Autor Wątek: Samolot dla FSX:PZL-104 WILGA  (Przeczytany 76873 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Samolot dla FSX:PZL-104 WILGA
« dnia: Czerwca 11, 2010, 14:37:43 »
No coz od pewnego czasu nad tym pracuje.
Rozpisywc sie nie bede bo wiecej info i na bierzaco mozna zobaczyc na http://www.simhangar.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=223  :004:
Kilka fotek:




« Ostatnia zmiana: Czerwca 24, 2010, 20:56:02 wysłana przez KosiMazaki »
Jeśli raz posmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo; bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić.


Offline Vulg

  • *
  • Stalker
Odp: Samolot dla FSX:PZL-104 WILGA
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 11, 2010, 19:10:48 »
Zapowiada się kolejny  "must have". Proponuję udostępniać go na licencji "beerware"
If a zombie isn't fun to shoot, is it really a zombie?
Kropki

Offline Minamir

  • 16th VTFS
  • *
Odp: Samolot dla FSX:PZL-104 WILGA
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 11, 2010, 20:53:57 »
O, fajnie. Jeśli w multi FSXa można podczepiać szybowce to będzie można "pobawić" się w aeroklub :001: A nawet jak nie to i tak czekam z niecierpliwością.

Edit: nie znam się na wydajności FSXa, ale jak ma się 40 tysięcy polygonów w kokpicie do FPSów? Pytam z czystej ciekawości.

Odp: Samolot dla FSX:PZL-104 WILGA
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwca 11, 2010, 21:29:10 »
Tiger Moth Anthonego Lyncha ma z zewnątrz i wewnątrz po około 47 tysięcy polygonów, nie widziałem narzekań na wydajność ;)

Odp: Samolot dla FSX:PZL-104 WILGA
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwca 11, 2010, 21:33:48 »
Wilga ma teraz cos okolo 50tysk a Vc jeszcze nie ma.
Jeśli raz posmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo; bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić.


empeck

  • Gość
Odp: Samolot dla FSX:PZL-104 WILGA
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwca 11, 2010, 21:43:07 »
O, fajnie. Jeśli w multi FSXa można podczepiać szybowce to będzie można "pobawić" się w aeroklub :001: A nawet jak nie to i tak czekam z niecierpliwością.

Edit: nie znam się na wydajności FSXa, ale jak ma się 40 tysięcy polygonów w kokpicie do FPSów? Pytam z czystej ciekawości.

Tak się ma, że Orlik ma 124892 trójkąty w kabinie, a wydajność jest zbliżona do defaultu :) Parę fpsów mniej, ale jest to nieodczuwalne, kto latał, ten wie ;). Dla porównania exterior Orlika ma w tej chwili 38735 trójkątów. Jeśli nie będzie tutaj za dużo indywidualnych materiałów to o wydajność bym się nie martwił.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Samolot dla FSX:PZL-104 WILGA
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwca 23, 2010, 09:03:30 »
Eloł. Jak postepy nad Wilgą?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Samolot dla FSX:PZL-104 WILGA
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwca 23, 2010, 09:23:05 »
Zaczalem nakladac nity i linie podzialu blach, czyli caly czas pracuje nad teksturami.
Jeśli raz posmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo; bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić.


Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Samolot dla FSX:PZL-104 WILGA
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwca 23, 2010, 16:53:05 »
A szyby w kabinie już są? :)
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Samolot dla FSX:PZL-104 WILGA
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwca 23, 2010, 21:51:39 »


Jeśli raz posmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo; bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić.


Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Samolot dla FSX:PZL-104 WILGA
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwca 23, 2010, 23:15:56 »
Widze że prace trwają, zaczyna wygladać naprawę fajnie ten model. Dla polskiego pilota może być to sztandarowy produkt do VFRki :) a jak z VC? Rozumiem , że nie masz dużego doświadczenia w tej kwestii. Jakis support posiadasz?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Samolot dla FSX:PZL-104 WILGA
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwca 24, 2010, 14:19:02 »
VC narazie na ostatnich egzaminach(grafik w sumie na egzaminach).Narazie nie ma nic oprocz jakiejs tam alfy.
Chwilowo ja sie nie zajmuje tym VC tylko grafik bo ja musze dokonczyc model zewnetrzny.
Oczywiscie wszystko bedzie w swoim czasie i dam info jak cos wiecej bedzie wiadomo.Narazie jak powiedzialem ja zajmuje sie exteriorem a grafik egzaminami.Sadze ze w ciagu najblizszych tygodni VC bedzie gotowe-bynajmniej wstepnie.
Jeśli raz posmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo; bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić.


Qbeesh

  • Gość
Odp: Samolot dla FSX:PZL-104 WILGA
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwca 24, 2010, 15:48:07 »
Czepnę się, a co!  "Bynajmniej" nie równa się przynajmniej. Ale jak Wilga będzie ready to nie będziemy zwracać uwagi na nieistotne szczegóły;)

Odp: Samolot dla FSX:PZL-104 WILGA
« Odpowiedź #13 dnia: Lipca 25, 2010, 17:40:43 »
Maly update ;)
Jeśli raz posmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo; bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić.


Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Samolot dla FSX:PZL-104 WILGA
« Odpowiedź #14 dnia: Lipca 25, 2010, 21:53:25 »
No No, wyglada w swietle zachodzacego Słońca ;) b. ładnie. Zegary beda 3d? Czy tylko na tym poziomie postepów prac powinno je sie widziec? Gaugesy to chyba osobna sprawa i kazdy modeluje się osobno.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl