\files\Samples
są to po prostu nagrane dźwięki silnika , kiedy brak jest odpowiednich plików prs lub
dźwiękowych o tych nazwach których chce plik button to niemasz dźwięku w grze.
Razem z plikiem button SAS do łancza w radme matrycę którą możesz otworzyć za
pomocą OpenOffice.org jest tam pokazane który samolot korzysta z jakiego
pliku dźwiękowego , szukasz np Sea Fury bo brak ci w nim dźwięku i widzisz że korzysta
z plików motor.Centaurus.prs ,motor.Sabre.start.begin.prs i motor.Sabre.start.end.prs
z powyższych masz wszystkie oprucz motor.Centaurus.prs więc szukasz taki dźwięk
który posiadasz np: motor.Sabre.prs jest to dźwięk z
Tempesta i Typhoon robisz jego kopie zmieniasz nazwę na motor.Centaurus.prs
i masz Sea Fury z dźwiękiem Tempesta a jak chcesz to możesz sobie nawet
wgrać dźwięk od Yaka jak masz chęć bo ci się podoba .