1) Fuze select Występuje w przypadku bomb mk-82 air :
- TAIL lub N/T powoduje uruchomienie " spadochronów " spowalniających opadnie bomby tzw. "high drag" (wysoki opór).
- NOSE, wypuszcza bomby w konfiguracji "low drag" (niski opór), nie uruchamiającej systemów spowalniających ich opadanie.
2) Ripple quantity: ilość bomb zwolnionych na raz. Ripple Interval: odstęp w jakim będą zwalniane (podawany w stopach).
3) Desired Time OF Fall:
- Pożądany czas opadania bomby (czas jaki mija od zwolnienia bomby, do uderzenia w cel).
4) Horizontal Offset, Veritical Offset, Weapon eject Velocity, Bomb Rack Delay, nie mają funkcji w symulatorze.
5) To samo co w pkt. 3, lecz dotyczy bomb mk-82AIR w konfiguracji NOSE, czyli "Low Drag". Analogicznie, mamy możliwość ustawienia High Drag Time of Fall, dla konfiguracji TAIL, N/T.