Autor Wątek: Ultra@Pack v 1.8  (Przeczytany 33977 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.


Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #1 dnia: Listopada 07, 2009, 01:15:45 »
    Leszek... Chodzi o to, że UP 1.8 jest już gotowy( dalej nie rozumiem) tak?
 A drugi link to skąd można wziąć? Tak?
 Ja nie kumam zbyt po angielsku... Ech... Nieważne... :015:
   pozdr

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #2 dnia: Listopada 07, 2009, 08:54:03 »
   ... Ja nie kumam zbyt po angielsku... Ech... Nieważne... :015:
   pozdr
Pierwszy link to read.me - opis instalacji i funkcjonalności + "wykaz zasług". Jest tam "dwóch naszych": Kwiatek i Ranwers, oraz ogólna wzmianka o nie wymienionych.
Drugi link to strona z linkami "do ściągnięcia" - torrent i wersja z podziałem na 7 plików (Uwaga: nie wszystkim udaje się ściągać 7 plików jednocześnie. Wystarczy, że jeden z plików "doleci w całości", to ten siódmy zacznie się ściągać automatycznie).
Leszek

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #3 dnia: Listopada 07, 2009, 11:10:56 »
Leszek coś te linki na party są zepsute bo nie chcę mi się włączyć ^^, a torrenta nie daje nie oszalałem na tyle aby pobierać 3,78 GB ;D.

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #4 dnia: Listopada 07, 2009, 12:09:14 »
Leszek coś te linki na party są zepsute bo nie chcę mi się włączyć ^^, a torrenta nie daje nie oszalałem na tyle aby pobierać 3,78 GB ;D.
Torrent "pojawił się" jako pierwszy "oficjalny" DL. Już zainstalowałem z tych siedmiu plików, może to "obciążenie serwera" - zapaleńców jest sporo.
Jest kilka starych/nieusuniętych błędów - np niepoprawne roundle dla wczesnych spitów i hurków, brak tailfin w defaultowych skinach etc.
Jest, też, kilka nowych - np zdwojone lub zbędne wpisy w pliku air.ini
Zmieniła się - nieznacznie - struktura katalogów dla modów, gdy się o tym pamięta, to daje się doinstalować "stare" mody np 109 F-3 etc - ale nie wszystkie (znam przyczynę tego "zjawiska" - informuję "bo może coś nie wyjść - nie ma pełnej zamienności modów")
Widać, że Kwiatek przyłożył się do FM'ów, "zaimplementował" dużo wersji silników i różnicę między nimi "się wyczuwa". 
Czas "ładowania" - dzięki plikom *.sfs - jest znacznie skrócony, nawet z "dodatkowymi" modami.
Leszek

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #5 dnia: Listopada 07, 2009, 12:18:28 »
Leszek źle zrozumiałeś chodzi o to że jak klikam w link do partów to pojawia się nowa strona i tyle nic więcej.

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #6 dnia: Listopada 07, 2009, 12:28:51 »
Po kliknięciu należy trochę poczekać. Po kliknięciu poszedłem na herbatę, a gdy wróciłem okienko do zapisu widniało na ekranie. Nie wiem dokładnie ile trzeba czekać, radzę znaleźć sobie jakieś zajęcie w czasie oczekiwania  :001:.

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #7 dnia: Listopada 07, 2009, 13:00:35 »
Ciekawe bo ja czekałem długo i to samo więc nie wiem o co biega.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #8 dnia: Listopada 07, 2009, 22:17:02 »
Witam. Ja zauważyłem kilka rzeczy które mi nie pasują. Jak np. podmienić dźwięki, brak QMB+. Z tego co się zorientowałem dźwięki są chyba spakowane więc tu może być problem. Oczywiście chodziło o przyspieszenie ładowania gry, ale może da się jakoś to zrobić?

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #9 dnia: Listopada 08, 2009, 02:13:21 »
Ciekawe bo ja czekałem długo i to samo więc nie wiem o co biega.
Wszystko cacy, ale może ktoś łaskawie przetłumaczy na język ojczysty dla tych co znają tylko naszą mowę ;(, szczególnie instrukcję instalacji

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #10 dnia: Listopada 08, 2009, 13:02:38 »
...brak QMB+. ..... dźwięki są chyba spakowane .... ale może da się jakoś to zrobić?
Właśnie zainstalowałem QMBProv2_0 i działa.
Wg opisu w read.me daje się dodawać mody w sposób "klasyczny" - nie "ćwiczyłem" tego jeszcze, ale np default'owe skiny zmieniam dodając odpowiednie katalogi do ..\Files\3do\planes\
Oczywiście czas ładowania gry drastycznie się wydłuża, więc trzeba się zastanowić - U@P v1.8 to raczej nie jest "wersja do dodawania modów". U mnie, po "dodaniu" MAT'a, zmianie kilku default'owych skinów, OMB i trzech maszyn czas ładowania wynosi 50s
Z dźwiękami może być podobnie. :005:
Leszek

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #11 dnia: Listopada 08, 2009, 16:26:02 »
Witaj Leszek.

Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, że nie miałem wcześniej kontaktu z UP.
Zainstalowałem, odpaliłem i --- OBJAWIENIE.
Jest boski, boskie dźwięki, boskie tekstury.
Dla mnie który kocha lotnictwo włoskie i fińskie samoloty w nim zawarte to objawienie.

Dla wojny Hiszpańskiej - Bf-109B, Fiat CR32 - boski, H-111B, I-15 SM-79 (to nowy wymiar - jeszcze tylko dobrej mapy Hiszpanii brakuje).
Dla wojny Zimowej w Finlandii Fokker XXI i I15na nartach.

Poza tym kilka innych doskonałych maszyn -- jak dla mnie AAA umarł ...
P.S. Tylko Swordisch mi nie chodzi nie wiem czemu....
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #12 dnia: Listopada 08, 2009, 17:21:36 »
Poza tym kilka innych doskonałych maszyn -- jak dla mnie AAA umarł ...

No cóż, niedługo może główne drzewa developmentu modów się zejdą:

http://allaircraftarcade.com/forum/viewtopic.php?t=22383&sid=c57888b45d37fe895d31c68ce97bf23b

http://il2ultrapack.net46.net/index.php/topic,510.new.html#new

Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #13 dnia: Listopada 08, 2009, 17:43:23 »
Witam. Ja mam taki problem. Zainstalowałem sobie w UP 1.8 QMB+, zrobiłem odpowiedni wpis w conf.ini ale nie wszystkie mapy się wczytują (właściwie większość) tz. pojawia się komunikat "wrong terget selected" i tyle. Zmiany dostępnych terget-ów nic nie dają. Jak sobie z tym poradzić?

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #14 dnia: Listopada 08, 2009, 18:23:30 »
Żeby zadziałał mapa w QMB muszą być do niej jeszcze odpowiednie pliki z misjami.
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...