Autor Wątek: Potrzebna polskojęzyczna klawiszologia do Falcon 4.0  (Przeczytany 3132 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

iru

  • Gość
Potrzebna polskojęzyczna klawiszologia do Falcon 4.0
« dnia: Grudnia 28, 2009, 13:49:45 »
Witam.
Jestem nowy na tym forum posiadam, Falcona 4.0 i mam klawiszologię w j.angielskim w którym jestem praktycznie zero, a przetłumaczyć się raczej nie da bo jest w pdf-ie i zabezpieczona. Jak wrzucę na google tłumacz to wyskakują dziwne znaczki. Proszę o pomoc.


[gmod]1. Regulamin forum. 2. Pisownia. 3. +20%. 4. Ktoś komuś już tak gdzieś wyliczał... Syringe.[/gmod]
« Ostatnia zmiana: Grudnia 28, 2009, 14:43:25 wysłana przez Syringe »

Offline Wacha

  • 13 WELT
  • *
Odp: potrzebna klawiszologia do falcon 4.0
« Odpowiedź #1 dnia: Grudnia 28, 2009, 14:01:34 »
Powiem szczerze: nigdy nie znalazłem nigdzie w sieci tego dokumentu przetłumaczonego na j. polski (podobnie jak i żadnego innego dokumentu dla Falcona - z wyjątkiem kilku pierwszych rozdziałów manuala do F4:AF w tłumaczeniu KrzaQa ale to było przesłane na priv więc musiałbyś się z nim skonsultować i uzgodnić jakąś cenę, przy założeniu że 0 PLN to też cena ;)).
Zdjęcie zabezpieczeń z tego pdf problemem być nie powinno ale jest bez celowe bo jak możesz sam to zauważyć w większości zawiera skróty a nie pełne słowa i żaden program bądź witryna tłumacząca nie da temu rady.
Tak więc sorry Vinetou ale najszybciej będzie skorzystać ze słownika :(

iru

  • Gość
Odp: potrzebna klawiszologia do falcon 4.0
« Odpowiedź #2 dnia: Grudnia 28, 2009, 14:08:05 »
Podejrzewałem, że tego się nie da przetłumaczyć, ale czy jest gdzieś opisane po polsku do czego służy dany klawisz bo jest tego dość dużo.

[gmod]Jeszcze raz pisownia + regulamin. John Cool.[/gmod]
« Ostatnia zmiana: Grudnia 28, 2009, 14:44:47 wysłana przez Syringe »

Offline Wacha

  • 13 WELT
  • *
Odp: Potrzebna polskojęzyczna klawiszologia do Falcon 4.0
« Odpowiedź #3 dnia: Grudnia 28, 2009, 14:19:17 »
Tak jak napisałem - nigdy nie spotkałem się z żadnym dokumentem do Falcona przetłumaczonym na język polski. Ale nie chcę tutaj uchodzić za wyrocznię - spróbuj pobawić się wujkiem google.

Offline Flanker

  • 13 WELT
  • *
Odp: Potrzebna polskojęzyczna klawiszologia do Falcon 4.0
« Odpowiedź #4 dnia: Grudnia 28, 2009, 17:31:11 »
Iru, nie słyszałem nigdy do tej pory o kimś, kto bez podstawowej znajomości angielskiego opanowałby Falcona.

Sama klawiszologia to nawet nie jest czubek góry lodowej. Co Ci z wiedzy że dany klawisz włącza to i owo, skoro nie masz pojęcia do czego to służy. Falcon jest grą trochę bardziej skomplikowaną niż Lock On, czy FSX do którego przy większości samolotów nie potrzebny jest żaden manual. 

Jedyne wyjście - słownik, i jedziemy. Nawet pomijając skróty, których translatory nie znają. Weź sobie rozwinięcie skrótu HOJ - Home On Jam.

www.translatica.pl
Home On Jam - Dom na dżemie.

www.translate.pl:
Home On Jam - Dom na ścisku (dżem)

www.czytanki.terramail.pl/lexitool.html  (swoją drogą ten ma największe wg mnie poczucie humoru :D ):
Home On Jam - Ognisko domowe u marmolada.

Jedyne wyjście to normalny żywy tłumacz, który zna się na temacie.

Odp: Potrzebna polskojęzyczna klawiszologia do Falcon 4.0
« Odpowiedź #5 dnia: Grudnia 28, 2009, 20:38:13 »
rozumiem że jesteś nowy, ja tez kiedys byłem nowy.

Najpierw trzeba ustawić częstotliwość radiostacji TACAN wg. mapki (np: 108X).

te funkcje  powinny wystarczyć aby latać i wyladować Falconem wczytując 1 misję treningową

Przepustnica      oś Z
hamulce aerodynamiczne    Ctrl+B
podwozie      G
spadochron hamujacy   Shift+D
hamulce kół      K
hamulec parkingowy   Alt+P

Jak wylądować Falconem 4.0 AF
-----------------------
1 pierwszy zakręt
2 predkościomierz 300
3 wysokościomierz 1000 nad gruntem
4 trzeci zakręt
5 zwolnij do 160
6 kąt natarcia 13
7 radiowysokościomierz 300
8 podwozie G
9 czwarty zakręt
10 HUD 2,5' powyżej horyzontu
11 przepływ paliwa 3.300
12 obroty 75%
13 nie zwalniaj poniżej 160 zanim nie będziesz na ścieżce
14 hamulce aerodynamiczne B
15 zwolnij do 140
16 kąt natarcia 11'
17 prędkośc do lądowania 125+/-130
18 przed wejściem na pas skieruj nos w dól i zwieksz ciąg
19 nad pasie podnieś nos do gory i zmnieszaj ciąg
20 na pasie rozpocznij hamowanie kolami K
21 wypuść spadochron Schift+D
22 na końcu drogi hamowania hamulec parkingowy Alt+P

  :012: poprawcie jak trzeba (sam jestem ciekaw jak powinno być prawdłowo)

[gmod]Poprawiłem tak, żeby było prawidłowo... Pisz staranniej, zdania rozpoczynamy wielką literą. Pomoc dla początkujących mamy w innym temacie. Syringe. [/gmod]


« Ostatnia zmiana: Grudnia 28, 2009, 21:30:38 wysłana przez Syringe »

Offline Flanker

  • 13 WELT
  • *
Odp: Potrzebna polskojęzyczna klawiszologia do Falcon 4.0
« Odpowiedź #6 dnia: Grudnia 28, 2009, 20:57:05 »
Hmm, a masz jakieś kody bo nie mogę przejść misji Basic Handling  :015: :015: ?

Odp: Potrzebna polskojęzyczna klawiszologia do Falcon 4.0
« Odpowiedź #7 dnia: Grudnia 28, 2009, 21:26:38 »
Masz rację Flanker,
Falcon 4.0 AF też wszystkiego nie modeluje poprawnie, weźmy np. błędne współrzędne INS.
Może ty Flanker tak dobrze znasz angielski w mowie że możesz bezbłędnie porozumiewać się podczas gry, jeżeli tak to chylę czoła.

« Ostatnia zmiana: Grudnia 28, 2009, 21:44:33 wysłana przez Syringe »

Odp: Potrzebna polskojęzyczna klawiszologia do Falcon 4.0
« Odpowiedź #8 dnia: Grudnia 28, 2009, 22:09:03 »
Hmm, a masz jakieś kody bo nie mogę przejść misji Basic Handling  :015: :015: ?
Zaraz Ci wyśle na PW
Nie przejmuj się początki zawsze są trudne :020:

Lip
 
Wieża: Żeby uniknąć hałasu, odchylcie kurs o 45 stopni w prawo.
Pilot: Jaki hałas możemy zrobić na wys. 35000 stop?
Wieża: Taki kiedy wasz 707 uderzy w tego 727, którego macie przed sobą...
______________________
Autentyczne dialogi pilotów