Autor Wątek: Patch 1.018 / DFW C.V  (Przeczytany 6452 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Patch 1.018 / DFW C.V
« dnia: Lutego 14, 2011, 20:14:51 »
Patch jeszcze się nie ukazał, ale ponieważ pozamykałem stare wątki "o wszystkim", trzeba założyć nowy, aby było gdzie dyskutować  :004:

Łatka prawdopodobnie ukaże się w najbliższych dniach, wprowadzi odświeżony DFW C.V w wersji flyable:
Screeny samolotu: http://riseofflight.com/Blogs/post/2011/02/12/Pre-Order-DFW-CV.aspx
Preorder, tym razem bez rabatu: http://riseofflight.com/en/store/planes/DFW_CV

Jason żalił sie na forum RoF, że musieli zrobić FM praktycznie od nowa, przez co samolot zajmuje im więcej czasu niż planowali. Na nowy system kampanii będziemy musieli jeszcze poczekać.
« Ostatnia zmiana: Marca 23, 2011, 16:34:42 wysłana przez some1 »
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Patch 1.018 / DFW C.V
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 14, 2011, 21:56:38 »
Błehehe, ale co to jest czytanie 366 postów by poznać RoF, to jak szpilka w stogu siana :D.
Btw. w patchu 1.018 będą też pliki do patchowania Gothy G.V
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Patch 1.018 / DFW C.V
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 14, 2011, 22:27:09 »
Co to znaczy że musieli zrobić FM od nowa - to ten dotychczasowy był do du...?
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Patch 1.018 / DFW C.V
« Odpowiedź #3 dnia: Lutego 14, 2011, 23:02:24 »
Był wystarczający dla samolotu AI, ale nie flyable. W końcu za coś biorą te pieniądze, nie? 8)
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Patch 1.018 / DFW C.V
« Odpowiedź #4 dnia: Lutego 15, 2011, 09:09:56 »
1.18 to jeszcze ho, ho, Panowie:)
Najpierw będzie 1.17b !
Putch 1.17b poprawi animację śmigieł w Gotha oraz zwiększy kąty obrotów strzelców na stanowiskach +/- 270 stopni.

Co do Damage modelu DFW C.V to był on dosyć skopany. Wystarczy przypomnieć, że samolot ten był w stanie lecieć bez słupków między płatami, a górne skrzydło trzymało się samolotu jedynie na słupkach kadłubowych :) Myślę, że zrobią to samo, gdy tylko wyjdzie Breguet 14. Tam też były takie "kwiatki".
Aha, jeszcze jedno - po 1.17b w trybie Kariery samoloty AI będą dopasowane do okresu w którym służyły. Nie będzie sytuacji, że latając karierę na E.III będziemy potykać się z Camelami, itd...

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Patch 1.018 / DFW C.V
« Odpowiedź #5 dnia: Lutego 15, 2011, 09:40:43 »
Czy oni trochę nie przesadzili z ilością zabieranych bomb - 200kg?
Mnie to cieszy bo na tym samolocie spędzę jak sądzę najwięcej czasu, ale we wszystkich opisach wyczytałem że zabierał max 100kg bomb.
Tylny strzelec 4x250 pestek - łoł.
Ciekawe czy z okazji wydania znowu obniżą ceny na pozostałe bo mam jeszcze ochotę dokupić Pupa i EIII.
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Patch 1.018 / DFW C.V
« Odpowiedź #6 dnia: Lutego 15, 2011, 10:19:35 »
Nie będzie sytuacji, że latając karierę na E.III będziemy potykać się z Camelami, itd...
Oooo, to akurat fajna i po części wyczekiwana zmiana.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Patch 1.018 / DFW C.V
« Odpowiedź #7 dnia: Lutego 15, 2011, 12:54:34 »
Wydaje mi się, że przesadzili. 100 kg to był chyba jednak maksymalny udźwig. I raczej zabierano bomby w konfiguracji 8x 12,5 kg, a nie 100kg, czy 50kg... No chyba że mają jakieś fotografie ze skrzydłowymi zaczepami pod takie bomby.

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Patch 1.018 / DFW C.V
« Odpowiedź #8 dnia: Lutego 15, 2011, 13:16:21 »
No właśnie też gdzieś czytałem te 8x12,5 i brzmi najrozsądniej zważywszy że nie była to najcięższa maszyna z silnikiem mocy tylko 200KM i miała przeznaczenie raczej rozpoznawcze .
To jak oni załadują Bregueta XIV który był z założenia lekkim bombowcem miał 300KM i zabierał w realu 256kg (32x8kg lub 2x24kg+4x8kg)?
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Patch 1.018 / DFW C.V
« Odpowiedź #9 dnia: Lutego 15, 2011, 15:02:30 »
Breguet 14 już obecnie ma podane przez Ciebie konfiguracje bomb dostępne w interfejsie RoF. Jak to się będzie miało z osiągami, nie wiem. W każdym razie bomby na zewnętrznych pylonach powinny generować opór. Zakładając, że samolot ma klapy, będzie to wersja wczesna wyposażona w silnik Renault 12 Fcx. Osobną kwestią są te auto-klapy. Czy to jest jedynie bajer graficzny, czy faktyczny "ficzer" ? Dobrze by było, żeby były funkcjonalne, chociaż one, bo Jason napisał, że DFW nie będzie miał działającego hamulca zainstalowanego na podwoziu (taka "kurza nóżka" uruchamiana z kabiny dźwignią i ryjąca ziemię)
Co do DFW, to późniejsze wersje miały silnik Benz D.IVa o mocy 225KM o większym stopniu sprężania, ale on poprawiał jedynie osiągi na większych wysokościach. Warto pamiętać, że właśnie na tym typie pobito w 1919 roku światowy rekord wysokości, przekraczając 9000m.

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Patch 1.018 / DFW C.V
« Odpowiedź #10 dnia: Lutego 15, 2011, 18:29:57 »
Poprawka, cena DFW po premierze to 12$, więc w preorderze jest rabat.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Patch 1.018 / DFW C.V
« Odpowiedź #11 dnia: Lutego 18, 2011, 18:25:01 »
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Patch 1.018 / DFW C.V
« Odpowiedź #12 dnia: Lutego 18, 2011, 18:55:37 »
Jakoś nie widzę zmiany polegającej na zgodności historycznej maszyn w karierze?
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Patch 1.018 / DFW C.V
« Odpowiedź #13 dnia: Lutego 18, 2011, 22:21:03 »
Dodali jakieś nowe fjuczersy? Nie dotykałem ustawień, a widzę spory spadek wydajności w multi.

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Patch 1.018 / DFW C.V
« Odpowiedź #14 dnia: Lutego 21, 2011, 12:18:58 »
Pewnie zmiana obrotu wieżyczki +/- 270 stopni :D Na serio to zaimplementowali tylko to oraz poprawili animacje śmigieł w Gotha. Pełna lista ficzerów jest na stronie gry.

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.