Autor Wątek: Ultra@Pack v 1.8  (Przeczytany 33993 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #45 dnia: Listopada 16, 2009, 10:22:31 »
U mnie bez problemu można włazić na serwery z wersją 4.08. Używam pliku files.sfs z rosyjskiej wersji patcha 4.08m.
.... trzeba pamiętać o pliku buttons - serwery sprawdzają jego wersję. W przypadku UP ważne jest "umiejscowienie" tego pliku.
Leszek

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #46 dnia: Listopada 16, 2009, 13:26:53 »
Problem w tym, że owszem mogę wejść na serwer ale po wybraniu maszyny i naciśnięciu przycisku "Fly" z powrotem wywala mnie do menu "Arming". Tak jest na każdym serwerze. Co miałbym z tym plikiem "buttons" zrobić i co ma Leszek957 na myśli mówiąc o jego właściwym "umiejscowieniu"? Z góry dziękuję za pomoc.

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #47 dnia: Listopada 16, 2009, 17:32:56 »
Problem w tym, że owszem mogę wejść na serwer ale po wybraniu maszyny i naciśnięciu przycisku "Fly" z powrotem wywala mnie do menu "Arming". Tak jest na każdym serwerze. Co miałbym z tym plikiem "buttons" zrobić i co ma Leszek957 na myśli mówiąc o jego właściwym "umiejscowieniu"? Z góry dziękuję za pomoc.
Oprócz tego , co powiedział Kelso, o pliku files.sfs ważne jest posiadanie pliku buttons w odpowiedniej wersji i w odpowiednim miejscu. :001:
W instalacji UPv1.8 ten plik jest w dwóch miejscach.
"Metodą prób i błędów" ustal sobie, jaka wersja pliku buttons i w którym katalogu, jest potrzebna by serwer "zaakceptował" Twoją instalację i "pozwolił grać".
Wg mnie pliki z katalogu -mods nie są "czytane (minusik przed nazwą) i są zostawione - najprawdopodobniej - w celach zgodności z innymi instalacjami o architekturze "zgodnej" z AAA. Usunięcie "minusika" z nazwy spowoduje, że można "wstawiać" do UP mody "zgodne" architekturą z AAA i gra "widzi" cały katalog mods.
Leszek

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #48 dnia: Listopada 16, 2009, 18:11:35 »
Wg mnie UP 1.8 nie będzie działał z wersją iłka 4.08. Żeby polatać na serwerach proponuję i tak na ten czas "wyłączyć" mody, tj zmienić nazwy katalogów mods i files na -mods i -files. 
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #49 dnia: Listopada 16, 2009, 20:09:02 »
Wg mnie UP 1.8 nie będzie działał z wersją iłka 4.08. Żeby polatać na serwerach proponuję i tak na ten czas "wyłączyć" mody, tj zmienić nazwy katalogów mods i files na -mods i -files. 
TAK, bo UP1.8 to gra spaczowana do 4.08+pacz4.09+UP(mody spakowane do formatu SFS).
Poprzednio (do UP 1.7) wersja 4.09bm1 była "dodana" w postaci moda uruchamianego przez JSGME - można to było "wyłączyć".
Ale można "pokombinować" z różnymi wersjami plików, może uda się "podszyć" pod odpowiednią wersję.
Leszek

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #50 dnia: Listopada 17, 2009, 01:03:18 »
Mam kłopot z UI 1.8 bo nie mam go wcale  :015:  Ale po kolei :
Spaczowałem 4.08m do wersji 4.09m i działało ok.  Dodałem potem UI 1.8 który to ściągnąłem poprzez torrent. 
W folderze gry mam jakieś mody ale nie mam JSGME  :015: 
Postanowiłem zatem podkraść JSGME z innej wersji gry ale pomimo tego że po włączałem mody to gra nadal jest w wersji 4.09   :005:

Nie wiem co jest grane.... może ten pacz Ui jest do kitu  i czegoś mu brakuje ?

PS Aktualnie gra zajmuje 6.1 GB.
 
Zapomniałem dodać bo może to ważne : w czasie instalacji UI 1.8 wybrałem opcję "Client".
Nigdy nie łapałem o co chodzi z tymi serwerami ( dedicated server ).

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #51 dnia: Listopada 17, 2009, 19:39:47 »
Jaeger@

   Wybrałeś dobrze :001:,u mnie iłek ma więcej niż 6.35 GB ; na tym obrazku poniżej sprawdź sobie których plików ci brakuje , zwróć szczególnie uwagę na pliki SFS i te które zaznaczyłem ;


 

Offline Marzen

  • *
  • Dzban Fan :)
Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #52 dnia: Listopada 18, 2009, 00:03:54 »
Mam podobnie. Na podstawową wersję Iła 1946 zainstalowałem Ultra Packa, bo 4.09m już się w nim zawiera. Przy pierwszym uruchomianiu gra wywala do Windowsa przy 5%, przy następnych nawet nie pojawia się ekran powitalny.
Mam wszystkie pliki i foldery, które podkreśliłeś Leszku (u mnie iłek zajmuje 8,3 GB) i wciąż lipa :( Na forum Ultra Packa koleś miał podobne problemy, ale minęły po ... restarcie systemu. U mnie to nie działa ... Dzisiaj wywaliłem iła, zainstalowałem od nowa, ultra packa też i znowu to samo. Mam też na dysku iła z modem AAA, ale pod inną nazwą - czy to może mi bruździć ?

Offline janweg

  • *
  • Świętoszek
Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #53 dnia: Listopada 18, 2009, 00:33:47 »
Patch 4,09m nie zawiera się w U@P 1.8. Musisz na czystego Iła 1946 wgrać kolejno patche 4.07; 4.08; 4.09, a następnie dopiero U@P 1.8.

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #54 dnia: Listopada 18, 2009, 02:35:02 »
No nic pany piloty  :004:   Nieco sprawa się wyjaśniła bo self extractor wypakowuje pliki do folderu systemowego i tu był kłopot bo partycja okazała się zbyt mała  :015:

Po kolei :
-zainstalowałem IL2 4.08m korzystając z wcześniej zrobionej kopii zapasowej bo płyta instalacyjna ni w ząb nie chciała dokonać ponownej instalki : pewnie instalator zobaczył że iłek jest już  na HDD......
-torrentowego UI 1.8 wypakowałem do wygodnego mi miejsca
-po tej operacji ukazał mi się katalog "UP_18_full" w którym to odnalazłem "UPSetup.exe" i przy pomocy którego dokonałem dalszego procesu instalacji plików do folderu z grą.

Gra startuje , widzę charakterystyczną tapetę ale nie ładuje się do końca bo przy 60% wyrzuca na pulpit   :015:

Chciałem dobrze a wyszło jak zwykle.....

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #55 dnia: Listopada 18, 2009, 08:11:06 »
No i w 100 % jest OK - mod UP 1.8 działa TYLKO z wersją iłka 4.09.
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Offline Marzen

  • *
  • Dzban Fan :)
Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #56 dnia: Listopada 18, 2009, 08:28:52 »
Patch 4,09m nie zawiera się w U@P 1.8. Musisz na czystego Iła 1946 wgrać kolejno patche 4.07; 4.08; 4.09, a następnie dopiero U@P 1.8.

W takim razie wszystko jasne - widać nie doczytałem :) Dzięki janweg za info !

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #57 dnia: Listopada 18, 2009, 10:59:37 »
No i w 100 % jest OK - mod UP 1.8 działa TYLKO z wersją iłka 4.09.
Zapomniałem dodać że przed inst UI 1.8 spaczowałem iłka do wersji 4.09 i jeśli chodzi o pacze to wszystko jest tu ok.

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #58 dnia: Listopada 18, 2009, 15:58:40 »
jaeger: ile zajmuje na dysku Twoja instalka UP1.8? Mój folder up_18_full (ściągany z torrenta, wszystko działa) zajmuje: 3,80 GB (bajtów: 4 083 948 704)

PS. Ewentualnie możesz mieć złą wersję patcha 4.09m (do wyboru są rosyjska, albo międzynarodowa)
Miejsce na Twoją reklamę.

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #59 dnia: Listopada 18, 2009, 23:15:12 »
Rozmiar się  zgadza czyli tu chyba problemu nie ma.

Czy gdybym miał rosyjską wersję 4.09 to miałbym napisy w cyrylicy ? Bo to zawsze był u mnie kłopot : niektóre napisy w iłku zmodowanym miałem właśnie w cyrylicy.  Oczywiście nie w UI 1.8 bo jak pisałem tej wersji nie odpaliłem.
4.09 ściągałem stąd http://mission4today.com/index.php?name=Downloads&c=564
Nie wydaje mi się abym wybrał rosyjską wersję.... No chyba że taką mam pomimo tego co piszą w m4t  :015:

Ale oprócz pewnego dyskomfortu leksykalnego nie sprawiało to żadnych problemów.
To może instalować pacze wielojęzyczne ?
Tylko tak się zastanawiam czy w takim razie jeden z paczy dodanych "po drodze" nie był właśnie "ru" i może stąd ta cyrylica ?