Autor Wątek: Tworzenie własnych plików key dla joysticków.  (Przeczytany 612 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Tworzenie własnych plików key dla joysticków.
« dnia: Listopada 12, 2010, 15:41:29 »
Korzystam z gotowych profili do Cougara.Chciałbym zrozumieć zależności pomiędzy profilem oraz plikiem key.Wiem,że można zrobić profil w sposób uproszczony lub w bardziej zaawansowany z makroinstrukcjami.Dla symulatora Falcon mamy zbiór tzw.callbacks.Przykład jednego z nich:
SimEpuToggle
Możemy taką surową "formę" przypisać do konkretnego przełącznika w 2D kokpicie oraz przypisać do niego klawisz lub kombinację klawiszy.Następny przykład to ilustruje:
SimEpuToggle 1118 0 0X12 4 0 0 1 "EPU-Switch Toggle"
Każdy element tego wyrażenia 1118 0 0X12 4 0 0 1 ma określone znaczenie.
Jeśli zrobimy profil dla np.Cougara korzystając z Foxy to otrzymamy plik tm lub tmj,w który są "przypisania" do poszczególnych przycisków,przełączników oraz osi joysticka oraz przepustnicy.
Teraz pytania na które nie znam odpowiedzi.
1.Czy profil który powstał dla np.Cougara jest związany z plikiem key.
2.Jeśli tak to czy w związku z tym  jest jakieś ograniczenie gdy tworzymy własny plik key.
3.Czy są jakieś ograniczenia wynikające z DirectX .
Dlaczego o to pytam.Korzystam z profilu JagstangOF,który wymaga stosowania jego pliku key.Ponieważ brakuje w jego pliku key przypisań dla wszystkich dostępnych w kokpicie przełączników to je dopisuję jako callbacks i definiuję przypisanie dostępnych klawiszy.
cytat some1
Cytuj
Natomiast nawet obecnej rewizji nie można zarzucić braku funkcji programistycznych - tych jest chyba nawet więcej niż w starym Foxy.
Domyślam się,że some1 ma o tym pojęcie,dlatego rozpocząłem ten temat.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Tworzenie własnych plików key dla joysticków.
« Odpowiedź #1 dnia: Listopada 12, 2010, 16:54:34 »
Cytuj
Domyślam się,że some1 ma o tym pojęcie,dlatego rozpocząłem ten temat.

Niestety nie mam, nie wnikałem w bardziej zaawansowane opcje programu. Wystarczyło mi to, co wyklikałem w edytorze.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Tworzenie własnych plików key dla joysticków.
« Odpowiedź #2 dnia: Listopada 12, 2010, 18:58:55 »
Szkoda,może ktoś jeszcze na naszym forum analizował ten problem.Jeśli kogoś interesuje to zagadnienie to założyłem wątek na viperpits,gdzie jest także mowa o plikach key
http://www.viperpits.org/smf/index.php?topic=6288.0