A jak u Szanownych Kolegów z FPS'ami w UP 1.8 ?...
Tak, dla przypomnienia:
FPS nie zależy od wydawcy zestawu modów (UP, UI, C6, HSFX itd), zależy od "konstrukcji" samego, pojedynczego, moda. Jeśli Autor Moda użyje dużych tekstur (sławny, komentowany na Forum, kokpit Ju-88), nałoży na mapę dużo skomplikowanych obiektów (z dużą ilością wierzchołków i krawędzi) - to trudno znaleźć PC'ta , który "dałby radę" to wyświetlić w przyzwoitym czasie i z przyzwoitą jakością - niezależnie czy to mod z UP, AAA, SAS czy własny.
Pakowanie modów w formacie SFS przyspiesza wczytywanie gry, gdy sprawdzane są nazwy i obecność konkretnych plików - głowice dysku nie skaczą po całej "powierzchni" dysku w poszukiwaniu dużej ilości małych plików, tylko czytają plik po pliku, najlepiej żeby był "w jednym kawałku i duży" (ciągły).
Duża ilość obiektów w grze też "nie sprzyja" ilości FPS.
FPS'om "pomaga" dobry sprzęt, procek poniżej 3GHz i karta poniżej GTX 295 to pomyłka - nie widać uroków gry, nie tylko grafiki. OS jest istotny o tyle, o ile potrafi skutecznie zarządzać cache'm systemowym i są dla niego wydajne sterowniki.