Autor Wątek: Smugacze i inne takie...  (Przeczytany 5228 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

empeck

  • Gość
Odp: Smugacze i inne takie...
« Odpowiedź #15 dnia: Lutego 13, 2011, 14:26:52 »
http://pl.wikipedia.org/wiki/Smugacz

Tak wiem, wikipedia kłamie.

Wiesz, z Tobą w ogóle się dyskutować nie da. Masz swoją wizję tematu, i każdy kto myśli odmiennie się myli.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Smugacze i inne takie...
« Odpowiedź #16 dnia: Lutego 13, 2011, 14:28:34 »
Pytam o poprawny termin.
Pocisk k$@%a smugowy

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Smugacze i inne takie...
« Odpowiedź #17 dnia: Lutego 13, 2011, 14:32:28 »
Pocisk k$@%a smugowy
Sun, postawiłbym Ci k$@%a piwo :D
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

PZPRGawlina

  • Gość
Odp: Smugacze i inne takie...
« Odpowiedź #18 dnia: Lutego 13, 2011, 14:47:08 »
Oglądałem wczoraj filmik.:((((

Jestem załamany . :015:

Spodziewałem się czegoś  co mnie wgniecie w krzesło, hm czegoś co przeskoczy WOP graficznie i ustali nowy poziom, jeżeli chodzi o grafikę, w II wojennch simach.

A to wygląda prawie jak stary  Iłek, no tylko  spaczowany i zmodowany.
Smugacze to jakaś padaczka, system zniszczeń i rykoszetowania pocisków po płatowcu samolotu jakby żywcem wzięty ze starej gry, o tych gównianych płomieniach nie wspomnę, które biorą się z nikąd na płatowcu.

Jestem strasznie zawiedziony, oczywiście można bronić twórców ,że czas itd.
Olo chwalił się kiedyś ,że nowy produkt zostawi w tyle wszystko jeżeli chodzi o grafikę, no mnie to co zobaczyłem nie przekonało, ot taki Iłek po delikatnym liftingu robiony na szybko, chociaż trwało to wiele lat

Panowie toż to jakaś straszna padaczka, modele wyglądają sztucznie, tylko trochę ładniejsze niż w starej grze, o oświetleniu oraz jakości tekstur modeli  nie wspomnę.

Kokpity się jeszcze bronią i w miarę wyglądają, a woda z daleka to jeszcze ok ale z bliska też padaczka i inni mają w tym temacie większe osiągnięcia, cały nieboskłon to chyba było copy , paste ze starego kodu.


Wiem Wiem wygląda jakbym tylko mędził ,no ale kurna spójrzcie na to i spróbujcie zaprzeczyć.

Toż to WOP pomimo postprocesów wygląda  znacznie lepiej, a CoD miał zmieść graficznie WOP

Ach jeszcze zapomniałbym o dzwiękach, jakiś niby silnik na filmiku słychać ale trochę kiszka.

Offline Bucic

  • *
  • "negative thrust to weight ratio"
    • GIMP
Odp: Smugacze i inne takie...
« Odpowiedź #19 dnia: Lutego 13, 2011, 14:55:40 »
smugacz:
Chcę się tylko upewnić. Przykładam pewną wagę do używania poprawnej terminologii :)
Pocisk smugowy to raczej całość i to określenie pamiętam z RAPORT-u m.in. Ale sam element pocisku, który daje ten efekt musi mieć osobną nazwę i wystarczy sprawdzić jakiś artykulik o zmniejszaniu oporu dennego pocisków, żeby się upewnić, czy rzeczywiście fachowa nazwa tego elementu to smugacz i nie ma się co spinać. W końcu piwo to napój kulturalnych ludzi i takie słownictwo jest tu zupełnie nie na miejscu :002:


@empeck
wizualizacja smugaczy
Jak ktoś uważa, że sprawy techniczne to kwestia opinii, to zawiedzie się wiele razy w przyszłości. Nie moja wina :)


@PZPRGawlina

A ja nadal uważam, że jest szansa na to, że dostaniemy świetną otwartą platformę. Po prostu trzeba się pogodzić z tym, że rola jej twórców kończy się na jej (platformy) stworzeniu, a reszta należała będzie do moderów i twórców dodatków, które poprawią zaserwowaną nam średniznę. I tak uważam to za lepszy scenariusz niż scenariusz odwortny - super wykończenie przy nędznej platformie (fundamentach).
 

empeck

  • Gość
Odp: Smugacze i inne takie...
« Odpowiedź #20 dnia: Lutego 13, 2011, 15:03:15 »
Odwzorowanie spraw technicznych na komputerze zawsze pociągnie za sobą pewne uproszczenia, to, czy one są trafne to inna sprawa i czy to komuś odpowiada, czy nie to jest właśnie kwestia opinii :)

PZPRGawlina

  • Gość
Odp: Smugacze i inne takie...
« Odpowiedź #21 dnia: Lutego 13, 2011, 15:13:17 »
Bucic może i masz rację co nie zmienia faktu ,że teraz to wygląda dla mnie padaczkowato, a to czy to będzie wspaniała platforma dla moderów to jeszcze póki co domniemanie , gry  oficjalnie jeszcze nie ma, więc również nie wiadomo jak będzie się w praktyce modować.

No zwyczajnie myślałem , ze to będzie krok naprzód i jak zobaczę ostrzeliwany samolot to będzie to wyglądać jak na filmikach historycznych a nie jak w starym Ile.

Nic nie mówię o modelu lotu i technikaliach i oglądam tylko to co pokazują

Szczerze to przypomina mi trochę premierę tej "klapy" Operation Flaschpoint Dragon Rising, gdzie pierwej się przechwalali i pokazywali niesamowite realistyczne filmiki trailery(niby z gry, że tak wygląda), potem była nagle cisza, zbyt długa, i wszyscy się szykowali na "dzieło sztuki" aż w końcu niepoważne Codemasters wydało ot nagle takiego gniota, że fani Ofp ich w Australii zaskarżyli o oszustwo marketingowe, gdzie sama gra wygląda nędznie w stosunku do tego jak prezentowali ją na screenach i trailerach.

No i tutaj po oglądnięciu filmiku mam podobne wrażenia.


Offline Bucic

  • *
  • "negative thrust to weight ratio"
    • GIMP
Odp: Smugacze i inne takie...
« Odpowiedź #22 dnia: Lutego 13, 2011, 15:36:08 »
Odwzorowanie spraw technicznych na komputerze zawsze pociągnie za sobą pewne uproszczenia, to, czy one są trafne to inna sprawa i czy to komuś odpowiada, czy nie to jest właśnie kwestia opinii :)
Pleciesz teraz, byle pleść.
Po drodze między zebraniem materiałów a zamodelowaniem wizualizacji smugaczy nie ma miejsca na opinie. Jedyne miejsce dla Twoich opinii (dalej tylko o smugaczach) zaczyna się pojawiać w momencie przedstawienia nędznych efektów tego procesu ("amatorszczyzna" to w tym miejscu obrażanie moderów) i widzę, że na tym etapie czujesz się jak ryba w wodzie.

Skrzynia piwa dla tego, kto po wydaniu CoD znajdzie w nim największe badziewie, dla którego nie będziesz potrafił znaleźć wymówki.


Z dedykacją http://www.youtube.com/watch?v=GZR8a7Cskws

empeck

  • Gość
Odp: Smugacze i inne takie...
« Odpowiedź #23 dnia: Lutego 13, 2011, 15:44:33 »
Ja nie szukam wymówki, po prostu uważam, że Ty pleciesz by pleść, co więcej, uwielbiasz to :). Podobnie jak z FSXem, XPlane i szukaniem idealnego fmu.

Nie uważam CoD za ideał, wręcz przeciwnie, nie sądzę bym był wielkim fanem tego sima. Nie podobają mi się uproszczenia w startupie samolotów, nie podoba mi się, że nie będzie kampanii dynamicznej, nic nie wiadomo o komunikacji pomiędzy pilotami, jak będą symulowane radiostacje, nie podobają mi się ograniczenia dla modderów jeśli chodzi o wielkość map, nie jestem zachwycony tym, że Oleg & co. zlewa ciepłym moczem graczy offline, ale nie siedzę na forach i nie jojczę bez sensu z tego powodu. Gra wyjdzie to pogram i będę wiedział, czy jestem zadowolony z kupna produktu, czy nie.

A wracając do smugaczy, to marudzenie na nie było na forach ED, 1c, rof, boba. Nie dogodzisz :D

Offline Bucic

  • *
  • "negative thrust to weight ratio"
    • GIMP
Odp: Smugacze i inne takie...
« Odpowiedź #24 dnia: Lutego 13, 2011, 15:54:51 »
Ja nie szukam wymówki, po prostu uważam, że Ty pleciesz by pleść, co więcej, uwielbiasz to :) . Podobnie jak z FSXem, XPlane i szukaniem idealnego fmu.
Znowu gebelsowska metoda powtarzania?
Kolejny "syndrom artysty". Dosyć powszechny niestety. Artykuł z analizy FM itp. odbierany jest jako "poszukiwanie ideału", zamiast informacyjnie. Nie dziwne, że tacy potem mają opinie na kwestie techniczne.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Smugacze i inne takie...
« Odpowiedź #25 dnia: Lutego 13, 2011, 16:00:52 »
Kończyć przepychanki, bo temat się zamknie i nie będzie gdzie biadolić.

empeck

  • Gość
Odp: Smugacze i inne takie...
« Odpowiedź #26 dnia: Lutego 13, 2011, 16:07:05 »
OK, sorry Sun, ale przynajmniej dowiedziałem się, że nie mogę mieć własnych opinii, mam jakieś syndromy i jeszcze należę do 'takich'. LOL. :D

empeck out.

Offline Bucic

  • *
  • "negative thrust to weight ratio"
    • GIMP
Odp: Smugacze i inne takie...
« Odpowiedź #27 dnia: Lutego 13, 2011, 16:37:33 »
Ten film http://kanobu.ru/video/id191912/

do ściągnięcia, jak ktoś ma problemy ze strumieniowymi (57 MB) http://www.mediafire.com/?9z6mp6n1z2upiz7

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Smugacze i inne takie...
« Odpowiedź #28 dnia: Lutego 13, 2011, 16:39:34 »
Poczekajmy Panowie aż to wyjdzie do graczy i każdy będzie mógł naocznie (i nausznie) przekonać się że ma rację  :118: . Ja już jestem, że tak napiszę, zaprawiony w bojach w dyskusjach nad tym co reprezentuje sobą gra Ił-2 Szturmowik. To juz moja trzecia bitwa na posty z nim (nową grą) w roli głównej będzie :002: (nie licząc puczy po drodze). Po kazej z nich odchodziła z foum spora ilość znaczących forowiczów (nie wyganiam Cię Bucic  :020: ).  I co? Nadal jestem z FB i będę z CoD też bo nie mam alternatywy. Zazdroszczę Bucicowi bo widzę że On ma :P , choć wg mnie podnieca się czymś co gdy wyszło to nie miało startu najmniejszego do FB które już dziadkiem w kategorii wieku gier wtedy było. I dziś też nie ma. Wszyscy jesteśmy pełni obaw co Olo wypuści, ale gorsze niż obecny FB to to chyba nie będzie, choć dziś zainstalowałem 4.10m i widzę że chyba płomienie są jak żywcem z CoD. I co, mam sie załamać?  :021: Nie mogę, bo muszę polatać czasami w coś z II WŚ, sam RoF mi nie wystarcza. Czekam, kupię, zagram i ma nadzieję że ten trzeci element przejdzie w stały punkt zabawy na kompie.
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Offline Bucic

  • *
  • "negative thrust to weight ratio"
    • GIMP
Odp: Smugacze i inne takie...
« Odpowiedź #29 dnia: Lutego 13, 2011, 16:49:27 »
Zazdroszczę Bucicowi bo widzę że On ma :P
Co mam? :)