Autor Wątek: Silnik w I-16 wysiada podczas lotu.  (Przeczytany 1592 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Silnik w I-16 wysiada podczas lotu.
« dnia: Czerwca 12, 2010, 14:14:41 »
Witam, pewnie to będzie mega śmieszne ale jestem totalnym nowicjuszem. Pierwsza misja w IŁ2 FB, nauczyłem się płynnie startować i w miarę płynnie lecieć przy starcie silnik pełna moc, później daje ok. 80% - czy tak należy lecieć? Dlaczego po kilku minutach silnik szlag trafia i ląduje w oceanie? Nie ma komunikatu overhead "overheated". Kontroluje prędkość, która wynosi ponad 300km/h, bądź 300km/h w miarę płasko się wznoszę na wyższy pułap. O co biega? Proszę i dziękuje za pomoc.

[admin]Poprawiłem post i nazwę tematu. Mazak.[/admin]
« Ostatnia zmiana: Czerwca 15, 2010, 07:22:51 wysłana przez KosiMazaki »

Odp: silnik caly czas mi wysiada podczas lotu
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 12, 2010, 15:26:55 »
Witam!
Może przed startem zwiększasz mieszankę/mixture do 120% a potem jak się wznosisz to nie zmniejszasz jej i silnik się dusi od nadmiaru paliwa.

« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 12, 2010, 18:52:12 »
nie sadze zeby to byla mieszanka a jaka jej wartosc powinna byc podczas lotu?? 100% ok ? silnik znowu zdechl niewiadomo czemu

[gmod]Proszę pamiętać o stosowaniu poprawnej pisowni. Dziadek Kos.[/gmod]
« Ostatnia zmiana: Czerwca 12, 2010, 19:09:56 wysłana przez Kos »

« Odpowiedź #3 dnia: Czerwca 12, 2010, 19:51:34 »
Witam!
Mieszankę 120% możesz dać podczas odpalania silnika i przy starcie jak jesteś obładowany paliwem i bombami a do tego masz krótki rozbieg. Musisz zmienić ją na 100% przed osiągnięciem 400-500 m wysokości bo inaczej silnik zacznie tracić moc i przerywać aż w końcu zatrzyma się.
Najlepiej ustaw mieszankę na 100% i na takim ustawieniu polataj, zapoznasz się z samolocikiem i później będziesz "mieszał"  :004: z ustawieniami mieszanki i skoku śmigła.