Autor Wątek: 4.10 na ukończeniu  (Przeczytany 21127 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #90 dnia: Grudnia 29, 2010, 15:39:20 »
Cytuj
Witam
Zawiesza mi się ładowanie gry na 95 % (i komp w praktyce również bo wyjść z tego nie mogę). Chodzi oczywiście o wersję 4.10m.
Mam trochę dodatków z SAS - i pewnie to jest przyczyną. Będę musiał zapewne odinstalować iłka zupełnie, zainstalować ponownie i dodać czyściutkie pache (4.08m i 4.09m) a dopiero potem 4.10m. Czy tak właśnie muszę zrobić? A może jest jakaś inna znana Wam przyczyna?
Bardzo ogólnikowo powiedziane.
1)Czy używasz UP ewentualnie jakieś inne mody z AAS lub jeszcze inne oprócz SaS?
2)Jaką wersje patcha 4.10 za-instalowałeś,tą dala UP czy oryginalną?
     Ja bym najpierw zmienił nazwę folderu MODS na  -MODS i gra powinna chodzić jeśli
masz za-instalowanego oryginalnego patcha 4.10 z TD na grę bez UP czy AAS a tylko
miałeś w folderze MODS mody od SaS.
     Jeśli masz za-instalowanego UP i patcha 4.10 zmienionego przez ludzi z UP to też jak postawisz
minus przed folderem -MODS gra powinna działać .
Ale jak masz UP i oryginalny patch 4.10 z TD to nie będzie działać.
      Nie wiem co namieszałeś z modami od SaS ale niemożna robić tak że użyjesz
ten nowy beta sas aktywator i będziesz używał ze starymi modami z SaS.
Możesz używać beta sas aktywator tylko z specjalnie przygotowanymi modami SaS dla wersji 4.10 ale
bez używania UP bo UP chodzi z 4.09 i też gra się wysypie jak użyjesz nowe mody dla SaS 4.10 z UP.
      Teoretycznie można zrobić coś takiego że mając UP, wgrasz patch 4.10 zmieniony przez ludzi z UP i mieć
folder z SaS dla modów zgodnych z 4.09. I to będzie chodzić do puki w JSGM nie zmienisz sobie na
patch 4.10 . A jak będziesz chciał pograć w czyste 4.10 to musisz pamiętać że zanim odpalisz grę
musisz przed folderem MODS postawić minus w nazwie folderu.
"Pan Jezus Chrystus jest obok ciebie wystarczy
jeden krok aby zaprosić go do swojego życia!"

Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #91 dnia: Grudnia 29, 2010, 17:15:58 »
Nie miałem nic a nic z UP, tylko kilka dodatkowych samolotów itp z SAS. Przed instalacją wersji 4.10m zmieniłem nazwę folderu MODS przez wpisanie jakiejś tam literki (nie pamiętam już jakiej, może "n" a więc wyszło nMODS).
Wczoraj odinstalowałem iłka..i zasnąć prawie nie mogłem:). A teraz instaluje wszystko od nowa i zobaczymy czy zagra.
OD ŚMIGŁA!!!

Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #92 dnia: Grudnia 29, 2010, 18:22:16 »
dolas - twój problem polega na tym, że zainstalowałeś patcha w wersji international a pliki il2fb.exe i il2.exe masz z wersji rosyjskiej (bo tylko taką można modować). Co wy ludziska z tym ciągłym przeinstalowywaniem iłka - to nijak nie pomoże. Patch 4.10, jak i każdy inny można zamiast instalować - po prostu rozpakować (zmiana rozszerzenia z exe na rar) a pliki przekopiować do głównego katalogu z grą. Wtedy ma się pojęcie o tym co dochodzi, a co się zmienia.
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #93 dnia: Grudnia 29, 2010, 18:31:47 »
Masz trochę racji "Dziki Billu" i trochę nie. Tak czy siak działa (a więc pomogło) i czas szykować się do lotu:).
Dzięki.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #94 dnia: Grudnia 29, 2010, 20:21:39 »
Masz rację Kelso, cała magia różnych wersji / bez modów / modów jest w paru kluczowych plikach exe, dll, sfs. Wystarczy zobaczyć co UP ma w katalogu JSGME. Sam mam chyba tą samą instalację od lat, patche, UI, UP, teraz 4.10 via UP update... Z nowym TD boję się, że zmienia coś w plikach ini (te różne joy'e etc.). Na szczęście mam zawsze kopię.

Jaki jest 4.10 to trudno, miałem więcej nadziei, ale cóż. Za to widać ruch na serwerach, coś się dzieje, nawet jeśli połowa z tego wynika tylko z ciekawości zmianami. Pewnie piszący tutaj też patrzą jak się lata online :)
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

mmaruda

  • Gość
Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #95 dnia: Grudnia 30, 2010, 00:40:33 »
Ja nie patrzę, bo nie umiem online latać :) Za to spadanie idzie mi pierwszorzędnie, jak kiedyś będzie konkurs na najładniejszego crasha to na pewno wygram. Za to offline mogę powiedzieć, że im więcej gram tym więcej jest bzdur. Niektóre samoloty pilotowane przez AI są po prostu odporne na prawa fizyki - mustanga można podziurawić z 20mm a ten zapierdziela dalej, dymi się na kilometr, ale i tak jest szybszy :/ Dla porównania uszkodzone foki lecą wolniej. Nie mam pojęcia co w ogóle Olo myślał jak projektował AI w Iłku, ale usprawnienie go to miał być highlight 4.10 (bo te dodatkowe samoloty to sobie mogą...) i nie dali rady.

Dodam jeszcze o limitach strukturalnych - nie wiem czemu, ale niektóre samoloty np Dora i Ta-152 są po prostu pod tym względem niezniszczalne, da się nagiąć konstrukcje, ale nie wiem ile G trzeba wyciagnąć, żeby się poskładały. Prułem pionowo w dół jakieś 600-700 km/h i wyrwałem ostro drążeg na siebie, literka G mrugała jak szalona, ale był tylko jakiś dziwny skrzyp i samolot lekko zaczęło znosić w prawo, niespecjalnie utrudniało to lot. Ja rozumiem, że to są uber-myśliwce, ale skoro takich akcji nie wytrzumuje Stuka?

Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #96 dnia: Grudnia 30, 2010, 08:57:43 »
Pozwolę sobie wkleić linki, bo czytając ten wątek mam wrażenie, że niektórzy uczestnicy dyskusji nie znają architektury gry i więcej zgadują niż wiedzą:
http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,12161.0/topicseen.html
http://www.sas1946.com/main/index.php/board,141.0.html
http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,12338.0/topicseen.html

Proponuję zamknąć ten wątek bo "4.10 już się ukończył" :001::
http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,12144.0/topicseen.html
i utworzyć nowy o nazwie  w stylu: jak zintegrować istniejące mody z wersją 4.10.
zaczynając od:
http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,12203.0/topicseen.html
Leszek

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #97 dnia: Stycznia 01, 2011, 19:21:45 »
Witam. Jak zachować zmodowane dźwięki w 4.10 ? Używam UP 2.01

mmaruda

  • Gość
Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #98 dnia: Stycznia 03, 2011, 11:27:40 »
Z tego co wiem, na razie się nie da. Możesz spróbować SAS mod activator pod 4.10 i dodać jakiś sound mod.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #99 dnia: Stycznia 03, 2011, 21:20:15 »
Dzięki :-(. Chyba poczekam na jakiegoś nowego UP na 4.10 bo już tego wszystkiego nie ogarniam.

mmaruda

  • Gość
Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #100 dnia: Stycznia 03, 2011, 23:21:38 »
Najprościej jest zainstalować Iłka, spatchować do 4.09, zainstalować UP 2.01, uruchomić updater i jest wszystko w jednym, można sobie switcherem etdy wybrać, czy chcemy mody, czy 4.09, czy 4.10. Ja sobie nawet dziś Histomoda dodałem, ale kompletnie nie ogarniam :)

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #101 dnia: Stycznia 04, 2011, 09:47:50 »
Cha cha a ja mam 6 instalek:
1) - gołe 4.09
2) - gołe 4.10
3) - gołe UP 2.01
4) - UP 2.01 ze wszystkimi dodatkami jakie tam sobie powymyślałem
5) - goły HistoMod v3.0
6) - HostoMod v3.0 + różne moje dodatki.

P.S. Bo też tego nie ogarniam...
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #102 dnia: Stycznia 04, 2011, 09:58:02 »
Owszem, osobne instalki mają swoje zalety, ale nie da się ukryć, że większość magii można zrobić via JSGME, więc po co się męczyć? (Nie dotyczy tego Histomoda, może mieć konstrukcję tak dziwną, że może nie pasować do koncepcji nakładanych modyfikacji plików z JSGME - ale osobiście wątpię.) Mam tak jak kolega Maruda. Na pewno punky od 1) do 4) kolegi Trauna to powinna być jedna instalka. Wtedy będzie ogarniał...
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

mmaruda

  • Gość
Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #103 dnia: Stycznia 04, 2011, 14:57:45 »
Histomod aktywuje się JSGME, proste jak budowa cepa.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: 4.10 na ukończeniu
« Odpowiedź #104 dnia: Stycznia 04, 2011, 18:13:26 »
Zwracam honor Panowie. Ja jak J. K. co to konta nie ma - nie lubię nowinek, ale sprawdziłem wszystko działa i da się nawet na jednej instalce to mieć...
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952