Autor Wątek: DCS A-10C Warthog - Pre-Purchase - wersja Beta jest już dostępna!  (Przeczytany 41869 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: A-10C Warthog - Pre-Purchase - wersja Beta jest już dostępna!
« Odpowiedź #15 dnia: Października 05, 2010, 20:40:27 »
Open beta to open beta. Puszczona w świat za darmo w celu wychwycenia większej ilości błędów i w pewnym sensie posiadanie wpływu na wygląd ostatecznej wersji. Tutaj to bardziej preorder. Kupujesz coś czego jeszcze nie ma i nikt nie do końca wie jak to będzie wyglądać. Na końcu możesz dostać kopa w tyłek albo dopłatę do patcha, który zrobi Ci pełną wersję. Nie ma co gdybać ale mi się to nie podoba i nie kupię, a przynajmniej nie za tą kasę :).
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

poko24

  • Gość
Odp: A-10C Warthog - Pre-Purchase - wersja Beta jest już dostępna!
« Odpowiedź #16 dnia: Października 05, 2010, 20:46:20 »
O no! "Kop w tyłek" byłby bardzo niemarketingowym "ciosem". :D

empeck

  • Gość
Odp: A-10C Warthog - Pre-Purchase - wersja Beta jest już dostępna!
« Odpowiedź #17 dnia: Października 05, 2010, 21:39:32 »
Open beta to open beta. Puszczona w świat za darmo w celu wychwycenia większej ilości błędów i w pewnym sensie posiadanie wpływu na wygląd ostatecznej wersji. Tutaj to bardziej preorder. Kupujesz coś czego jeszcze nie ma i nikt nie do końca wie jak to będzie wyglądać. Na końcu możesz dostać kopa w tyłek albo dopłatę do patcha, który zrobi Ci pełną wersję. Nie ma co gdybać ale mi się to nie podoba i nie kupię, a przynajmniej nie za tą kasę :).

Akurat to nie jest novum w światku gier, fakt, darmowe open bety też są (sam się załapałem na betę multi nowego Assasin's Creed), ale takie sytuacje, że po złożeniu preordera otrzymuje się dostęp do bety też się zdarzają. A cena, cóż, taka jak za premierowe gry AAA na Zachodzie. Dobrze, że nie sprzedają dodatkowego uzbrojenia jako DLC ;)

Na SimHQ są ludzie którzy w 2006 roku złożyli preorder na SoW:BoB i dalej czekają ;)

poko24

  • Gość
Odp: A-10C Warthog - Pre-Purchase - wersja Beta jest już dostępna!
« Odpowiedź #18 dnia: Października 05, 2010, 21:55:53 »
Podobno do bety ma wychodzić kolejny patch co około dwa tygodnie. I teraz już wiem co oznacza "be sure, two weeks" z ust beta-testera ;). Przynajmniej będzie widać postęp w pracach (lub nie...).

John Cool

  • Gość
Odp: A-10C Warthog - Pre-Purchase - wersja Beta jest już dostępna!
« Odpowiedź #19 dnia: Października 05, 2010, 21:59:44 »
Na SimHQ pojawiło się nieco sshotów z A-10C Warthog Open Beta:

http://simhq.com/forum/ubbthreads.php/topics/3107485.html





Offline uziel101

  • 16th VTFS
  • *
  • samoloty, czołgi, pociągi
Odp: A-10C Warthog - Pre-Purchase - wersja Beta jest już dostępna!
« Odpowiedź #20 dnia: Października 05, 2010, 22:01:52 »
Podobno do bety ma wychodzić kolejny patch co około dwa tygodnie. I teraz już wiem co oznacza "be sure, two weeks" z ust beta-testera ;). Przynajmniej będzie widać postęp w pracach (lub nie...).

Jak już zainstalujesz daj znać jaki masz sprzęt i jak sprawa wygląda z wydajnością. Chętnie bym kupił, ale boję się, że będzie chodzić gorzej niż BS.
That's Vietnam music... can't we get our own music?

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: A-10C Warthog - Pre-Purchase - wersja Beta jest już dostępna!
« Odpowiedź #21 dnia: Października 06, 2010, 09:25:36 »
Poko24 podrzuć potem parę onanistycznych screenów :D

Do FO nie ma co porównywac tego, ta ekipa nabiła ludzi po prostu w butelkę, która wyladowała gdzieś na śmietniku :\ Jestem wogóle za usunięciem w temacie działu z Falconem części tytułu o FO, co Kosi na to?

Napisz też właśnie jak działa z tym HDR chociaż: Sim runs fine on my mid-range system (Core2Duo E6750@2,6 GHz), GTX 260, 4 Gig RAM, Win 7 64 bit @1680x1050, 4xFSAA, with most settings at "high".
czyli powinno być ok
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: A-10C Warthog - Pre-Purchase - wersja Beta jest już dostępna!
« Odpowiedź #22 dnia: Października 06, 2010, 13:38:53 »
Ja się "szarpnąłem" na betę. Po powrocie do domu coś wam więcej napiszę, bo w nocy było za późno na oblot. Jedynie co mogę powiedzieć to niezbyt miłą wiadomość dla dłubiących w grach - modele 3D o rozszerzeniu .EDM nie są wspierane przez dotychczasowy silnik TFS. Próbowałem zaimportować model 3D F-15E do FC 2.0 - niestety leciałem przeźroczystym samolotem  :121:
Może problem leżeć również po stronie tekstur, ponieważ każdy jeden fragment tekstury jest tak jak w FSX w trzech wariantach (mógłbym to opisać najprościej tak jakby warstwy były osobno)

Jako ciekawostkę dodam że znalazłem w folderze "shapes" modele 3D jeszcze z Flankera 2.5
F-5E
F-14A
SU-17
SU-34
... i wiele innych.
Mam nadzieję że w wersji finalnej zostaną one zastąpione czymś na poziomie.
11:05 PM

Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: A-10C Warthog - Pre-Purchase - wersja Beta jest już dostępna!
« Odpowiedź #23 dnia: Października 06, 2010, 19:06:13 »
Tak jak obiecałem, słów kilka.
Wirtualny świat:
Ogólnie mam mieszane odczucia. Czuję się w grze jak w czymś co znamy od lat. Grafika z HDRem powoduje miłe doznania wzrokowe. teren jest "stabilniejszy" niż w FC 2.0/DCS:BS.
 
Teren - Nie ma wyskakujących drzew ani budynków. ale wciąż to ten sam teren. Tekstury jakby poprawione ale nie rzucają mnie na glebę. Drzewa nadal są bezkolizyjne :118:

Woda - Bardzo ładna, sprawia wrażenie lub jest przeźroczysta, kolor jest wydobyty z głębi. Mam natomiast inne obawy. Gdy oglądałem lotniska wciskając F11 na którymś nie doczytała się przez chwilę tekstura pasa startowego - w jego miejscu była woda :010: Czyżby teren był stworzony na wodzie ? Prawdopodobnie tak. Ma to na pewno ogromny wpływ na wydajność.

Niebo - W porównaniu z DCS:BS - niebo a ziemia. Nareszcie kolor jest naturalny.

Chmury - Wreszcie brak monotonii. Prócz typowych chmur kłębiastych na dużej wysokości możemy zaobserwować całe warstwy rozmyte przez wiatr.

Symulacja - Start jest o tyle ciekawy że telepie na wszystkie strony kokpitem. Amplituda drgań rośnie wraz z prędkością. Nie polecam zabawy przednim kołem podczas startu można bardzo łatwo wylecieć z pasa. Model lotu bardzo ciekawy, samolot jest w locie trudny. Zdecydowane kopniecie w orczyk powoduje że samolot przewala się na skrzydło. Nie wiem jak jest na prawdę ale sądzę że jest to prawidłowe zachowanie. Nareszcie możemy zrobić akcentowaną beczkę. Jeszcze jedna ciekawa sprawa - po wizycie w burakach samolot grzęźnie i nie da się wyjechać. Operowanie przepustnicą powoduje szarpanie samolotem na lewo i prawo. Na widoku zewnętrznym fajnie widać jak pracuje wtedy podwozie :) Lądowanie też nie jest dla narwańców...

Kokpit - tu widać najbardziej że jest to BETA. Podczas szkolenia nakładają się głosy dwóch instruktorów. Jeden opowiada o systemach a drugi instruuje co gdzie kliknąć. Robi się chwilami kakofonia. Podświetlenia przycisków do kliknięcia to prawdziwa rewelacja. Powinna ona być ona aktywowana również na życzenie w trakcie normalnych lotów. Pomogłoby to w wyuczeniu się kolejności na pamięć. Miałem problem z kliknięciem w przycisk pod przepustnicą. Chodzi o to że nie reagował na klikniecie i nie mogłem przejść dalej do kolejnych czynności.
Zauważyłem też niedoróbkę w postaci nie działającej przepustnicy w jednej z misji.

Wydajność - Na C2D E8400 3.8GHZ i 4GB Ram i karcie GTX280 i Win 7 x64, ustawiłem wszystko na full detalach. Gra jest w miarę płynna chociaż czasem pojawiają się przycięcia. Osobiście uważam że trawa jest zbyt rzadko zasiana by musieć ją oglądać. Po wyłączeniu jej na lotnisku jest zdecydowanie płynniej. W czasie lotu z włączoną telewizornią nie ma tragedii.
Finalna wersja na pewno jeszcze zostanie jeszcze dopracowana pod względem płynności.

Ogólnie nie żałuję wydanych pieniędzy. Po dopracowaniu symulator ten będzie nowym benchmarkiem w dziedzinie symulacji :020:
Kilka screenów:
[IMG=http://img819.imageshack.us/img819/3978/29481040.th.jpg][/IMG]

 :002:
« Ostatnia zmiana: Października 06, 2010, 19:16:20 wysłana przez Szelma »
11:05 PM

Offline Flanker

  • 13 WELT
  • *
Odp: A-10C Warthog - Pre-Purchase - wersja Beta jest już dostępna!
« Odpowiedź #24 dnia: Października 06, 2010, 19:15:48 »
Model lotu bardzo ciekawy, samolot jest w locie trudny. Zdecydowane kopniecie w orczyk powoduje że samolot przewala się na skrzydło. Nie wiem jak jest na prawdę ale sądzę że jest to prawidłowe zachowanie.
Wybacz że pytam, ale czy odpaliłeś SAS ? :)
EDIT:
Eh, teraz zobaczyłem kulkę i stwierdzam że raczej tak.

Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: A-10C Warthog - Pre-Purchase - wersja Beta jest już dostępna!
« Odpowiedź #25 dnia: Października 06, 2010, 19:21:29 »
Wybaczam i odpowiadam: Nawet się nad tym nie zastanowiłem. Po prostu klikałem bezmyślnie klawisz po klawiszu by jak najszybciej się wzbić w powietrze. Okazało się że po uruchomieniu lekcja się kończy. "Takeoff" rozpoczyna się z krańca pasa i wszystko już jest włączone. Jak młody narwaniec bezmyślnie pchnąłem przepustnicę do przodu byle prędzej się oderwać od ziemi. A w powietrzu to już zapomniałem o bożym świecie. Schowałem jedynie podwozie zapominając o klapach. Dobrze że nie zapomniałem wypuścić podwozia przy lądowaniu  :021:
11:05 PM

Offline uziel101

  • 16th VTFS
  • *
  • samoloty, czołgi, pociągi
Odp: A-10C Warthog - Pre-Purchase - wersja Beta jest już dostępna!
« Odpowiedź #26 dnia: Października 06, 2010, 19:52:05 »

Wydajność - Na C2D E8400 3.8GHZ i 4GB Ram i karcie GTX280 i Win 7 x64, ustawiłem wszystko na full detalach. Gra jest w miarę płynna chociaż czasem pojawiają się przycięcia. Osobiście uważam że trawa jest zbyt rzadko zasiana by musieć ją oglądać. Po wyłączeniu jej na lotnisku jest zdecydowanie płynniej. W czasie lotu z włączoną telewizornią nie ma tragedii.
Finalna wersja na pewno jeszcze zostanie jeszcze dopracowana pod względem płynności.


Dzięki za informacje. Pomęczę cię jeszcze tylko z tą wydajnością ;) Na jakiej rozdzielczości grasz i co rozumiesz pod pojęciem "w miarę płynna"? Czy okolice 25 czy 35 fps. Czy mógłbyś też poproszę dodać kilka np. skrinów ze startu czy przelotu nad miastem z fps? I napisz czy po włączeniu hamerykańskiego szkwału ;) klatki lecą drastycznie w dół?

Dzięki
That's Vietnam music... can't we get our own music?

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: A-10C Warthog - Pre-Purchase - wersja Beta jest już dostępna!
« Odpowiedź #27 dnia: Października 06, 2010, 20:02:55 »
Mam natomiast inne obawy. Gdy oglądałem lotniska wciskając F11 na którymś nie doczytała się przez chwilę tekstura pasa startowego - w jego miejscu była woda :010: Czyżby teren był stworzony na wodzie ?

Ale przecież tym już sie charakteryzował LO, tak było od zawsze. Teren w serii jest budowany na wodzie.

Dzieki za opis, wyglada zachęcająco, tylko brak czasu .... :\
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

empeck

  • Gość
Odp: A-10C Warthog - Pre-Purchase - wersja Beta jest już dostępna!
« Odpowiedź #28 dnia: Października 06, 2010, 20:07:58 »
Gdy oglądałem lotniska wciskając F11 na którymś nie doczytała się przez chwilę tekstura pasa startowego - w jego miejscu była woda :010: Czyżby teren był stworzony na wodzie ? Prawdopodobnie tak. Ma to na pewno ogromny wpływ na wydajność. :002:


Ma. Dodatni ;)

Troghv

  • Gość
Odp: A-10C Warthog - Pre-Purchase - wersja Beta jest już dostępna!
« Odpowiedź #29 dnia: Października 06, 2010, 23:13:59 »
Dorzucę coś od siebie i pozwolę sobię niezgodzić się w pewnych kwestiach.

Niebo - W porównaniu z DCS:BS - niebo a ziemia. Nareszcie kolor jest naturalny.

Ja się nie zgodzę, wygląda fatalnie. Jak na taką grę (symulator) to niebo powinno wyglądać co najmniej jak w Far Cry2 albo OA i dawać przykład innym produkcjom.


Chmury - Wreszcie brak monotonii. Prócz typowych chmur kłębiastych na dużej wysokości możemy zaobserwować całe warstwy rozmyte przez wiatr.

Chyba A-10C ma silnik pogodowy;), Wygląd pozostawia wiele do życzenia. Chyba, że ktoś lubi obrazki z painta.

O kokpicie mógłbym napisać wszystko, ale nic dobrego. Same panele wyglądają przyzwoicie, ale już HUD wygląda żałośnie...a szczególnie jak się używa TIR-a, staje się nieczytelny.

Generalnie odniosłem wrażenie, że twórcy biorąc się za produkcję trochę wzięli stąd, trochę stamtąd i tylko dodali przyzwoity FM.
« Ostatnia zmiana: Października 06, 2010, 23:19:15 wysłana przez Troghv »