No i doczekaliśmy się pierwszego lotu PAK-FAKE, PAK-FAIL czyli T-50-1. Za sterami Siergiej Bogdan. Ciekawe swoją drogą czy to faktycznie T-50-1, bo ponoć w różnym stadium montażu były aż/tylko (niepotrzebne skreślić) trzy prototypy.
Ale ogólnie ładny, muszę to przyznać jak moi przedmówcy. T-50 jest całkiem ładny, przynajmniej pod kątem z jakiego zrobiono pierwsze kilka oficjalnych fotek... o ile można w ogóle tak powiedzieć o latających maszkarach piątego pokolenia

Toto faktycznie wygląda na mariaż czego popadnie: F-35, YF-22, F-22A
Craptora, ups, chciałem napisać Raptora

Moje pierwsze obserwacje - nad wlotami silników jest ruchomy uskok, to tzw. z jęz. rosyjskiego PCzN -
Poworotnaja Czast Napływu więc to kolejna część mechanizacji płata.
Interesujące są też dwie zabudowane, nieco wystające gondole na każdym skrzydle, tuż przy krawędzi napływu, blisko gondoli każdego z silników. Ciekawe czy kryją jakieś wyposażenie. Pod kadłubem nieśmiało wyglądają prawdopodobnie dwa luki uzbrojenia, umieszczone jeden za drugim. Jeden dedykowany pewnie dla pocisków bliskiego zasięgu a drugi - kto wie, pewnie dla czegoś cięższego: jakiś odmian R-77, K-37 itd. W każdym razie - ponoć dostępnych jest 10 wewnętrznych punktów podwieszenia.
Na filmiku na którym widać owe ustrojstwo w locie, widać że działko zamieszczono klasycznie po staremu, z prawej burty. Może jestem ślepy ale to chyba jedyny element wspólny z Su-27 jaki dostrzegłem

Należy się też spodziewać że nie jest to ostateczna konfiguracja seryjna. No i faktycznie ciekawe jak się potoczy sprawa z silnikami - bo z obecnymi najprawdopodobniej samolot będzie ustępował F-35 i F-22A.
W każdym razie, wypada pogratulować w tym miejscu kompanii Suchoja i zakładom KnAAPO wysiłku i życzyć im powodzenia w dalszych pracach.
Oficjalny komentarz koncernu OAO "Kompania >>Suchoj<<":
http://sukhoi.org/news/company/?id=3142I kilka zdjęć w większej rozdzielczości:
