@Szelma
Nie porównuje A-10 do jakiej kolwiek strzelanki, tylko staram się pokazać, jak to powinno wyglądać. Nie twierdzę, że wszystko ma być cacy. Tylko zauważ. W symulatorach lotu, i to szczególnie w nich "niebo" chyba powinno wyglądać przyzwoicie czyż nie? Zwróć choćby uwagę na FSX-a, jak tam wygląda. Można zrobić w miarę ładne, można, wystarczy chcieć. I co z tego, że chmury w obecnej produkcji wyglądają lepiej..., bo o ile lepiej, o 5%, 10%?, to trochę za mało. Generalnie ED dało nam produkt (drugi), w którym można sobie poklikać. No i co z tego? W FSX też można, w X-Plane też można, ale szata graficzna wygląda o te już obrzydliwe niebo, o niebo lepiej. Fakt, że w DCS dochodzą jeszcze systemy bojowe i komputer musi się z nimi uporać, ale to już kwestia optymalizacji. Generalnie, nie twierdze, że A-10 jest be, i fuj, ale po prostu jak na dzisiejsze realia powinien też "wyglądać". Kolejna kwestia- HDR. Co to jest? jak to wygląda? (pytania retoryczne). Przecież to ja w stanie nieważkości zrobię mniej rozmazane zdjęcia aparatem, niż to co obserwujemy w A-10. Może panowie chcieli dobrze, ale wyszło jak wyszło czyli beznadziejnie vide Arma II w tej kwestii. Następne, już wspominałem- HUD. Na Track-Ir nie da się generalnie walczyć w close combat. Nic nie widać. Liczę, że to poprawią a na pewno to muszą poprawić.
@cygan.
Zgadzam się z Tobą, lecz warto dodać jedną rzecz. W symulatory też grają esteci. W dobie dx10 czy nawet dx11 to grafika powinna wyglądać w miarę przyzwoicie, a nie jak nam zaserwowano na poziomie dx7 no może dx8 vide już te nieszczęsne chmurki (nie pisze o kokpicie i samym samolocie).