Autor Wątek: Ultra@Pack v 1.8  (Przeczytany 33984 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #30 dnia: Listopada 11, 2009, 23:51:06 »
... no to masz problem, odpowiedzi na Twoje pytania znajdziesz bezpośrednio u Autorów gry, paczy i modów - a to, w zasadzie, "towarzystwo anglojęzyczne". Trudno jest tłumaczyć szczegółowe rozwiązania problemów w sytuacji gdy rozwiązań jest kilka, np są, co najmniej, dwa sposoby dodawania modów do UP. Łatwiej jest "przyswoić" trochę angielskiego, przynajmniej w zakresie manuala, paczy i modów swojej, ulubionej gry  :001:
Owszem, ale weź pod uwagę, iż niektórzy na tym forum są "nie pierwszej młodości" a ich znajomość spraw komputerowych sprowadza się do uruchomienia systemu i wgrania gotowego produktu, dlatego sama nauka języka angielskiego (poniekąt w tej sytuacji technicznego) raczej nie wniesie nic nowego do moich umiejętności. Natomiast jako "człek" uparty przy dokładnym rozpisaniu komend (krok po kroku) byłbym w stanie popróbowac swoich sił np. w formie z wątku "wyszedł oficjalny patch 4,09". I mimo to pozdrawiam serdecznie - "dziadek" ;)

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #31 dnia: Listopada 12, 2009, 10:59:25 »
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #32 dnia: Listopada 12, 2009, 11:33:19 »

Mnie też  Swordfisch nie załądował się, jak go wybieram mam puste okno, brakuje też kochanych Polskich akcentów z UP 1,6 tj. P-24, nie wiem czemu go nie dali skoro jest RWD-8 ;(, chętnie bym dograł jakoś tylko, że nie potrafię -jestem całkowitym ignorantem ...

Mi sę udało odzyskać Swordfisha! Utwórz katalog MODS, wkopiuj tam mod Swordfisha. Dodatkowo wkopiowalem tam mod "2 Ecran_Wide", ktory rozciąga na ekran panoramiczny screeny startowe przed grą,  FMB itp. Nie są one widoczne w JSGME. Ale to działa. Myślę, że można w ten sposób dodawać inne mody sprawdzając, czy nie konfliktują z tymi z JSGME. Niestety P-24 jak na razie nie udalo mi sie zainstalować.
Prawdziwy programista wiesza się razem z programem ...

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #33 dnia: Listopada 12, 2009, 11:46:53 »
Swordfischa udało ci się wstawić bo ten samolot jest w grze, Hades po prostu zapomniał dodać model 3D. P-24 nie ma w grze, by go dodać trzeba jeszcze ręcznie wyedytować pliki ini i być może zmienić plik buttons.

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #34 dnia: Listopada 12, 2009, 12:52:45 »
Żeby polatać Swordfishem trzeba przełączyć narodowość na RAF i działa. Na innych narodowościach nie. Nie działają również odmiany Ta152 C.
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #35 dnia: Listopada 12, 2009, 13:24:40 »
Mi sę udało odzyskać Swordfisha! .... Niestety P-24 jak na razie nie udalo mi sie zainstalować.
Opisujesz jeden ze sposobów dodawania modów do UP1.8.
Drugi to "stary" - przez JSGME:
- kopiuje się pliki do katalogu o nazwie Moda, w konwencji np BF109F3_od_SAS - zauważyłem, że nie używa się spacji i , chyba, myślników,
- katalog BF109F3_od_SAS zawiera katalogi Files\3do\plane\Bf-109F-3\summer + pliki modelu i Files\3do\plane\Bf-109F-3\textures
- katalog Files zawiera plik/i klas.
- czyli jest to znajoma, z poprzednich wersji, struktura katalogów, którą "widzi" JSGME i umożliwia pełną kontrolę nad wersjami moda (map jeszcze nie dodawałem, ale myślę, że jest tu pełna analogia - przedtem mody dodawało się przez JSGME z katalogu Mods, w takiej samej strukturze)  :001:
- trzeba pamiętać o plikach konfiguracyjnych.
Leszek

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #36 dnia: Listopada 12, 2009, 13:28:26 »
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #37 dnia: Listopada 12, 2009, 13:47:14 »
Czy ktoś wie jak stosować rozwiazania zawarte w ZUTI mod. Jest tam dodatek do bulidera misji tylko jak go używać?? Jakie warunki muszą być spełnione by móc dozbroić i dotankować samolot po wylądowaniu.....
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #38 dnia: Listopada 12, 2009, 14:50:51 »
Czy ktoś wie jak stosować rozwiazania zawarte w ZUTI mod. Jest tam dodatek do bulidera misji tylko jak go używać?? Jakie warunki muszą być spełnione by móc dozbroić i dotankować samolot po wylądowaniu.....
W katalogu gry jest jest podkatalog \Ultr@PackDocs\ZUTI_MDS_Mod_ReadME!\, a w nim plik $ChangeLog$.pdf, w którym jest kompleksowy opis moda ZUTI_MDS.
A tak w największym skrócie: Aby skorzystać z dozbrojenia, dotankowania czy naprawy samolotu po wylądowaniu, lotnisko musi mieć swój ślad albo w pliku .ini danej mapy albo pliku .mis konkretnej misji.
Wówczas po wylądowaniu, w zależnosci czy to serwer dogowy czy misja coop, wciskasz TAB i 5 lub TAB i Cotrol Tower (chyba 8) i w dalszym menu na ekranie masz do wyboru Rearm/Refuel/Repair. Aby to zadziałało, musisz wcześniej podłożyć klocki pod koła!
Oprócz tego mod daje o wiele więcej np. ikony na mapce, jeżeli obiekty są w zasięgu własnego radaru, inne opcje dotyczą lotniskowców itp. Wg mnie extra mod, myślę że ZUTI nie powiedział jeszcze ostatniego słowa :)
Prawdziwy programista wiesza się razem z programem ...

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #39 dnia: Listopada 15, 2009, 21:32:55 »
Witam, mam takie małe pytanko. Mam obecnie zainstalowany UP 1.8, wygląda i brzmi wspaniale, niestety jest jedno ale... Mało jest z nim serwerów na HL. Czy dałoby się jakoś zainstalować dwie niezależne instalacje Iła? Bo zmienić wersji nie mogę w JSGME - jedynie do czystego 4.09m a większość serwerów na 4.08m. Ktoś zna jakiś sposób ?

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #40 dnia: Listopada 15, 2009, 22:07:44 »
Pobierz patch 4.08 - rozpakuj go (mimo exe to zwykłe archiwum samorozpakowujące się, najprościej zmienić rozszerzenie z exe na rar). Plik files.sfs i pliki dll przekopiowane do iłka dadzą wersję 4.08. Pamiętaj o kopii zastępowanych plików !
Rozumie się, że mod UP 1.8 wtedy nie zadziała, więc wyłącz go, zmieniając nazwę katalogu Files na -Files.
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #41 dnia: Listopada 15, 2009, 22:27:09 »
Wszystko fajnie tylko nie ma tam żadnych plików dll w tym 4.08  :005: Zmieniłem rozszerzenie na rar i files.sfs owszem jest ale dll plków nie ma. :? Ok spróbuje tylko z tym jednym ale chyba to sie nie uda...
« Ostatnia zmiana: Listopada 15, 2009, 22:34:54 wysłana przez Chaled »

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #42 dnia: Listopada 15, 2009, 22:35:37 »
Skoro nie ma, to jeden problem mniej (nie pamiętam już widać dobrze co tam siedziało). Wystarczy plik files.sfs. Jeszcze jedno - jeśli zassiesz patch w wersji RU - będziesz miał modowalną wersję 4.08, ale... po rosyjsku. Jeśli wersję miedzynarodową - niemodowalny, ale na pewno po angielsku, najprawdopodobniej i po polsku po zmianie w pliku conf .ini wpisu na locale=pl
« Ostatnia zmiana: Listopada 15, 2009, 22:41:24 wysłana przez Kelso »
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #43 dnia: Listopada 15, 2009, 23:17:06 »
Niestety zamienił stryjek siekierkę na kijek  :005: Gra owszem działa w wersji 4.08m ale tylko w single player. Na każdym serwerze HL po naciśnięciu przycisku FLY z powrotem wracamy do menu Arming. I tak na każdym serwerze jaki sprawdziłem. HELP!  :015:

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #44 dnia: Listopada 16, 2009, 09:39:29 »
U mnie bez problemu można włazić na serwery z wersją 4.08. Używam pliku files.sfs z rosyjskiej wersji patcha 4.08m.
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...