Autor Wątek: VFR Poland (FSX, FS2004, Xplane 9)  (Przeczytany 55456 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
VFR Poland (FSX, FS2004, Xplane 9)
« dnia: Grudnia 02, 2010, 22:57:48 »
http://www.vfrpoland.com/

Z paroma obsówami stronka ruszyła  :001:.
Czekamy na pierwsze screeny  :012:

Projekt będzie rozwijany, na początek - otoczka lotnisk od Lukasa  :banan
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: VFR Poland (FSX, FS2004, Xplane 9)
« Odpowiedź #1 dnia: Grudnia 02, 2010, 23:12:42 »
No narazie to tragedia.Dali nam sie zalogowac i tyle.Ani jednego screena nic.
Jeśli raz posmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo; bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić.


Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: VFR Poland (FSX, FS2004, Xplane 9)
« Odpowiedź #2 dnia: Grudnia 02, 2010, 23:31:09 »
Znów ponoć jakieś problemy z serwerem.  :twisted:
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Dare

  • APAsq
  • *
  • #5 - WBCI
Odp: VFR Poland (FSX, FS2004, Xplane 9)
« Odpowiedź #3 dnia: Grudnia 03, 2010, 13:07:33 »
Cytuj
Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 8.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013.

Poszaleli z tym projektem. :002:
A tak na serio to szykuje się nam ładne latanie nad Polską. :banan

Odp: VFR Poland (FSX, FS2004, Xplane 9)
« Odpowiedź #4 dnia: Grudnia 03, 2010, 14:25:37 »
Dokładnie :) A na serio gratulacje z udanym osiem-jeden. Wreszcie kasa poszła na ciekawy projekt  :580:

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: VFR Poland (FSX, FS2004, Xplane 9)
« Odpowiedź #5 dnia: Grudnia 03, 2010, 22:23:44 »
Pałna funkcjonalnosc stronki ma być dopiero w poniedziałek. Na zachete 1 screen :) :

http://img256.imageshack.us/img256/5610/scr20101202231609.jpg

webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Incognito

  • Gość
Odp: VFR Poland (FSX, FS2004, Xplane 9)
« Odpowiedź #6 dnia: Grudnia 03, 2010, 23:46:35 »
Projekt będzie rozwijany, na początek - otoczka lotnisk od Lukasa  :banan

Skad ta pewnosc? Pare usunietych bgl-i i moze bedzie wiecej?

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: VFR Poland (FSX, FS2004, Xplane 9)
« Odpowiedź #7 dnia: Grudnia 04, 2010, 11:08:34 »
Woda to rozumiem obrazki ?
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

empeck

  • Gość
Odp: VFR Poland (FSX, FS2004, Xplane 9)
« Odpowiedź #8 dnia: Grudnia 04, 2010, 11:57:33 »
Wodzie też da się zrobić fototeksturę. Jest ona wyświetlana za pomocą shadera wody, z falami, odbiciami i całym bałaganem. Tak jest zrobiona woda przy brzegu w Pucku.

Na tym screenie wygląda, że tu też to jest tak zrobione, ale mogę się mylić.

Offline WilkzPolski

  • *
  • Dudek Optic
Odp: VFR Poland (FSX, FS2004, Xplane 9)
« Odpowiedź #9 dnia: Grudnia 04, 2010, 12:26:05 »
Dla mnie bomba... jeśli tak ma wyglądać cała Polska, to ja już zabezpieczam fundusze na ten projekt :D
Pliiiis Białystok!! :D

Swoją drogą... ciekawe jak zabezpieczą produkt przed piractwem... jeśli dostaniemy w końcu cały kraj złożony z takich małych kwadracików i powiedzmy kupię cały obszar (co też uczynię ;) ) to czeka mnie spooooro wpisywania "cd-key'ów". A może instalacja on-line ala steam?
« Ostatnia zmiana: Grudnia 04, 2010, 12:31:07 wysłana przez WilkzPolski »

Offline Mac

  • Trolle
  • *
Odp: VFR Poland (FSX, FS2004, Xplane 9)
« Odpowiedź #10 dnia: Grudnia 05, 2010, 12:04:18 »
Swoją drogą... ciekawe jak zabezpieczą produkt przed piractwem... jeśli dostaniemy w końcu cały kraj złożony z takich małych kwadracików i powiedzmy kupię cały obszar (co też uczynię ;) ) to czeka mnie spooooro wpisywania "cd-key'ów". A może instalacja on-line ala steam?

Przede wszystkim to witam.
Co do zaś tematu to mogą to wydawać w formie klocków i powiedzmy w szczątkowej cenie ale jak już skończą niech ten produkt wydadzą jako kompletne VFR z konkretnym jednym CDKEY-em i bedzie gracko. 

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: VFR Poland (FSX, FS2004, Xplane 9)
« Odpowiedź #11 dnia: Grudnia 05, 2010, 12:46:39 »
Przeciez ten projekt jest za darmo :). Mowa o podzialce 4,8. Jesli bedziemy chcieli miec jednak wiekszą, czyli 2,4 na piksel to juz bedzie faktycznie płatne (kupuje sie pkt i potem wymienia na kwadraciki):

10 Punktów Premium bezterminowo 15 PLN 4 EUR   
 30 Punktów Premium bezterminowo 40 PLN 10 EUR   
 60 Punktów Premium bezterminowo 75 PLN 20 EUR

Jeden kwadracik to 4pkt w tej wiekszej rozdzielczosci. Za rejestracje dostaje sie 5 gratis, czyli mozna bedzie sciagnac 1a scenerie w 2,4px w ramach pierwszego testu scenki.
4 PLN 1 EUR
 120 Punktów Premium bezterminowo 120 PLN 30 EUR
8 PLN 2 EUR
 240 Punktów Premium bezterminowo 200 PLN 50 EUR
12 PLN 3 EUR
 Konto Premium 3 3 miesiące 200 PLN 50 EUR
20 PLN 5 EUR
 Konto Premium 6 6 miesiące 300 PLN 75 EUR
40 PLN 10 EUR
 Konto Premium 12 12 miesiące 400 PLN 100 EUR
50 PLN 12 EUR
 Konto Premium 24 24 miesiące 600 PLN 150 EUR
 


Ktos tylko moglby sie zajac autogenem bo poczatkowo tego nie bedzie.









« Ostatnia zmiana: Grudnia 05, 2010, 12:53:00 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: VFR Poland (FSX, FS2004, Xplane 9)
« Odpowiedź #12 dnia: Grudnia 05, 2010, 13:12:22 »
Ktos tylko moglby sie zajac autogenem bo poczatkowo tego nie bedzie.
No bez porządnego autogenu to raczej będzie miało ograniczoną przydatność.

Offline WilkzPolski

  • *
  • Dudek Optic
Odp: VFR Poland (FSX, FS2004, Xplane 9)
« Odpowiedź #13 dnia: Grudnia 05, 2010, 13:50:37 »
Eeeee... mi jakoś autogen w FS się nie podoba... na gęstość nie narzekam bo mogę polatać na full autogenu... bardziej mnie drażni to, że zazwyczaj drzewa są dużo ciemniejsze lub jaśniejsze niż podłoże, a w oddali daje się we znaki brak AA (co czynię na rzecz wydajności), czego skutkiem jest zasyfienie ekranu, a nie widoczek niestety... :( nawet jeśli latam nad defaultem korzystając zarówno z drzew defaultowych jak i treex 2.0.
Kolejnym problemem może być niekiedy "brzydka" fotka gdzie w niektórych miejscach budynki widać pod pewnym kątem, na tym postawione klocki (czyt. budynki) i całość wygląda raczej nieapetycznie.

Dlatego moim zdaniem ostra fotosceneria góruje nad większością "autogenów"

PS. Może tylko ja mam takie odczucia, w każdym razie to moje subiektywne wrażenia, a na VFR_Poland czekam i wiercę się niespokojnie :D

PS. 2. A przy autogenie i na wysokości 1000m+ lasy tracą swoje realistyczne, piękne pofałdowanie... bo jakąś trawę tam twórcy posiali ;)
Swoją drogą zamiast mnożyć obiekty M$ powinien zastosować porządne shadery które dodadzą texturom "objętości" i np. drzewa ala Sturmovik.

Pozdr.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 05, 2010, 13:55:45 wysłana przez WilkzPolski »

empeck

  • Gość
Odp: VFR Poland (FSX, FS2004, Xplane 9)
« Odpowiedź #14 dnia: Grudnia 05, 2010, 14:07:15 »
Ja mam z kolei zupełnie odmienne zdanie. Fototeksturę toleruję jedynie jeśli ma autogen, zarówno drzewka, jak i domki. Latanie Cubem na wysokości poniżej 500m nad domkami namalowanymi na ziemi absolutnie nie jest fajne.

Dla mnie Świętym Graalem scenerii do FSX jest to co robi ORBX. Ręcznie ustawiony landclass z custom texturami i wszystko wygląda po prostu rewelacyjnie. Jeśli już fototextura to dla charakterystycznych elementów - jak powierzchnia lotnisk, wybrzeża,w przypadku PNW/PF lodowce, itd.