Autor Wątek: Idą zmiany - patchowanie RoF'a  (Przeczytany 54118 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #345 dnia: Lutego 04, 2011, 19:36:40 »
Potestowałem. Albo jestem ślepy albo co, ale ja tam nic nie widzę żeby się to jakoś różniło.

Tak wyglądają u mnie drzewa normalnie:


A tak po włączeniu opcji "dither vegetation":


Oprócz tego znaczny spadek ilości klatek po włączeniu tej opcji.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #346 dnia: Lutego 04, 2011, 20:02:50 »
Jeszcze na tych obrazkach drzewek przydały by się strzałki pokazujące te parę szczegółów je różniących... Ja nie widzę...
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #347 dnia: Lutego 04, 2011, 20:39:55 »
Imageshack w przeglądarce jakoś dziwnie wyświetla te screeny, przeskalowuje, albo co - efekt jest mniej widoczny u mnie również, ale wystarczy zapisać sobie oba obrazki na dysku i otworzyć w skali 1:1 czyli 1600x1200 w fullscreen, chodzi mi o to jak wyglądają korony drzew w miejscu, gdzie prześwituje przez nie błękit nieba, różnica jest oczywista.

mmaruda

  • Gość
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #348 dnia: Lutego 05, 2011, 16:37:13 »
Nie wiem, w czym problem - dithering to dithering i przy powiększeniu widać go na koroanch drzew (takie pokropkowane są). Moim zdaniem bzdura jak nie wiem, bo cała technika powstała wieki temu, żeby kompensować kolory w grafice 16-bitowej. Po co stosować to do drzew to nie mam pojęcia, zwłaszcza jak spada od tego framerate, a drzewka wyglądają jak przykryte gazą.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #349 dnia: Lutego 05, 2011, 17:06:09 »
Generalnie po patchu ostatnim klatki mi spadły o połowę mniej więcej.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #350 dnia: Lutego 05, 2011, 17:19:46 »
Cytuj
Moim zdaniem bzdura jak nie wiem, bo cała technika powstała wieki temu, żeby kompensować kolory w grafice 16-bitowej. Po co stosować to do drzew to nie mam pojęcia, zwłaszcza jak spada od tego framerate, a drzewka wyglądają jak przykryte gazą.
Mmaruda może po to by na słabszej konfiguracji komputerów dało sie latać.
Kosi u mnie też klatki poleciały trochę w dół. Ale da się przeżyć trzeba czekac na następnego patcha. Tylko, że ja przeważnie latam offline i nie wiem jak to wygląda online. Na online jakoś zawsze brakuje mi czasu :015:
Motto obrony plot.: najpierw zestrzel - poukładasz sobie już na ziemi.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #351 dnia: Lutego 09, 2011, 17:59:10 »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #353 dnia: Lutego 09, 2011, 23:04:29 »
Moja godzina była wg. czasu z Ja Pany ! ;D
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

mmaruda

  • Gość
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #354 dnia: Lutego 09, 2011, 23:07:19 »
Jakiś czas nie grałem w RoFa i odnoszę wrażenie, że po tych patchach AI zmieniło się bandę cyborgów. Kiedyś dawałem radę Neuportem po dość wymagającej walce posłać na ziemię ze 2 Pfaltze. Teraz nie idzie nikomu wejść na ogon niezależnie od tego czym latam.

Spisałbym to na moje odzwyczajenie się od szmatolotów i mniej agresywne latanie, które bardzo procentuje mi w Iłku, ale jedna rzecz przyprawia mnie o pianę na ustach. Standardowy scenariusz jest taki, że wróg zakręca niemal w miejscu i częstuje mnie serią, która ZAWSZE trafia właściwie tylko w pilota. WTF? I to wszystko na poziomach trudności AI novice i average. Wszystkie misje i dogi dziś skończyłem z tym głupim czerwonym szejderem na ekranie lądując awaryjnie na trawniku. Co jest grane?

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #355 dnia: Lutego 10, 2011, 08:34:35 »
Nieuportem na Pfalze, błehehe.

AI faktycznie lata inaczej niż na początku, ale nie zauważyłem aby ostatnie patche coś dużego zmieniły. Nawet na ace celność komputera nie jest jakaś porażająca. O ile nie masz samolotu, który jest zdecydowanie mniej zwrotny niż samolot AI, to walkę można wygrać bardzo łatwo, bo AI tylko się kręci i nie korzysta z przewagi prędkości.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

mmaruda

  • Gość
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #356 dnia: Lutego 10, 2011, 09:53:28 »
Nieuport dawał radę jeśli zachowało się przewagę wysokości - właśnie o to mi chodzi, teraz ani SPAD, ani Nieuport, ani Se5a w zasadzie nie mają szans (o Camelu nie wspomnę, bo to latająca trumna zawsze była).

Zdaję sobie sprawę, że tutaj nie Iłek i kiepski samolot jest po prostu kiepski, a nie kiepski w jednej sytuacji, a znośny w innej, ale przeszedłem kawałek kampanii jakoś 2-3 patche temu i przy odpowiednich taktykach można było walczyć, teraz pozostaje już tylko walka z maszyną i nerwowe nurki jak tylko padają strzały :(

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #357 dnia: Lutego 10, 2011, 10:18:48 »
Camelem wykręcisz każdy samolot AI na każdym poziomie trudności. Za to walka przeciwko Camelowi AI zwłaszcza na małej wysokości bywa emocjonująca.

Wszystkie pozostałe samoloty, które wymieniłeś zaliczają się do kategorii z mojego poprzedniego postu, czyli "zdecydowanie mniej zwrotny" niż przeciwnik. Niestety tutaj pozostaje tylko B&Z.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

mmaruda

  • Gość
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #358 dnia: Lutego 10, 2011, 12:15:20 »
Nie mam nic przeciwko B&Z wręcz przeciwnie, ale z Camelem to mnie zaskoczyłeś, dla mnie to pułapka śmierci z napisem "will stall for no reason" :) Widać muszę pokombinować.

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #359 dnia: Lutego 11, 2011, 12:49:07 »
Lataj z mniejszą ilością paliwa. Zatankowany do pełna Camel mógł latać około pięciu godzin. Przy długościach misji w RoF jest to zupełnie niepotrzebne, a i maszyna będzie zachowywała się trochę lepiej. Poza tym AI w niemieckich maszynach nieźle sobie radzi i potrafi ładnie walczyć kołowo. Natomiast b'n'z w wykonaniu maszyn alianckich AI to dla mnie jakaś porażka.

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.