Autor Wątek: Ultra&Pack v 2.0  (Przeczytany 30441 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

mmaruda

  • Gość
Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #60 dnia: Maja 11, 2010, 21:11:30 »
Ok zainstalowałem, ale czy mi się wydaje, czy UP leci na standardowych dźwiękach (brzmi biednie, włączanie i wyłączanie default sounds nic nie daje)? HSFX brzmiał dużo lepiej, ale tutaj jak przełączam na HSFX, to jest tak samo. Próbowałem zainstalować Ultimate Sound Mod V2, według instrukcji ze sturmovik.pl, ale wywala się na 60%.

Może ktoś coś doradzić?

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #61 dnia: Maja 12, 2010, 09:14:05 »
...Może ktoś coś doradzić?
Mogę doradzić:
http://www.sas1946.com/main/index.php
http://ultrapack.il2war.com/index.php
http://allaircraftarcade.com/forum/
bo istnieje dowolność konfiguracji a o gustach się nie dyskutuje.
Warto sprawdzić więcej modów dźwiękowych, bo nikt z nas - tak na prawdę - nie wie, "jak to naprawdę było z tymi dźwiękami". A jak nie znajdzie się "odpowiedniego" dźwięku, to zawsze można "zrobić własny" - odpowiadający wyobrażeniom  :001:
Podobnie jest z mapami - z powodu marudzenia graczy np na temat "odcieni cienia", powstało wiele nowych i "repaint'ów" starych map. I to się nazywa postęp/rozwijanie gry/dopasowanie do gustów.
Leszek

Offline Sobilak

  • *
  • Mały; 195cm/112kg reszta proporcjonalna:-)
Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #62 dnia: Maja 14, 2010, 11:08:46 »
Witam.
Zadownloadowałem sobie Mod Freddy'ego "Mod P-51 cockpit's". Czy wypakowć go do gfolderu MOD'S, czy do Files żeby móc z niego korzystać?
Pozdrawiam Sobilak.
Na niebie są dwa typy maszyn "myśliwce i ich ofiary"

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #63 dnia: Maja 14, 2010, 12:43:04 »
Powinno "działać" w obu folderach. Kolejność "sprawdzania plików" przy starcie gry zaczyna się od katalogu ..\Mods, potem ..\Files . Jeśli grasz w sieci z tym modem, to trzeba wiedzieć o zgodności CRT moda i serwera.
Najwygodniej, wg mnie, jest mieć mody przez JSGME, nawet jak Cię coś zaskoczy w sieci (zgodności z CRT), to zawsze możesz bezpiecznie "zdeaktywować" kłopotliwego moda.
Może się jednak zdarzyć, że masz zupełnie nietypową strukturę katalogów instalacji - wtedy trzeba metodą prób i błędów.
Leszek

Offline Sobilak

  • *
  • Mały; 195cm/112kg reszta proporcjonalna:-)
Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #64 dnia: Maja 14, 2010, 12:46:36 »
Dobra. Jeszcze jedno pytanie.
UP2.01 jest fajny, tylko mam taki ból z gierką, że po zainstalowaniu UP przez kilka dni chodzi pięknie, mogę włączać i wyłączać grę ile chcę, ale po pewnym czasie KLOPS, po wciśnięciu uruchom, kleknięciu ikonki exe, start z płyty, gra w ogóle się nie załącza. Brak ekranu startowego i jakiejkolwiek reakcji z wyjątkiem standardowego buczenia dysku. Mogę robić reset komputra i inne cuda i nic.
Może ktoś miał tak lub wie jak to leczyć?
Pozdrawiam Sobilak
Nie chce mi się kolejny raz robić reinstalki.
Na niebie są dwa typy maszyn "myśliwce i ich ofiary"

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #65 dnia: Maja 14, 2010, 12:54:41 »
To nie wina UP tylko niewłaściwego posługiwania się nim. Musiałeś instalować dodatkowe mody bez wcześniejszego deaktywowania modów w JSGM lub aktywowałeś mody, które nie powinny być razem aktywwowane.

Offline Sobilak

  • *
  • Mały; 195cm/112kg reszta proporcjonalna:-)
Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #66 dnia: Maja 14, 2010, 13:40:46 »
Da się to podratować czy od nowa install game?
Na niebie są dwa typy maszyn "myśliwce i ich ofiary"

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #67 dnia: Maja 14, 2010, 14:38:02 »
Raczej nowa instalka.

Online Minamir

  • 16th VTFS
  • *
Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #68 dnia: Maja 14, 2010, 14:49:56 »
Próbowałeś wyłączyć wszystkie mody? (O ile jakieś aktywowałeś).

mmaruda

  • Gość
Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #69 dnia: Maja 14, 2010, 18:00:05 »
Też tak czasem mam, trzeba poczekać z minutę i się załączy, ewentualnie kombinować z włączaniem tych modów z określoną ilością pamięci, dla mnie nieźle praży na 1200.

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #70 dnia: Maja 15, 2010, 23:59:43 »
Zacznę od tego, że zawsze używałem modów od AAA, jednak chciałbym zainstalować UP i teraz pytanie: jak to zrobić?

Rozumiem, że potrzebna jest mi gra IL2 1946 w wersji 4.09, czy 4.09b1m? Oraz czy ktoś może mi łopatologicznie napisać jaka jest kolejność instalowania UPków?

Również w formie przypomnienia, gra w wersji 4.09 nie będzie zmodowana, czy będę musiał ją zmodować ręcznie, czy zrobi to za mnie instalator UP? Pytam ponieważ ostatni raz modowałem tą grę gdy trzeba było ręcznie robic katalogi i przenosić pliki oraz wszystko dopisywać, czyli pamięć mi się trochę zakurzyła ;) .
Dzięki za cierpliwość ;) .
Pozdrawiam.
 

Online Minamir

  • 16th VTFS
  • *
Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #71 dnia: Maja 16, 2010, 10:00:54 »
Najnowszą wersję UP, czyli 2.01, instalujesz na oficjalny patch 4.09m. UltraPacka najwygodniej ściągnąć przez torrent - jest to parę GB danych, dlatego można np zapuścić na noc, przez torrent rzadziej też zdarzają się błędy w archiwach. Po instalacji masz już wersję zmodowaną, a przez dołączony program JSGME możesz dołączać inne mody, a także włączyć czystą wersję bez modów. Jest też przełącznik zmieniający "wersję" na mody HSFX.

http://ultrapack.il2war.com/index.php?topic=1536.0   (wybierasz Full Torrent)

Więcej o instalacji modów znajdziesz na stronie naszego dywizjonu (link w sygnaturze) w dziale Mody (górna belka) > Ultra Pack

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #72 dnia: Maja 16, 2010, 13:01:54 »
Ok, dzięki za odpowiedź. :)

Z ściąganiem nie było tak źle, 2 godzinki i na dysku :) .

Od razu też się zapytam, ten przełącznik do modów. Rozumiem, mogę włączać lub wyłączać mody, jednak gdzie je umieścić by móc to robić? Tzn. do którego katalogu powinienem je wkleić, mam kilka modów i map, które sam pobrałem i dograłem do UI1.2 i chciałbym je też mieć dostępne w UP.
Pozdrawiam.
 

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #73 dnia: Maja 16, 2010, 13:05:29 »
Mody wgrywasz do IL-2 Sturmovik 1946\jsgmemods
Potem aktywujesz w JGSME
Miejsce na Twoją reklamę.

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #74 dnia: Maja 16, 2010, 13:08:11 »
Ok, dzięki :)
Pozdrawiam.