Autor Wątek: Lock On Flaming Cliffs 2.0  (Przeczytany 99216 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline uziel101

  • 16th VTFS
  • *
  • samoloty, czołgi, pociągi
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #270 dnia: Kwietnia 05, 2010, 18:20:20 »
Skończyłem właśnie kampanię Revanche dla Su-25 i powiem tylko, że jest bardzo dobrze. Przede wszystkim uwagę zwraca bardzo dużo ilość komunikatów, które słyszymy przez radio. Przygotowane zostało to bardzo realistycznie.

Ostrzeliwani na ziemi żołnierze, trafiony śmigłowiec, wywoływanie zestrzelonego pilota.Są momenty pełne dramaturgi, kiedy to żołnierze wzywają medvaca, a ten nie może dolecieć bo ma problemy z układem paliwowym. Komunikaty krzyżują się - dzieje się. Do tego posłuchać możemy trochę rosyjskiego wojskowego żargonu.

W czasie jednej z misji kilkakrotnie na nasze częstotliwości wchodzą Gruzini - najpierw mówią coś po swojemu, a następnie próbują zastraszyć załogi śmigłowców i nas.

W trakcie misji czasem nasze zadania zmieniają się, nasze misje są tez zróżnicowane. Zwalczanie desantu, ochrona desantu, ataki na konwoje.

Jedyne minusy to to, ze misji jest tylko 13 i są one dość łatwe. Poza tym gorąco polecam.

W finałowej scenie na lotnisku wita nas komitet powitalny. Powiem szczerze, ze gdyby takie kampanie wydawali w formie płatnego dlc to bym się skusił na jakąś paczkę.

Teraz zabieram się za kampanię cold war warrior, w której walczymy z niemieckimi dywizjami pancernymi prącymi na Kaukaz (już mi się nie podoba to, ze komunikacja w radio jest po angielsku :/)
That's Vietnam music... can't we get our own music?

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #271 dnia: Kwietnia 05, 2010, 20:41:58 »
Witam!
Ma ktoś może jakieś sensowne profile do Saiteka X52 PRO pod FC2? do wszystkich samolotów?
Skoczek spadochronowy 370 + 
  Czasza Sabre 2 150
    Pokrowiec Javelin Odyssey  J3K
       Raaadość w sercu z latania

John Cool

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #272 dnia: Kwietnia 08, 2010, 22:34:47 »
Niedawno pojawiła się recenzja LO: Flaming Cliffs 2.0 na SimHQ: http://simhq.com/_air13/air_439a.html

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #273 dnia: Kwietnia 09, 2010, 17:14:58 »
A jak jest z modelem zniszczeń? Migi też można ładnie poszlachtować przy lądowaniu? Tak jak to miało miejsce z Su25T? :121:

John Cool

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #274 dnia: Kwietnia 09, 2010, 17:25:48 »
Oprócz Su-25T teraz jeszcze Su-25 ma bardziej zaawansowany model uszkodzeń, w reszcie jest wszystko po staremu.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #275 dnia: Kwietnia 09, 2010, 22:26:01 »
Uwaga:  Na Lock on Files jest dostępny mod umożliwiający pilotowanie praktycznie wszystkich typów samolotów !!!
Wiesław D

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #276 dnia: Kwietnia 12, 2010, 12:44:44 »
Czy ktoś może wie, w jaki sposób i czy w ogóle dałoby się wydłużyć czas, po jakim zanika dym ze smugaczy?
Będę wdzięczny za pomoc :)

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #277 dnia: Kwietnia 13, 2010, 08:21:34 »
Zapytam:
jak wygląda sprawa z awioniką w F-15 ? Czy na MFD wyświetla się jakaś mapa ? Czy można programować liczbę wywalanych środków zakłócających ? Jakieś inne nowinki ?

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #278 dnia: Kwietnia 13, 2010, 08:32:40 »
ECM uruchamia się powoli, radar nie gubi locka na 20nm i jest znacznik IFF przy STT. Nic więcej. Nie ma JTIDS, nie ma TSD, 3/4 trybów pracy radaru... itd. itp.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #279 dnia: Kwietnia 13, 2010, 10:36:04 »
To przyznam się szczerze, że marnie jak dla mnie. Żeby nie dopracować istniejących już maszyn...

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #280 dnia: Kwietnia 13, 2010, 15:33:13 »
I to mnie najbardziej wnerwia w FC 2.0. Choć z drugiej strony gdyby F-15C miał to wszystko odwzorowane nawet w bardzo prosty sposób to piloci "czerwonych" maszyn mieli by po prostu przeje...  :021: 

John Cool

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #281 dnia: Kwietnia 13, 2010, 17:49:02 »
Su-27P też ma mocno ograniczone możliwości bojowe: kompletnie źle wymodelowane tryby pracy radiolokatora N001 "Miecz" (praktycznie kalka z N019 co jest bzdurą), taki sam TP (OLS) jak w MiGu-29, brak TKS-2 i pozostałych datalinków, brak możliwości naprowadzania via SnP, Narcyz-M, brak możliwości programowania Sobrcji, trybów ochrony grupowej etc. etc. itd. więc ze zbiorowym orgazmem bym się akurat wstrzymał  :121:

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #282 dnia: Kwietnia 13, 2010, 18:17:07 »
Pamiętam, że w LockOnie próba zalockowania celu przez Sukę czy Miga urządzeniami pasywnymi kończyła się natychmiastową reakcją AI atakowanego samolotu. Jednym słowem nie było możliwe zestrzelenie cichaczem od tyłu :D

Czy w FC2 AI zachowuje się w podobny sposób ?

John Cool

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #283 dnia: Kwietnia 13, 2010, 18:26:32 »
Już w starym Flaming Cliffs możliwe było urządzenie jakiegoś delikwenta po cichu za pomocą ciepłonamiernika. A poza tym generalnie większość samolotów ma tak uproszczony model awioniki i tyle niedoróbek że szkoda w ogóle po raz Xty dzielić włos na czworo. W zasadzie rozwiązanie tego problemu jest proste: albo ktoś przyjmuje warunki gry takie jakie są i ewentualnie czeka na patche i upgrade albo niech sobie poszuka innego sima  :001:

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #284 dnia: Kwietnia 13, 2010, 21:57:15 »
Właśnie - Janek dobrze prawi bo umie wykorzystać "czerwone" maszyny (niezłe określenie...). A tu kolega Bartek wdaje się w 'gdybologię'. Prowokacja? ;)

Rozmowa na temat typu Su-27 vs. F-15C była już wałkowana wiele, wiele razy i jeszcze wiele razy będzie! Niestety... pisze niestety dlatego, że podczas takich 'konfrontacji' zazwyczaj dochodzi do pomylenia rzeczywistości ze światem wirtualnym więc proponuję odpuścić.

W zasadzie rozwiązanie tego problemu jest proste: albo ktoś przyjmuje warunki gry takie jakie są i ewentualnie czeka na patche i upgrade albo niech sobie poszuka innego sima  :001:
I tego się trzymajmy...