Autor Wątek: Ultra@Pack v 1.8  (Przeczytany 33994 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #75 dnia: Listopada 23, 2009, 09:10:56 »
A jak u Szanownych Kolegów z FPS'ami w UP 1.8 ?...
Tak, dla przypomnienia:
FPS nie zależy od wydawcy zestawu modów (UP, UI, C6, HSFX itd), zależy od "konstrukcji" samego, pojedynczego, moda. Jeśli Autor Moda użyje dużych tekstur (sławny, komentowany na Forum, kokpit Ju-88), nałoży na mapę dużo skomplikowanych obiektów (z dużą ilością wierzchołków i krawędzi) - to trudno znaleźć PC'ta , który "dałby radę" to wyświetlić w przyzwoitym czasie i z przyzwoitą jakością - niezależnie czy to mod z UP, AAA, SAS czy własny.
Pakowanie modów w formacie SFS przyspiesza wczytywanie gry, gdy sprawdzane są nazwy i obecność konkretnych plików - głowice dysku nie skaczą po całej "powierzchni" dysku w poszukiwaniu dużej ilości małych plików, tylko czytają plik po pliku, najlepiej żeby był "w jednym kawałku i duży" (ciągły).
Duża ilość obiektów w grze też "nie sprzyja" ilości FPS.
FPS'om "pomaga" dobry sprzęt, procek poniżej 3GHz i karta poniżej GTX 295 to pomyłka - nie widać uroków gry, nie tylko grafiki. OS jest istotny o tyle, o ile potrafi skutecznie zarządzać cache'm systemowym i są dla niego wydajne sterowniki.
Leszek

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #76 dnia: Listopada 23, 2009, 15:01:13 »
Ogólnie szybciej niż UP1.7, porównywalne z UI 1.1 (1.2 nie używałem)
Miejsce na Twoją reklamę.

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #77 dnia: Listopada 23, 2009, 16:47:13 »
Ja mam podobny sprzęt tylko,że 4GB pamięci i VISTA`e 64 i set affinitive na 3 ustawione i smiga jak złoto na Perfect,ale jak jest duże miasto np. Berlin to przegląd slajdów.
Chyba ProcessAffinityMask ?
To zdaje się chodzi o to który rdzeń będzie zajmował się grą.  Nie wiem tylko co zmieniają tu konkretnie przypisane wartości liczbowe.
W redme jednego z modów przeczytałem że iłek będzie lepiej pracował na jednym rdzeniu  :011:
I tak się zastanawiam : silnik gry raczej nie był zmieniany ani poddawany jakimkolwiek modom a w końcu jest już dość leciwy i prawdopodobnie nie był pisany z myślą o obsłudze przez procesory wielordzeniowe.
I tu chyba może tkwić jedno z dość istotnych wąskich gardeł tej gry.....

Jeśli chodzi o FPS'y to przykład który podałem wcześniej odnosi się raczej do widoku zewnętrznego i np zmniejszenie rozdzielczości na 1280x800 podwaja ilość klatek.
Dodam że np włączenie lusterka także pożera nieco klatek.

Jeśli chodzi o samoloty to jednym z wielkich nieobecnych w iłku jest Wellington.

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #78 dnia: Listopada 23, 2009, 17:00:53 »
ProcessAffinityMask 1 - pierwszy rdzeń
ProcessAffinityMask 2 - drugi rdzeń
ProcessAffinityMask 3 - oba rdzenie

Podobno.
Miejsce na Twoją reklamę.

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #79 dnia: Listopada 23, 2009, 17:04:05 »
Ja mam ustawione 0.
Ale z tego co widzę włączając menedżera zadań to i tak pracują dwa rdzenie.

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #80 dnia: Listopada 23, 2009, 19:40:01 »
Dla ludzi co mają zwalone 7 partów, są nowe mirrory wystarczy zjechać na dół i będziecie mieli. Uważam że najlepsze mirrory to te na samym dole ale nie sprawdzałem ponieważ pobieram 4.09 (jeee jeszcze 12 min ^^).

Czy komuś udało się odpalić 1.08 pobrany w 7 częściach. Zacząłem pobierać właśnie z ostatniego podanego mirrora
http://www.flygflottilj16.se/fil/UP_18_full.part01.exe
próbowałem zainstalować, ale wywala błąd

CRC failed in UP_18_full\fb_hfx3do09.sfs
« Ostatnia zmiana: Listopada 23, 2009, 19:48:53 wysłana przez MiGol »

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #81 dnia: Listopada 23, 2009, 20:52:35 »
Torrentowy polecam. Działa. Sprawdzałem.
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #82 dnia: Listopada 23, 2009, 21:53:27 »
Torrenty... , myślałem, że mnie to ominie, jak to w ogóle działa, pytam poważnie.
Wracając do tego szajsu, czyli moda w siedmiu częściach. Problem jest z part 2, gdzie brakuje ww. pliku. Ściągnąłem part 2 z trzech innych mirrorów i za każdym razem to samo. Wytłumaczcie mi zatem, po co w koło powielają linki do części z błędami. Nikt tego nie sprawdza? Na co komu taka radosna tfuuuurczość? Człowiek jeno czas i nerwy traci, kruca.                               

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #83 dnia: Listopada 24, 2009, 09:32:06 »
...Wytłumaczcie mi zatem, po co w koło powielają linki do części z błędami. Nikt tego nie sprawdza? Na co komu taka radosna tfuuuurczość? Człowiek jeno czas i nerwy traci, kruca.                           
No to nie trać nerwów :001:
i zastanów się co robisz źle. Pomyśl też, że jest wielu userów którym ściągnięcie plików i instalacja nie sprawiły najmniejszych problemów.
Leszek

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #84 dnia: Listopada 24, 2009, 09:42:30 »
Torrenty... , myślałem, że mnie to ominie, jak to w ogóle działa, pytam poważnie.     

Nie jestem jakimś stałym użytkownikiem torrenta, ale spróbuje wytłumaczyć :
1. pobierz mikro torrenta i zainstaluj : http://www.bfmsa.com.pl/pobierz,mikro_torrent,305.html na przykład lub z każdego innego miejsca
2. ze strony http://il2ultrapack.net46.net/index.php/topic,308.0.html pobierz plik  up_18_full.exe.torrent
3. po ściągnięciu uruchom torrenta
4. przeciągnij plik z UP do okienka
5. rozpocznij ściganie ( a w zasadzie samo się zacznie )
6. po około 6-8 h powinieneś się cieszyć UP 1.8

Pamiętaj o skonfigurowaniu torrenta ( wskazać miejsce w którym ma zapisać się UP 1,8 , musi być wystarczająco dużo miejsca, torrent automatycznie rezerwuje miejsce na dysku )

Mam nadzieję, że wszystko jasne.
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #85 dnia: Listopada 24, 2009, 17:03:28 »
Nie jestem jakimś stałym użytkownikiem torrenta, ale spróbuje wytłumaczyć :
Mam nadzieję, że wszystko jasne.
To jest odpowiedź! Spróbuję.

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #86 dnia: Listopada 24, 2009, 20:29:21 »
Jednak obeszło się bez torrentów. Okazuje się, że błąd jest w part 03
http://up_18_full.part03.rar/
 
i lepiej nie pobierać jej z ostatnich mirrorów (skandynawskich), ale np. z ww.     

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #87 dnia: Grudnia 03, 2009, 20:56:11 »
Zrobiłem nowe pliki klas dla wczesnych Spitów i Hurrków, zmieniające "roundle" na "bardziej historyczne" (np na Spitach Mk.I zrobiłem roundel z 1940r a nie jak w UP z 1942  :001:).
Zrobiłem nowe pliki klas zmieniające literowe oznaczenia na "standartowe" dla Mietków serii E-7/B i serii F(2;4)/B. (Mietka E-4/B nie zmieniałem, bo widziałem kiedyś zdjęcie z podobnym oznaczeniem literowym).
Pracuję teraz nad plikami klas dla Mietków i Foczek, które "poprawią" wygląd Haken i Balken na jasnych skinach.
Pliki klas dla Spitów i Hurrków "nie zdążyły  :001:" znaleźć się w paczu do UP 1.8 a pliki dla Mietków /B dopiero ukończyłem.
Jeśli będzie zainteresowanie to udostępnię te pliki "zbiorczo" (oczywiście z podziałem na typy :icon_rolleyes: ). Dla użytkowników MAT'a mam niespodziankę: kilka wersji "krzyży" w zależności od wyboru w Panelu MAT Manager'a. (W "standardowej" wersji UP ilość "krojów krzyży" jest drastycznie ograniczona :005:).
Leszek

Offline Marzen

  • *
  • Dzban Fan :)
Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #88 dnia: Grudnia 04, 2009, 00:19:04 »
Mam problem z 6DOF w Ultra Packu. Mam TrackIRa, ustawiony Normal View, mod 6DOF Look Around aktywowany JSGM i za nic w świecie nie mogę sobie przybliżać widoku. Działają tylko podstawowe funkcje góra dół i boki. U was działa 6DOF bez problemów ? W profilu Tracka wszystkie osie są włączone ...

Odp: Ultra@Pack v 1.8
« Odpowiedź #89 dnia: Grudnia 04, 2009, 06:21:26 »
    Marzen@

   Spróbuj tak , wyłącz  mod'a 6DOF Look Around w JGSM  a włącz 6DOF_Tracker_2_0_sHr , na 6 dof
przełączaj zmapowanym przyciskiem toggle gunsight , działa niezależnie czy masz ustawiony Normal View czy inny
kąt widzenia.
   U mnie po włączeniu moda 6DOF Look Around  działają tylko dwie osie , nie pomaga przełączanie toggle gunsight.