Autor Wątek: Lock On Flaming Cliffs 2.0  (Przeczytany 99368 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #165 dnia: Marca 26, 2010, 10:44:51 »
Nie wiem bo sam sobie przypomniałem :)

Nie ma jeszcze angielskiej jak o to Ci chodzi :)

Logosie z Jankiem grzejemy się na występy u Ciebie ;) Możemy liczyć niedługo na jakieś spotkanie na Twoim dedykowanym serwerze? Może to byc jak ostatnio - rżnięcie sarenek  :118: LOL!

qrdl

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #166 dnia: Marca 26, 2010, 11:06:03 »
Może być  :003: Grunt to dobre towarzystwo, a tego nam nigdy nie brakowało :-)
Z miłą chęcią coś zerżnę* co ma dwa wirniki i brak zdecydowania, w którą mają się kręcić stronę  :021:
Jak tylko wyjdzie wersja eng, to pomyślimy co i jak.

Tako rzecze,
Zaratustra

*Rżnięcie od zarzynania, czynności dokonywanej nożem lub brzeszczotem. W przypadku FC oznacza to "walenie" sarenki, w czasie, kiedy sarenka "skrada" się w wąwozie (tzw. Sarenkarni) koło Guduaty . Żeby nie było wątpliwości  :118:

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #167 dnia: Marca 26, 2010, 11:12:11 »
Przypomnienie hasła działa. Choć piszą, że "wysłano pomyślnie" to dociera po kilku godz. - nie wiem ilu, bo spałem :)

John Cool

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #168 dnia: Marca 26, 2010, 12:18:04 »
Taka to już tradycja że z wydaniem nowego sima ktoś musi dostać ostrzeżenie albo ban  :021:

Wcześniej byłem ja, teraz padło na Schmichta, teraz zaś jestem ciekaw kto dostanie po łapach przy okazji wydania DCS: A-10C Warthog? :D

Wy Syringe powinniście również krzewić tę piękną tradycję w dziale Falcona przy okazji wydawania kolejnych OFów i innych modów  :118: :121:

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #169 dnia: Marca 26, 2010, 12:21:51 »
Mogę dawać ostrzeżenie za każdym razem kiedy wyjdzie jakiś dodatek do FSX. Ale nie chcielibyście tego  :118:
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline syringe

  • *
  • Centipede
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #170 dnia: Marca 26, 2010, 12:26:44 »
A dlaczego nie? Tradycja to tradycja.
Tylko czy nam użytkowników starczy?  :021:

John Cool

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #171 dnia: Marca 26, 2010, 12:29:59 »
To toż świetny i uberzły pomysł some1, w ten sposób mamy załatwiony problem dobijania do tausena  :118:

A wyobraźcie sobie jakie napięcie i emocje towarzyszyć będą w oczekiwaniu na każdy kolejny dodatek  :banan   :karpik

poko24

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #172 dnia: Marca 26, 2010, 12:43:52 »
Interesujące i przezabawne byłoby postrzelanie z rury do tych śmiesznych wierataljotów i ich lalusiowatych drajwerów  :118:
Ooooo! Nacisnąłeś mi a odcisk. Nie jestem wcale lalusiowaty. Nie przezywaj się :118:

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #173 dnia: Marca 26, 2010, 13:36:56 »
Czuje, że to będzie niezłe rżnięcie! Ciągle zapominam że to będzie DCS: FC i patrzę przez pryzmat FC 2.0.

A w wąwozach będzie trzeba szukać teraz tych wjertoljotów... Zajmę się tym :) Sniffing to moje drugie ja  :118:

poko24 po której stronie będziesz (zakładam że wpadniesz na jakieś post-premierowe loty) ;) - pytanie czym :)

qrdl

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #174 dnia: Marca 26, 2010, 13:48:39 »
Powiem tak: jak ktoś uwiarygodni, że dcs z fc2 współpracują bez problemu, to kupię. Inaczej - jak dla mnie - nie ma większego sensu, żebym miał update fc za 30 baksów, już ich wsparłem i mam dwie wersje DCSa, nie muszę mieć 2 fc :-).
Ciekawi mnie jak się robi misje multi, tzn. czy w dcsie jest możliwość dodania maszyn z fc2, czy to fc2 musi być hostem, a dcs tylko się podłącza jako klient "myśląc", że to dcs?

Tako rzecze,
Zaratustra

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #175 dnia: Marca 26, 2010, 14:11:09 »
Ja się zastanawiam czy jest sens kupować gdy korzystam z loczka wyłącznie do latania akrobacyjnego (raczej na loty bojowe nie znajduję już czasu). Ktoś pisał, że w FC 2.0  ma być jakiś kiepski system nagrywania tracków, czy ktoś kto już miał okazję to sprawdzić i ew. co w nim jest takiego złego?

poko24

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #176 dnia: Marca 26, 2010, 14:14:05 »
poko24 po której stronie będziesz (zakładam że wpadniesz na jakieś post-premierowe loty) ;) - pytanie czym :)
Chyba zdecyduję się na MiGa-29S :D Ładnie ucieka przed AMRAAMami. A po wydaniu łatki do dcs będę się czołgał w BulSzicie. Nikt mnie nie znajdzie :118:

http://www.youtube.com/watch?v=Plh8Ydew-e4

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #177 dnia: Marca 26, 2010, 15:40:30 »
No to pięknie - miło będzie poznać w smrodzie spalonej nafty w okolicach Gagry :)

qrdl

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #178 dnia: Marca 26, 2010, 15:49:15 »
Przeglądałem forum ED, a konkretnie temat o FC 2.0 i sobie przypomniałem dlaczego nie czytam go regularnie  :karpik. Na jakieś 17 stron bełkotu, kilka postów, które coś wnoszą, oprócz lizania się po fijutach.

1. W sumie to nie wiadomo kiedy będzie wersja eng., bo Wags ma nadzieję, że oni wczoraj/dziś testowali wersję finalną. Testowanie a dystrybuowanie, to nie to samo, czego niektórzy tam nie zauważają  :021:
2. Możliwość połączenia DCS z FC 2.0, to w sumie przyszłość, "jak tylko będzie gotowe", czyli nasze HGW.

Tak więc chyba nie za szybko pojadę łosiom po wiatrakach z rury  :005:

Tako rzecze,
Zaratustra

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #179 dnia: Marca 26, 2010, 15:52:53 »
Spokojnie Logosie... Również obserwuję tę dyskusję i jedyne co w niej jest sensowengo jak słusznie zauważyłeś to wypowiedzi kolesi z ED. Fakt faktem, że ich aktywność ostatnio wzrosła i obstawiam, że w poniedziałek max będziesz mógł zasysać pliki zza Bug'a, które wesprą Cię w wyplewianiu Łosi :)

Zauważyłem jeszcze jedną zależność u tych w gorącej wodzie kąpanych: Jak grzyby po deszczu powstają wątki ze słowami kluczowymi FC, error, install, 2.0 ;)