Autor Wątek: Lock On Flaming Cliffs 2.0  (Przeczytany 99350 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

mmaruda

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #315 dnia: Czerwca 08, 2010, 18:11:49 »
Hmmm, no cóż ciężko cokolwiek powiedzieć, bo nie miałem z tym joyem styczności. A domyślne ustawienia śmigają?

Generalnie FC2 działa w ten sposób: konfiguracja guzików jest zapisana w plikach .lua, w folderze 'input' są podfoldery 'aicraft' i w każdym z nich jest podfolder 'joystick' z profilami konkretnych gałek (CH, Saitek, default itd.). Twoje ustawienia  są w pliku którego nazwa jest nazwą joya i ID twojego kompa (ciąg dużych literek). Jak już pozmieniasz to opcja 'save profile' pozwala zapisać plik .lua z kontrolkami. Otwiera się okienko z drzewkiem katalogów i tam możesz sobie ten plik nadpisać, problem w tym, ze jeśli wybierzesz ustawienia dla innego samolotu to opcja zapisu domyślnie otworzy katalog samolotu w którym ostatnio zapisywałeś. Może zapisujesz ustawienia dla innej maszyny niż latasz, albo wcale nie zapisujesz?

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #316 dnia: Czerwca 08, 2010, 21:00:44 »
Zapisuję ustawienia dla konkretnej maszyny. Problem jest o tyle dziwny, że przyciski działają w menu natomiast podczas lotu nie. Goście z DCS nad tym pracują... Oby owocnie ;-)
Lukas

mmaruda

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #317 dnia: Czerwca 08, 2010, 23:14:21 »
A może masz jakieś inne kontrolery podpięte jeszcze? Np kierownicę, albo pada? To może być przyczyna problemu...

Z innej beczki: zauważyłem, że w FC2 nie da się wyłączyć ograniczenia kąta natarcia w Su-27 (ni ma guzika). No i jak tu się teraz popisywać przed laskami swoimi pr0-flyin' skillz jak kobry nie idzie zrobic?!  :015:

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #318 dnia: Czerwca 11, 2010, 23:32:35 »
Problem rozwiązany. Odinstalowanie gry pomogło. Śmiga aż miło (oby długo). PS dzięki za sugestie.
Lukas

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #319 dnia: Lipca 15, 2010, 21:02:44 »
Mam w twej chwili trzy pudełka ; LO, FC-1,1 i FC-2. Instalowałem kolejno LO, FC-1,1 i FC-2, wszystko od początku,bo instalowałem system.Niestety mogę tylko korzystać z FC-2 a nie mam dwóch pierwszych wersji na których mi bardzo zależy.Co mam zrobić w tej sytuacji ?.
Wiesław D

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #320 dnia: Sierpnia 01, 2010, 07:00:45 »
Mam problem z instalacja modmana przy FC 2.0
Pyta się o główny katalog i nie można go wskazać. Proszę o podpowiedź
co należy wykonać by móc korzystać z dobrodziejstw tego programu
Pozdrawiam

Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #321 dnia: Sierpnia 01, 2010, 14:37:53 »
Nie instalować Modmana do "Prgram Files''
Wszystko jest napisane w readme tego programu - wystarczy przeczytać.
11:05 PM

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #322 dnia: Sierpnia 01, 2010, 15:34:49 »
Dziękuję za podpowiedź. Wystarczyłoby tylko podpowiedzieć. Nic więcej.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #323 dnia: Sierpnia 09, 2010, 09:59:40 »
Witam, chciałem zapytać o wymagania FC2. Czy są one większe, czy gra wyciąga mniej klatek niż "zwykły" FC czy jest podobnie?
pozdrawiam sermen

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #324 dnia: Sierpnia 09, 2010, 10:22:15 »
Witam, chciałem zapytać o wymagania FC2. Czy są one większe, czy gra wyciąga mniej klatek niż "zwykły" FC czy jest podobnie?

Minuta w Google:

http://lockon.co.uk/index.php?end_pos=1322&scr=shop

Ponadto, wiedząc jak działa DCS:BS można wywnioskować jak działa. Wszak to miała być nakładka na  FC.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #325 dnia: Sierpnia 09, 2010, 10:30:56 »
Nie mam DCS niestety, wymagania do FC2 znam, ale do FC "zwykłego" nie znalazłem. Wolałbym gdyby ktoś mający obydwie gry napisał jaka jest po prostu różnica w praktyce, bo wiadomo, że suche wymagania nie zawsze dobrze oddają rzeczywistość.
pozdrawiam

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #326 dnia: Sierpnia 09, 2010, 10:46:18 »
W tym wątku były wymagania poruszane. Było też kilka innych tematów o tym, np.:

http://www.il2forum.pl/index.php?topic=11220.0

Trzeba tylko poszukać i poczytać.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #327 dnia: Sierpnia 23, 2010, 18:24:52 »
Mam pytanie do edytora w FC 2.0 - jak ustawić most na target dla samolotu (Su-33 z 4xFab 500) i jako mission goal?

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #328 dnia: Sierpnia 23, 2010, 19:59:05 »
Nie chciałem zakładać nowego wątku zatem napiszę tu. Chodzi mi o temat z podwieszonych http://www.il2forum.pl/index.php?topic=6347.0 Czy ktoś przerzucił na nowy serwer tamte pdfy? Po małej przerwie chciałem przypomnieć sobie co nieco i wrócić do latania (i tak miałem mały nalot, ale co tam). Dlatego też proszę o aktualizację linków jeżeli jest możliwa.

@EDIT: w sumie doszedłem do tego że w linkach wystarczy podmienić ip na to nowe i wszystko bangla  :004:

@EDIT2: jednak nie wszystko, linki do instrukcji na rapidshare wygasły...
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 23, 2010, 20:05:04 wysłana przez BONUS »
Ten post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podania przyczyny.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #329 dnia: Września 09, 2010, 11:26:39 »
Witam, wie ktoś jak przebiega instalacja i aktywacja, zakładajac ze nie było deaktywacji a dysk został sformatowany?