Autor Wątek: Kampanie oraz tryb kariery  (Przeczytany 27553 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Kampanie oraz tryb kariery
« Odpowiedź #90 dnia: Grudnia 17, 2011, 20:23:19 »
Dodam tylko że kariera pojawiła się stosunkowo niedawno i cały czas jest w fazie beta.

Tia a do dwumiejscówki nawet kolega sie nie  zbliży bo seryjka w gogle pójdzie :)
Dopadłem wczoraj DFW C.V  :banan. Goniłem go chyba z pół godziny i w międzyczasie chłopina na tylnym siedzeniu wypstrykał się z całego zapasu pestek.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Kampanie oraz tryb kariery
« Odpowiedź #91 dnia: Grudnia 17, 2011, 21:42:42 »
RoclorD Postaram się odpowiedzieć na twoje pytania..

1) Tak kariera jest historyczna z historycznym stacjonowaniem eskadr i historycznymi malowaniami i składami osobowymi. Czyli w Jesta 11 spotkamy Manfreda von Richthofena we wcześniejszej Jesta 2 też go spotkamy itd itd...
Poszczególne samoloty wchodzą w okresach w których występowały w czasie wojny...
Skinów jest całe mrowie razem z 10 paczek historycznych.

Misje mają różną tematykę np. dla myśliwców jest to eskorta własnych bombowców lub samolotów rozpoznawczych, atak naziemny, atak na balony, bliski patrol, daleki patrol i jeszcze coś by się znalazło ale wszystkiego nie pamiętam...

W miarę rozwoju kariery samolotów w powietrzu jest całe mrowie i to wrogich i to swoich więc na początku z reguły ma się przewagę liczebną nad przeciwnikiem ale później można we dwóch nadziać się na 4-6 przeciwników..(sugeruję szybką ucieczkę).

Kariera przez pierwszy etap jest łatwa ale z czasem robi się coraz trudniejsza....

Samolotu nie można malować samemu w miarę rozwoju kariery...

2) Model lotu i zniszczeń jest w ogóle najmocniejszą stroną RoF więc ja latający już 1,5 potrafię zaliczyć dzwona nawet ze skutkiem śmiertelnym więc wszystko zależy od samolotu, pogody i precyzji ale na pewno lądowanie wymaga skupienia i koncentracji...

Poczytaj te forum - gra na pewno nie jest tania ale jest obecnie najlepszym simem lotniczym na rynku (no poza simami dotyczącymi suszarek ale to inna bajka) więc polecam w ciemno..
Możliwa jest również rozgrywka na serwerach które proponują całkiem ciekawe misje i okresy walk do zabawy...
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Odp: Kampanie oraz tryb kariery
« Odpowiedź #92 dnia: Grudnia 17, 2011, 23:54:18 »
Dzięki bardzo za tak wyczerpującą odpowiedź! Widzę, że nie ma wyjścia i trzeba grać i wrócić do pasji młodości, bo wygląda to obiecująco wielce. Historia początków lotnictwa jest fascynująca. A więc zacytujmy za Knights of the Sky: "Don't read history. Make it!" :)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Kampanie oraz tryb kariery
« Odpowiedź #93 dnia: Stycznia 14, 2012, 10:27:18 »
Jakoś nikt nie zauważył, czy jak ?
Pojawiła się zakładka kampanie na stronie RoF i jest do ZAKUPU kampania St.Mihiel.

http://riseofflight.com/en/store/campaigns/stmihielcamp liczona za 10 dolców.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Kampanie oraz tryb kariery
« Odpowiedź #94 dnia: Stycznia 14, 2012, 10:52:53 »
Zauważył :P.

Pisownia. Mazak.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 14, 2012, 11:10:44 wysłana przez KosiMazaki »

qrdl

  • Gość
Odp: Kampanie oraz tryb kariery
« Odpowiedź #95 dnia: Stycznia 14, 2012, 11:51:07 »
Jakoś nikt nie zauważył, czy jak ?
Pojawiła się zakładka kampanie na stronie RoF i jest do ZAKUPU kampania St.Mihiel.

http://riseofflight.com/en/store/campaigns/stmihielcamp liczona za 10 dolców.

Yoyek, to jakiś LOL robisz?? Przeca już o tym pisano miesiąc temu, że jest i że się pojawiła z okazji szalika i pizdoletu.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Kampanie oraz tryb kariery
« Odpowiedź #96 dnia: Stycznia 14, 2012, 12:07:25 »
Podobno rewelacyjna ale stanowczo za droga przy obecnym kursie..
35zł za 40 misji to 0,88 gr za misję ..
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Kampanie oraz tryb kariery
« Odpowiedź #97 dnia: Stycznia 14, 2012, 12:13:36 »
Podobno rewelacyjna ale stanowczo za droga przy obecnym kursie..
35zł za 40 misji to 0,88 gr za misję ..
Właśnie szkoda, że nie zrobili i na to obecnej przeceny :\ .
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Kampanie oraz tryb kariery
« Odpowiedź #98 dnia: Stycznia 17, 2012, 08:24:40 »
Wróciłem do kampanii B. Nie jest źle z tym nowym AI. Przeciwnika o wiele trudniej strącić. Takie np. Airco, które szło do piachu tak szybko jak od strzału śrutówki do kaczki teraz pręży się i stara się wejść na 6ta. N11 już nie gna do ziemi, stara się utrzymać pułap i tam wykonuje drakońskie ewolucje. Bombowce zaczynają lecieć kosiakiem by zwiększyć prędkość jak się do nich dolatuje i uciec. Jest o wiele trudniej, a zmiany w zachowaniach AI podobają się. Zauważyłem też, że np. przeciwnik stara się krążyć nad swoim lotniskiem jak nie ma jakiejś trasy, przez co jeszcze zmusza nas do bycia ostrzeliwanym przez AAA. Zmiany bardzo pozytywne.
To co jeszcze bym sobie życzył:

- jeśli przelatujemy nad lotniskiem wroga, coś tam powinno się zacząć podrywać, być podniesiony jakiś alarm na dole (np. losowe lotniska)
- wciąż przelot nad frontem to za łatwa pestka. Mogli by dodać, że np. jak leci się nad okopami pada z nich wiele wybiórczych strzałów z broni palnej. Coś jak było w OFF, gdzie już jak się udało przelecieć całym nad frontem to kamień spadał z serca i było to 60% sukcesu. W sumie tutaj można nie robić żadnych obiektów, niech walą z całej linii okopów.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Kampanie oraz tryb kariery
« Odpowiedź #99 dnia: Stycznia 17, 2012, 16:41:21 »
- jeśli przelatujemy nad lotniskiem wroga, coś tam powinno się zacząć podrywać, być podniesiony jakiś alarm na dole (np. losowe lotniska)

Też mi tego brakuje, lotniska wyglądają jak opuszczone. Niby w zakładce Headquarters widać na których lotniskach stacjonują jednostki ale jak zapędzimy się w okolice to zero reakcji. Przydałoby się jeszcze Civil Traffic znany z DCS'a, ożywiło by to trochę krajobraz.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Kampanie oraz tryb kariery
« Odpowiedź #100 dnia: Stycznia 17, 2012, 17:13:40 »
Ło Jezu napiszcie wprost kariera poz oprawą graficzną jest dalej cienka i nijaka.
- Mało samolotów w powietrzu nie ma się wrażenia żyjącego frontu, jak się nie poleci do punktu celu misji to się nikogo nie spodka albo zniknie ci z przed nosa (vide posty na innym wątku);
- Zero ruchu na zapleczu przeciwnika (no może na całym froncie spotka się jeden konwój ciężarówek....
- W 1916 atakujemy taki sam konwój jak w 1918 i opelotka też jest dokładnie taka sama niezależnie od rozwoju wojny;
- itd itd za mało elementów które podnosiły by realizm a smaczki w rodzaju szalika tego nie zmienią.....
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Odp: Kampanie oraz tryb kariery
« Odpowiedź #101 dnia: Lutego 08, 2012, 11:20:27 »
Wcielił się ktoś z Was we francuskiego pilota (kariera)? Kiedy mogę spodziewać się dostawy Spadów VII? Wg wiki dostawy zaczęły się w sierpniu 1916, u mnie jest już połowa listopada i cisza w temacie. Latam cały czas na N17. Daje on radę przeciwko D-II ale dogonienie nim i zdjęcie double-seater'a DFW łatwe już nie jest. Przydałoby się więcej mocy pod maską.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Kampanie oraz tryb kariery
« Odpowiedź #102 dnia: Lutego 08, 2012, 12:02:40 »
Po pierwsze jak lata kolega w składzie który ich nie dostał to kolega nie dostanie.

Proponuję spróbować wejść do tworzenia kampanii i wybrać kolejno miesiące (te w których Spady się pojawiały) i sprawdzić czym lata Twój obecny szwadron.

Po drógie, ja przynajmniej krócej pożyłem na spadzie 150KM niż na N17.
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Odp: Kampanie oraz tryb kariery
« Odpowiedź #103 dnia: Lutego 09, 2012, 12:34:23 »
Włączyłem nową kampanie i faktycznie, mogę przesuwać czas i widać zmiany na mapie. Spady 150HP dostaniemy na początku stycznia 1917 roku.

Odp: Kampanie oraz tryb kariery
« Odpowiedź #104 dnia: Marca 06, 2012, 18:03:32 »
- jeśli przelatujemy nad lotniskiem wroga, coś tam powinno się zacząć podrywać, być podniesiony jakiś alarm na dole (np. losowe lotniska)
W ostatnim patchu coś z tym zrobili, bo dość często spotykam się z sytuacją, że z wrogiego lotniska startują myśliwce aby nas przechwycić. Raz udało mi się wychwycić moment w którym samoloty pojawiły się nagle przed hangarami i od razu zaczęły rozbieg. Od tego czasu, jeśli brakuje mi wrażeń w misji, lecę nad jakieś lotnisko i w 50% przypadków zostaję wysłana przeciwko mnie ekipa 2-3 samolotów.