Autor Wątek: Lock On Flaming Cliffs 2.0  (Przeczytany 99182 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #330 dnia: Września 09, 2010, 15:28:22 »
Witam, wie ktoś jak przebiega instalacja i aktywacja, zakładajac ze nie było deaktywacji a dysk został sformatowany?

Najprawdopodobniej będziesz musiał ją znowu aktywować.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #331 dnia: Września 10, 2010, 19:18:38 »
Witam!
Ponieważ jestem trochę zdezorientowany więc pytam, w starym LO/FC po wejściu na serwer jest moment gdzie można
wybrać uzbrojenie naszej maszyny, ilość paliwa itd. W Blacksharku i FC chyba nie mam takiej możliwości, czy jest tak że ustawienia uzbrojenia są w misji którą odpala host i nie można tego zmieniać?
Jeśli jednak jest taka możliwość to w którym momencie się to robi?
« Ostatnia zmiana: Września 10, 2010, 19:35:58 wysłana przez Syringe »

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #332 dnia: Września 10, 2010, 19:39:10 »
W FC2 stojąc na stojance z wyłączonymi silnikami, poprzez radio można wybrać rodzaj uzbrojenia - jest kilka gotowych setów.
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #333 dnia: Września 10, 2010, 19:59:39 »
Ok.dzięki:)

Offline Dare

  • APAsq
  • *
  • #5 - WBCI
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #334 dnia: Września 11, 2010, 01:47:16 »
W FC2 stojąc na stojance z wyłączonymi silnikami, poprzez radio można wybrać rodzaj uzbrojenia - jest kilka gotowych setów.

Wyłączone silniki potrzebne są tylko do tankowania. Nie są wymagane przy zmianie uzbrojenia, więc przy włączonych też da radę.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #335 dnia: Listopada 20, 2010, 13:49:10 »
Wgrałem Bomber Mod v1 do gry Flaming Cliffs-2, który daje możliwość latania 45-cioma typami samolotów a instalowałem go przez Mod-Mana. Niestety mod nie wgrywa się cały i nie działa. Co mam zrobić
, czy popełniłem błąd ?. Proszę o pomoc za którą z góry bardzo dziękuję.
Wiesław D

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #336 dnia: Listopada 20, 2010, 14:33:13 »
Wgrywanie przez ModMana w niektórych przypadkach nic nie daję.
Przykładowo, (posluże się przykładem, jak grałem jeszcze w LO1) jak instalujesz mod, który dodaję Polskę do gry łącznie z samolotami, itp ; instalowanie ModMan'em mało Ci da, bo musisz te pliki również popodmieniać.

W tym przypadku, jaki ty masz; jestem w 90% pewien, że musisz podmienić pliki. Jest to trochę roboty, ale nie zapomnij zrobić dokładnej kopii tych plików. :012:

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #337 dnia: Listopada 20, 2010, 20:30:47 »
Dziękuję shady49, będę próbował. Ale mam pytanie dla wszystkich "pilotów" - jak sprawdza się w praktyce ten MOD. Jeszcze jedno, czy jest dostępna klawiszologia dla Flaming Cliffs 2.0 ?.

[admin]Pisownia!. Mazak.[/admin]
« Ostatnia zmiana: Listopada 20, 2010, 20:57:28 wysłana przez KosiMazaki »
Wiesław D

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #338 dnia: Listopada 21, 2010, 00:37:30 »
Odnośnie klawiszologii - nie, nie ma przetłumaczonej (jest po angielsku). Zadałem to samo pytanie jakiś czas temu i sniffer wszystko mi ładnie wyjaśnił.
Ja nie będę objaśniał, gdzie, co i jak, bo nie chcę dublować, ale odsyłam Cię do wątku "Pomoc dla początkującego w Lock On" - tam znajedziesz wiele ciekawych rzeczy na temat LOFC 2 i m.in klawiszologie.

Co do modu. Szczerze mówiąc nie wiem, bo nigdy nie testowałem.
Pamiętam, że Polish Mod był bardzo fajny, naprawdę było tam praktycznie wszystko, lecz niestety zabierał on tekstury od rosyjskich MiGów-29A i C oraz niemieckich w wersji G.
Wiem, że jak potem podmieniłem na te oryginalne, to i tak były problemy.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #339 dnia: Listopada 21, 2010, 13:17:22 »
Trzeba było kombinować pomiędzy G, a A - to chyba to samo o ile dobrze pamiętam. Też mi nie pasowały mińskie ptaszki wersjami, ale jakoś zakombinowałem i jest ok. Trochę mnie irytuje, że muszę latać danym 'numerkiem', ale zawsze sobie znajdę jakiegoś 'faworyta'.

U mnie to wygląda tak:

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #340 dnia: Listopada 21, 2010, 18:44:47 »
Przepraszam ale mnie chodzi o Bomber Mod v1 dla LO Flaming Cliffs-2, ten który rozszerza liczbę samolotów flyable do 45-ciu. Nie znalazłem też klawiszologii do Flaming Cliffs-2.
Wiesław D

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #341 dnia: Listopada 21, 2010, 19:21:45 »
Bo klawiszologii nie ma, ale są tam opisane pliki o rozszerzeniu .pdf, gdzie jest klawiszologia, ale po angielsku.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #342 dnia: Listopada 23, 2010, 19:11:46 »
Nie mogę skutecznie zainstalować Bomber Mod-a V1/dostępny w Lock on Files/ do Flaming Cliffs-2. Ten mod daje podobno możliwość pilotowania 45 maszyn, w różnych misjach. Jak mam to zrobić ?.Czy ktoś z Was instalował tego moda, jaka jest jego ocena, co wnosi nowego ?. Instrukcja jego instalacji jest dla mnie mało zrozumiała. Prosiłbym o bardzo dokładny opis jego instalacji.
Wiesław D

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #343 dnia: Listopada 25, 2010, 22:46:38 »
Witam. Panowie, czy jest to normalne, że lecąc f15 face to face z Mig29 w walce na infraredy, ruski łapie mnie 2x szybciej, odpala rakietkę i jak nie uda się mi jej minąć (czasami się zdarza) to pozamiatane. Jak się miniemy i próbuję za nim zakręcić (po ostatnim puczu jest to prawie niemożliwe) on szybko łapie mnie z przedniej półsfery i znowu trach bo ja oczywiście nie mam prędkości by cokolwiek zrobić. Praktycznie nigdy nie mogę go zalokować kiedy choć trochę jest do mnie przodem. Czy tak jest z Sidewinderami?

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #344 dnia: Listopada 25, 2010, 23:20:38 »
Musisz wziąść pod uwagę, że MiG-29 jest zwinniejszy i może wykonać, więcej manewrów niż F-15.
W LOFC 2 ograniczyli jeszcze manewrowość F-15 tak więc jest ciężej.
W każdym razie ja tez mam taki problem, tylko lecąc Su-27 byle jaki samolot mnie nie raz przechwyca, bo za szybko tracę prędkość.
Podobnie mam w MiG-u, gdzie przegrałem z F-14.  :006: