Autor Wątek: Lock On Flaming Cliffs 2.0  (Przeczytany 99172 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zefir

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #195 dnia: Marca 27, 2010, 00:53:59 »
6DoF na szybko:
Ruchy głowy są dość mocno ograniczone, więc różnica w stosunku do DCSa spora, ale i tak pozwala to choć trochę ograniczyć martwe pole za ramkami owiewek. Za to daję się głowę "przekrzywiać"... więcej! głowa sama się przekrzywia w zakrętach (jeszcze nie zrozumiałem idei tego wynalazku) - i w przypadku tej osi chyba nie ma ograniczeń. Tzn. wygląda to tak, jakby pilot sam z siebie próbował kierować głowę w stronę pionu. Poza tym chyba przeciążenia coś z tym położeniem głowy robią, ale trudno mi jeszcze ocenić.
Moje skromne odczucia po krótkim locie MiGiem-29 są dość pozytywne. Grafika bardziej płynna, jak się wszyscy spodziewali. Poza tym po prostu ładniejszy jest teren, tekstury bardziej ostre (ale może to kwestia ustawień). Samolot zachowuje się troszkę inaczej - inaczej reaguje na większe kąty natarcia. Wydaje się trochę bardziej bezwładny i mniej nerwowy. Nie zrobimy już kobry - nie ma magicznego przycisku "K". Ślizg na ogon dalej wychodzi z lekkim obrotem w prawo, ale wydaje się być choć trochę poprawiony. Próba zrobienia ślizgu "przez plecy" zakończona podobnie jak w FC 1.12, ale stan opadania w locie odwróconym nie jest tak nieznośny i dość szybko daje się z niego wyprowadzić. W paczce są nawet jakieś misje sieciowe z Ka-50 do wyboru, ale oczywiście trzeba poczekać na współpracę ze strony DCS. Przy oddalonej kamerze i dużym powiększeniu pojawia się na moim komputerze problem z prześwitującymi częściami, które powinny być zasłonięte (owiewka widoczna przez spód samolotu, albo flara "palnika" widoczna przez kadłub). Dodatkowo po zainstalowaniu dalej można odpalać FC 1.12, jak ktoś potrzebuje, bo docelowy katalog jest inny niż FC 1.12.
Jeśli spojrzę na to nawet tylko od strony poprawek interfejsu, płynności i choć trochę modelu lotu, to ja już w tej chwili nie żałuję.

P.S. Ja tu liczyłem na jakieś pierwsze w karierze ostrzeżenie, a tu ani Zimny Janek, ani Nadczłowiek nawet nie zareagowali... są jakieś środki odwoławcze?  :118:

Offline uziel101

  • 16th VTFS
  • *
  • samoloty, czołgi, pociągi
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #196 dnia: Marca 27, 2010, 01:09:09 »
W Su-25T wreszcie Szkwał ma porządną rozdzielczość. Niestety na moim sprzęcie (8800GT, 4 giga ramu, c2d e8200) spadki przy włączeniu są momentami ogromne - z 50 fps do 11. Na razie jeśli chodzi o żabę to główne zmiany dostrzegam w balistyce uzbrojenia.

Kilka skrinów z rożnych kokpitów.





That's Vietnam music... can't we get our own music?

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #197 dnia: Marca 27, 2010, 01:54:34 »
Dzięki super, graficznie taki DCS z samolotami plus 6dof czego chcieć więcej :001:

Offline Dare

  • APAsq
  • *
  • #5 - WBCI
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #198 dnia: Marca 27, 2010, 08:42:43 »
Ja dopowiem jeszcze coś od siebie:
Po katapultowaniu, pilot lądując nie spada na wyprostowane nogi (jak to było w BS), lecz przewraca się, odczepia się spadochron, podnosi szkło na hełmie, wstaje i ściąga maskę tlenową. Dopiero wtedy można wyruszyć na piesze wycieczki :)



Jak widać, pilot jest bardzo ładnie wymodelowany  :001:
Jeśli chodzi o model lotu, to dla APAsq będzie on wielkim wyzwaniem  :002:

qrdl

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #199 dnia: Marca 27, 2010, 11:04:40 »
Dzięki super, graficznie taki DCS z samolotami plus 6dof czego chcieć więcej :001:

Zapowiadanej współpracy z DCS - tylko tego. Inaczej to update FC do wersji 1.2/3, a nie 2.0 - moim skromnym zdaniem.

poko24

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #200 dnia: Marca 27, 2010, 13:18:05 »
Mniejsza z tym jak to nazwali. Wszyscy chyba wiedzą czego się można spodziewać po FC 2.0. Osobiście uważam, że te 30 dolców to też nie majątek. Taka sumka to umnie leżała zapomniana na koncie. Ostatnio zresztą mamy tendencję do premier gier z lekko zmodyfikowanym silnikiem jako oddzielnych pozycji. Przykład? Empire vs Napoleon albo GTAIV vs planowane GTA Episodes from Liberty City. Ale mamy wolny rynek. Nikt nie musi tego kupować - to nie lektura obowiązkowa.

qrdl

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #201 dnia: Marca 27, 2010, 13:52:18 »
Lektury obowiązkowej też nie trzeba kupować - można pożyczyć z biblioteki  :003:
Czy ja pisałem, że nie kupię lub też odradzam komuś zakup? Jeśli ktoś tak to zrozumiał, to wybaczcie. Wręcz odwrotnie - kupujcie, latajcie, jarajcie się, bo jak przyjdzie Pan Logos Leśniczy, to ma być lasek pełny tłuściutkich sarenek  :021:
Po prostu mam pewien dystans. A jeśli ktoś się chce zmotywować do zakupu, to niech odwiedzi forum ED. Tam kolesie zanim jeszcze zobaczyli ten tytuł na swoim dysku, wylizali dokładnie cały skład ED. A odrobina dystansu nie jest czymś złym  :021: Sam rozważam, czy to kupić teraz, czy jak spełnią obietnicę współpracy z DCSem, bo mnie - podkreślam mnie - o to przede wszystkim chodzi, innych może zadowolić nowy interfejs, jakaś hamerykańska rakietka lub mapka terenu - mają prawo.
Tak więc proszę się nie podniecać niezdrowo i opisywać co i jak faktycznie pozmieniali, bo nie każdy wie "czego się można spodziewać po FC 2.0" - z samych zapowiedzi i ochów, achów na forum ED.  :020: Myślę, że sobie możemy darować pogadankę moralizującą czy kupić czy nie   :001:

Tako rzecze,
Zaratustra

Wołejek

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #202 dnia: Marca 27, 2010, 14:29:10 »
No no widać że wersja 2.0 będzie czymś zupełnie nowym :001:Ja czekam aż zostanie opublikowany w polsce.Ma ktoś może jakieś informacje na ten temat?A cena to pewnie będzie 199 zł.Może więcej.

empeck

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #203 dnia: Marca 27, 2010, 14:54:33 »
Prawdopodobnie najtaniej będzie kupić tu: http://www.kengray.co.uk/lockonbuy.htm (pudełko)

Albo tu gdzie wszyscy kupują download: http://lockon.co.uk/index.php?end_pos=1322&scr=shop

U nas pewnie w ogóle oficjalnie nie wyjdzie, tak jak FC. Jak się upierasz na zakup w kraju to pilots.pl być może będą mieli.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #204 dnia: Marca 27, 2010, 14:56:25 »
Po katapultowaniu, pilot lądując nie spada na wyprostowane nogi (jak to było w BS), lecz przewraca się, odczepia się spadochron, podnosi szkło na hełmie, wstaje i ściąga maskę tlenową.

Zazdrościli wyskakującego pilota w SoW :D . Sciągam, ale wolno idzie 40-50 kb/s :\

Tak możliwe, że w Pilotsach będzie wersja Box w wydaniu Eng.

Pytanie do 6DOF - czy oddalenie/przybliżenie działa tak jak w DCS (czyli FOV ustawiamy ręcznie), czy tak jak w starym FC? Gdzie mamy głowę jakoś na środku i recznie nie zmieniamy widoku zoomowania?
« Ostatnia zmiana: Marca 27, 2010, 15:16:28 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #205 dnia: Marca 27, 2010, 16:24:19 »
Zazdrościli wyskakującego pilota w SoW :D . Sciągam, ale wolno idzie 40-50 kb/s :\

Odpal torrenta, u mnie w niedługim czasie rozpędził się do maks łącza (10Mb).

6DOF to w ogóle tylko chwyt marketingowy, da się przesuwać raptem kilka cm na boki. To bardziej pod ruchy głowy w kokpicie pod wpływem przeciążeń a'la Ił-2 niż współpracę z trackirem.

Jeśli ktoś zmieniał mocno przypisania klawiszy w Lock On, to życzę powodzenia, teraz dla każdego samolotu kontrolery ustawia się oddzielnie, wliczając miga 29 A, S i G. Dobrze że miałem wszystko w profilerze :)

Moje zdanie jest podobne do qrdla. Póki co bez wspópracy online z DCS ten update nie jest za bardzo wart swojej ceny. Może majątku nie kosztuje, ale nowości jest niewiele, poza przeniesieniem tego zostało wcześniej zrobione pod DCS do LO lista zmian pasuje raczej do patcha a nie dodatku pełną gębą. Na chwilę obecną mam wrażenie że kupiłem drugi raz tą samą grę, tylko w ładniejszym opakowaniu.

Tak jak pisałem chyba wcześniej, wolałbym jednak nowy moduł do DCSa, nawet 2x droższy :)
« Ostatnia zmiana: Marca 27, 2010, 16:29:31 wysłana przez some1 »
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #206 dnia: Marca 27, 2010, 16:43:04 »
Thx, bedzie za 3h :)
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Ronald

  • *
  • LOv1.12a FS2002
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #207 dnia: Marca 27, 2010, 20:18:35 »
Wstępna premiera FC 2 na pilots.pl to 7 maja (w dwóch wersjach cenowych). http://www.sklep.pilots.pl/ na samym dole strony.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #208 dnia: Marca 27, 2010, 21:43:45 »
Moje zdanie jest podobne do qrdla. Póki co bez wspópracy online z DCS ten update nie jest za bardzo wart swojej ceny.

http://lockon.co.uk/
Piszą tam że współpraca jest możliwa ... no to jak to tak?
Mogę, czy nie mogę mym wiatrakiem postrącać jety?

A przy okazji... Zastanawiam się od dłuższego czasu nad zakupem LO, jednak chyba mam jakieś ukryte uprzedzenia. Mógłby mi ktoś przybliżyć zalety w porównaniu do hmmm ... na przykład Open Falcona? Mam już troszkę za dużo gier które miały być super, a które nie sprostały oczekiwaniom i teraz kurz zbierają na półce.
I'm a colt in your stable     I'm what Cain was to Abel     mister catch me if you can

Offline czarnyolek

  • *
  • gg 9176114
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #209 dnia: Marca 27, 2010, 21:53:46 »
Chyba sie potnę. wszyscy piszą, że im gra przyspieszyła a u mnie masakra. Nawet na ustawieniach "low" tnie się jak porzucona nastolatka. Co prawda mam laptopa ale dość spasionego i FC1.12 hulał dość poczciwie a używał tylko jednego jaja procesora. Pomyślałem, że FC2 używając obu rdzeni przyspieszy a tu zonk, jak grzywka Hajzera.
Jak można podniesć FPSy, bo już nawet ustawienia karty dla tej aplikacji pozmieniałem na maksimum wydajności, przy niższej jakości.
druga sprawa to joystick. Mam jakąś kaszanę z "empiku" za kilkadziesiąt peelenów ale dotychczas spisywał się fantastycznie (super  zakup - "darktornado" się zwie), teraz na FC2 nie idzie ulecieć prosto, samolot sam zakręca, wznosi się, opada, nawet kalibracja nie pomaga ani w w windowsie ani w grze (choć tam opcje są jeszcze uboższe niż w FC1.12).
Co robić, spisać 30 bucksów na straty i dalej walić w FC1.12, czy da się coś z tym "super dodatkiem" zrobić?