Autor Wątek: 4.10 na ukończeniu  (Przeczytany 21087 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

mmaruda

  • Gość
Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #105 dnia: Stycznia 05, 2011, 00:32:20 »
Mam pytanie odnośnie tych nowych zasad zrzucania bomb i torped - gram sobie powolutku kampanię Midway i w kółko powtarzają się te same misje. Najbardziej irytujące są te z osłanianiem samolotów torpedowych atakujących japońskie lotniskowce. Najpierw nudny lot, potem wyciskam z maszyny siódme poty, żeby posłać atakujące Zeke do kibla, a kiedy torpedowce dolatują nad cel to jest krótka zadyma i powrót do bazy. Problem w tym, ze żaden lotniskowiec nie zostaje nawet uszkodzony. Chłopaki chyba nagminnie pudłują. Zastanawiam się, czy tam ma być, czy AI po prostu nie ogarnia nowych zasad torpedowania?

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #106 dnia: Stycznia 05, 2011, 07:30:46 »
To raczej nie ma nic wspólnego z nowym sposobem zrzucania.
Ja rozumiem że kolega gra w misje "fabryczne" tzn. olegowe.
To jest kwestia ustawienia AI, jakby był vet czy as to by raczej trafił na pewno, ale z racji że to misja dla obu stron tzn. na tej samej misji bazowano robiąc misję dla Japończyków to samoloty bombowe są na wyszkoleniu normal jeśli nie na rekrut co by dzieci z ameryki nie płakały że się ich zestrzelić nie da ..
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

mmaruda

  • Gość
Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #107 dnia: Stycznia 05, 2011, 10:35:11 »
Co nie zmienia faktu, że już chyba 4 misja z kolei i żaden jeszcze w nic nie trafił :( Sprawdziłem na widoku zewnętrznym - wszystkie bomby (bo to jednak chyba są bomby pod Dauntlesami) spadają obok, sporo obok celu.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #108 dnia: Stycznia 05, 2011, 11:11:23 »
Che che i tu wychodzi wyższość dopieszczonych kampanii robionych ręcznie od tych robionych generatorami misji. Sam mam już dość bo co z tego że niektóre kampanie pięknie się zapowiadają, piękne skiny, ciekawa tematyka ale później okazuje się że robione na szybko generatorem i w praniu połowa samolotów rozbija się o góry bo tak ma waiponty poprowadzone a koleś tego nie sprawdził. Jak ja robiłem kampanię to nie publikowałem dopóki nie obleciałem każdej misji i nie sprawdziłem czy wszystko gra i czy poziom trudności i grywalności jest do zaakceptowania.. ale niestety tak teraz robi mało kto...
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #109 dnia: Stycznia 05, 2011, 16:11:33 »
Traun chętnie pograłbym w którąś z tych Twoich dopieszczonych kampanii.

[admin]Chętnie bym zobaczył jak stosujesz się do uwag GTL. Mazak.[/admin]
« Ostatnia zmiana: Stycznia 05, 2011, 19:19:06 wysłana przez KosiMazaki »

Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #110 dnia: Stycznia 07, 2011, 03:04:58 »
Traun chętnie pograłbym w którąś z tych Twoich dopieszczonych kampanii.

Ja także... :002:

Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #111 dnia: Stycznia 07, 2011, 18:05:56 »
... Jak ja robiłem kampanię to nie publikowałem dopóki nie obleciałem każdej misji i nie sprawdziłem czy wszystko gra i czy poziom trudności i grywalności jest do zaakceptowania.. ale niestety tak teraz robi mało kto...
.... bo mało kto umie poprawnie "zaprogramować" generator kampanii dynamicznych.
Trudno tu mówić "o wyższości" kampanii "ręcznych" nad "generowanymi", to dwa różne sposoby zabawy.
Leszek

mmaruda

  • Gość
Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #112 dnia: Stycznia 11, 2011, 04:11:56 »
Dla tych, którzy chcieliby pograć w 4.10 z grafiką "na poziomie" załączam link:
http://rapidshare.com/#!download|667dt|441904533|4.10_mods.7z|257769

Wypakowujemy to na gołą instalkę 4.10.

Paczka zawiera SAS mod activator i kilka modów:
HG&Potenz Plutonium effects - bez dodatkowych bajerów inaczej nie idzie.
PAL SmokeTrail and Tracers V1.1
Jiver's total sound mod
VPMedia's textures and biuldings 2010
Ecran wide 2 (trzeba sobie pozmieniać config.ini żeby widescreen poszedł w menu).
Flushy's Cloud mod

Można grać w 4.10 z grafą na poziomie UP :)

Link poprawiony. Mazak.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 14, 2011, 11:37:58 wysłana przez KosiMazaki »

Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #113 dnia: Stycznia 12, 2011, 18:24:21 »
Na golą...?? czyli rozumiem że jednak zmodowaną przez JSMEG tyle tylko że wszystkie mody wyłączamy, uruchamiamy tylko  stock 4.10?

mmaruda

  • Gość
Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #114 dnia: Stycznia 13, 2011, 01:07:41 »
Tak nie próbowałem, zainstalowałem po prostu jeszcze raz, nagrałem kolejno wszystkie patche (4.8, 4.9, 410) i dopiero na to zawartość paczki. Wydaje mi się, że opcja stock w JSGME powoduje załadowanie niezmodowanego exe, które może po prostu nie czytać modów, ale mogę się mylić.

Oprócz tego co jest w paczce można dorzucać oczywiście inne mody, ale poza tym co tam upchnąłem nic innego nie sprawdzałem. Polecam zajrzeć na SAS, oni są pionierami w mordowaniu 4.10, zresztą prawie wszystko co upchnąłem do zipa
 jest stamtąd. Kluczowym problemem z modami pod 4.10 jest to, że gra się wywala, jeśli mod zawiera jakieś pliki typu FEAF071CF0EAF27C (chodzi o nazwę). Teoretycznie powinny hulać wszystkie mody z ery 4.8 czyli AAA UI i podobne. Więcej nie chciało mi się grzebać, bo to strasznie czasochłonne. Nie jarają mnie aż tak dodatkowe samoloty, po prostu chciałem polatać w 4.10 z lepszymi teksturami i efektami dymu.

Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #115 dnia: Stycznia 13, 2011, 14:43:17 »
Witam mmaruda

Zrobiłem wszystko tak jak radziłeś i mam problem, mianowicie nie łapie mi teraz rozdzielczości 1680:1050 oraz tekstury sie nie poprawiły dalej iłek wygląda koszmarnie
Jedyna zmiana to przy ładowaniu inne tło wskakuje taka ładna pani się pojawia :)

w czym może być problem?

Do katalogu z gołą wersją 4.10 nie zmodowana w jsgme zgrałem Twoje 6 plików (poprzez funkcję "zastąp wszystkie pliki" 

pozdrawiam

mmaruda

  • Gość
Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #116 dnia: Stycznia 13, 2011, 16:28:23 »
Dobra jeszcze raz po kolei - Najpier instalujesz iłka z płyty, dalej patch 4.08, patch 4.09, skinpatch 4.09, patch 4.10. Bez Ultrapacka. Rozpakowujesz zawartość zipa do folderu z Iłkiem, żadnego jsgme i innych takich. Żeby było 1680:1050 musisz wejść do conf.ini i pozmieniać, żeby sekcja [window] wyglądała tak:

[window]
width=1680
height=1050
ColourBits=32
DepthBits=24
StencilBits=8
ChangeScreenRes=0
FullScreen=1
DrawIfNotFocused=0
EnableResize=1
EnableClose=1
SaveAspect=0
Use3Renders=0

Powinno zabanglać.

Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #117 dnia: Stycznia 13, 2011, 19:52:24 »
Dalej mam problem
Poprzednie ustawienia miałem tak

[window]
width=1680
height=1050
ColourBits=32
DepthBits=24
StencilBits=8
ChangeScreenRes=1
FullScreen=1
DrawIfNotFocused=0
EnableResize=0
EnableClose=0
SaveAspect=0
Use3Renders=0

w tej konfiguracji rozdzielczość działała we wszystkich wersjach gry

Wpisałem po Twojemu i dalej nie działa. Co dziwne po przekopiowaniu pliku conf.ini ustawienia sie nie zapisują, tzn na nowo trzeba konfigurować klawiszologie joya nowy profil stworzyć itd - to jest bardzo dziwne bo wcześniej po skopiowaniu tego pliku ustawienia przechodziły wraz z nim   

Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #118 dnia: Stycznia 13, 2011, 22:15:51 »
HMM. Ja też zrobiłem tak jak opisujesz i żadnych zmian w moim wypadku nie zauważyłem ::) Jak było gołe 4.10 tak zostało. Dziwne.

mmaruda

  • Gość
Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #119 dnia: Stycznia 14, 2011, 01:36:03 »
Instalujecie te paczkę na 4.10 z Ultrapacka, czy na zwykłe? Nie spodziewajcie ogólnie jakichś cudów, kokpity są stare, zmieniły się teksturki ziemi (można sobie porównach np na Crimea), chmurki i dym jest 3d, bez tych paskudnych wstążek.

Nie wiem jak jest conf.ini, ale ustawień klawiatury i joya tam na bank nie ma, są w którymś z plików w katalogu 'users'.

Jeśli idzie o ustawienia z conf.ini to tak jak podałem daje aspekt 16:9 w grze (menusy zostają 4:3 i po to żeby nie zostawały potrzebny jest mod "ecranwide" - jest w paczce).