Breguet 14 już obecnie ma podane przez Ciebie konfiguracje bomb dostępne w interfejsie RoF. Jak to się będzie miało z osiągami, nie wiem. W każdym razie bomby na zewnętrznych pylonach powinny generować opór. Zakładając, że samolot ma klapy, będzie to wersja wczesna wyposażona w silnik Renault 12 Fcx. Osobną kwestią są te auto-klapy. Czy to jest jedynie bajer graficzny, czy faktyczny "ficzer" ? Dobrze by było, żeby były funkcjonalne, chociaż one, bo Jason napisał, że DFW nie będzie miał działającego hamulca zainstalowanego na podwoziu (taka "kurza nóżka" uruchamiana z kabiny dźwignią i ryjąca ziemię)
Co do DFW, to późniejsze wersje miały silnik Benz D.IVa o mocy 225KM o większym stopniu sprężania, ale on poprawiał jedynie osiągi na większych wysokościach. Warto pamiętać, że właśnie na tym typie pobito w 1919 roku światowy rekord wysokości, przekraczając 9000m.