Autor Wątek: Idą zmiany - patchowanie RoF'a  (Przeczytany 54122 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #270 dnia: Grudnia 04, 2010, 13:37:30 »
U mnie od wczoraj lipa na całego: http://www.youtube.com/watch?v=ifdr258MPFc (nie wiem jak zmusić Youtuba do pokazania filmu w 1080p więc po przeskalowaniu do 480p migotanie jest mniej widoczne na filmie, niż w grze). Poza tym budynki w mieście ładują się stanowczo zbyt blisko.

qrdl

  • Gość
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #271 dnia: Grudnia 04, 2010, 14:18:39 »
A myśmy wczoraj z Mazakiem latali kilka razy w tandemie. Sympatyczna zabawa, on, jako, że nie ma HP, to mógł jeno latać jako strzelec. Ja natomiast nawet pobawiłem się celownikiem bombardierskim i prawie trafiłem ciężarówki z 200 m. Z wydajnością nie mam problemu (chyba wszystko na high, oprócz efektu "psich jaj"), kolorystyka trochę "blada", ale ogólnie uważam, że puth in plus. Drażnią mnie te małe cykory po lewej na dole :-) HP się pięknie dekomponuje w powietrzu, a siedzenie na nosie w trakcie pikowania daje niezapomniane wrażenia.

Tako rzecze,
Zaratustra

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #272 dnia: Grudnia 04, 2010, 14:30:51 »
BTW multi to chyba ktoś wpadł na głupi pomysł przeniesienia wyświetlacza punktacji z prawego dolnego rogu na sam środek górnej części ekranu, gdzie przeszkadza znacznie bardziej, niż w poprzednim miejscu, a z tego co wiem nie ma możliwości wyłączenia go bez jednoczesnego wyłączenia chata :-/

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #273 dnia: Grudnia 04, 2010, 16:14:40 »
Część zmian graficznych mi się podoba, część nie. Na plus słoneczko, teren z parallax mapping i lepsze cienie. Na minus tryb high contrast, światła i maximum reflections. High contrast wiadomo, zresztą ja i tak mam powyłączane wszystkie bloomy i postefekty. Światła są za jasne w dzień, nie ma mowy, żeby płonący silnik w pełnym słońcu tak rozświetlał wszystko wokół. Co do max reflections, efekt ten sprawia, że po wylądowaniu na trawie w kokpicie robi się zielono. Znowu trochę przesadzony efekt jak na mój gust. Ale póki wszystko powyższe da się powyłączać, nie mam powodów do narzekań :)

Co do wydajności, zauważyłem, że po włączeniu Anizo z poziomu sterownika gry FPSy spadły gdzieś tak o 10 i mimo, że FRAPS nad ziemią pokazuje 30fps, gra tnie i nie działa płynnie. Ustawienie anizo z poziomu gry działa z kolei słabo (albo w ogóle), ale za to shimmeringu nie ma. Karta to GTX275 na sterownikach 260.99.


Czy tylko ja mam popsutą kamerę w Pfalzu XII, czy faktycznie coś popsuli? Nie mogę przesuwać się w przód-tył, głowa pilota jest zawieszona na wysokości obrotomierza. W innych samolotach jest ok.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #274 dnia: Grudnia 04, 2010, 19:05:09 »
@vowthyn
Ale na to mozesz kliknac myszka i przeniesc, przynajmniej tak bylo poprzednio

@some1
Dokładnie, też tak mam. Dlatego w 1ym poście napisałem , że coś powalili z widokami, bo pierwszym i jedynym samolotem jaki odpaliłem był właśnie P XII.

@all
HP jeszcze nie mam ale jako strzelec to chetnie pofrunę oddając się w dobre ręce :D
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

qrdl

  • Gość
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #275 dnia: Grudnia 04, 2010, 19:44:17 »
Jak w dobre ręce, to mogę oddać działo... na swoim HP  :banan ... ale może nie dziś, bo dziś odmrażam kaloryfer etanolem.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #276 dnia: Grudnia 04, 2010, 21:29:20 »
Wreszcie tez pomyslano, ze przeciez pilot mógł mieć kompas oraz zegarek. Nawet przy wyłaczonych starwarsowych gaugach mozna podświetlic takie budziki:



Co to tylko ta jedyneczka żółta przy wskaźniku otwarcia chłodnicy?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #277 dnia: Grudnia 04, 2010, 21:34:19 »
Numer silnika.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #278 dnia: Grudnia 04, 2010, 21:54:09 »
@vowthyn
Ale na to mozesz kliknac myszka i przeniesc, przynajmniej tak bylo poprzednio

Faktycznie, zapomniałem. Dzięki.

FPS doprowadziłem do normy, da się latać. Gorzej z Yoyomeringiem, wkurza jak diabli. Zmiana sterów nie pomogła.

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #279 dnia: Grudnia 05, 2010, 21:45:51 »
Udało mi się z pomocą ludzi z forum RoF w końcu zwalczyć ten brzydki efekt. Pomogły sterowniki 197.45 i trochę kombinacji z ustawieniami nHancera.

Offline Sherman

  • *
  • 1. Pułk Lotniczy, 2. Eskadra Wywiadowcza, 105.WPŚB
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #280 dnia: Grudnia 05, 2010, 23:50:41 »
A jest to w jakimś topicu? Mnie też to dopadło...

Aczkolwiek co ja się martwię o yoyomering jak mi na lake summer klatkuje tak że nie idzie latać... taką wydajność na 1.015 miałem na dużej mapie przy froncie z dużym zachmurzeniem lol
« Ostatnia zmiana: Grudnia 05, 2010, 23:56:48 wysłana przez Sherman »
Marcin "Rahonavis" Rogulski (1986-2019)

Nie przepuszczą żadnej owcy,
Z drugiej chłopcy wywiadowcy.

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #281 dnia: Grudnia 06, 2010, 08:01:03 »

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #282 dnia: Grudnia 11, 2010, 11:47:34 »
Trwają prace nad hotfixem 1.016b: http://riseofflight.com/Forum/viewtopic.php?f=49&t=15739

[admin]poprawiłem link[/admin]
« Ostatnia zmiana: Grudnia 11, 2010, 12:06:20 wysłana przez YoYo »
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #283 dnia: Grudnia 12, 2010, 14:14:51 »
Witam. Dla mnie największym problemem w tej chwili jest ponad 3-krotnie dłuższy czas wczytywania się misji. W puczu 1.015 wszystko śmigało. Czy to poprawią w hotfixie?

Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #284 dnia: Grudnia 12, 2010, 20:36:30 »
Czy ktoś może mi wyjaśnić co daje opcja Light Sources. Chodzi zapewne o źródła światła ale dokładnie co to zmienia w wyglądzie gry. Znalazłem tylko, że niektórzy mają CTD po włączeniu tej opcji.