Autor Wątek: BMS 4.X - ogólnie  (Przeczytany 103399 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Wacha

  • 13 WELT
  • *
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #75 dnia: Września 05, 2011, 20:10:27 »
A 3800+, 2g ddr1, 7600 gt 256, w7 x86 i szejdery (przynajmniej do soboty) wylaczone.
Ale chodzi OK:-).

poko24

  • Gość
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #76 dnia: Września 05, 2011, 20:18:09 »
Lol - historia Falcona przypomina trochę tor dla matchboxów (za GlobalFalcon):

http://sites.google.com/site/falcon4history/files/F4history.pdf
Wow! O połowie z pokazanych wersji nawet nie słyszałem. :)

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #77 dnia: Września 05, 2011, 20:25:05 »
Uruchomiłem BMS4 i teraz chciałbym go ustawić pod kątem sterowania. W związku z czym mam kilka pytań.
1.Czy jest dla BMS4 Keystrokes Keymap?
2. Gdzie mogę znaleźć pliki BMS oraz Keystrokes typu key (są w setup). Chcę zastosować profil Red Dog dla Cougara i muszę umieścić jego plik key. W starym F4 te pliki były na  ścieżce config.

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #78 dnia: Września 05, 2011, 20:31:46 »
Uruchomiłem BMS4 i teraz chciałbym go ustawić pod kątem sterowania. W związku z czym mam kilka pytań.
1.Czy jest dla BMS4 Keystrokes Keymap?
2. Gdzie mogę znaleźć pliki BMS oraz Keystrokes typu key (są w setup). Chcę zastosować profil Red Dog dla Cougara i muszę umieścić jego plik key. W starym F4 te pliki były na  ścieżce config.

Wszystko masz w:
....\Falcon BMS 4.32\User\Config
Nie wiem jak z keymap, nie mam w tym kompie nowego BMS, sprawdzę wieczorem.

Sprawdź jeszcze program Foxy's Open Falcon .key File Analyser. Podaj powyższą ściekę i powinno działać.

BigMac

  • Gość
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #79 dnia: Września 05, 2011, 20:41:38 »
w Docs\Falcon BMS Manuals jest pliczek Keystrokes Keymap.pdf

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #80 dnia: Września 05, 2011, 20:50:17 »
Małe pytanie, ktoś ma zamiar przemalować Efy :001:? Jeśli tak, ja odpuszczam.

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #81 dnia: Września 05, 2011, 21:21:44 »
Zaraz, zaraz, ta gra ma 13 (!!!) lat? Przychodzi Wam na myśl jakaś inna tak stara i wciąż rozwijana gra? Bo mnie jakoś niespecjalnie. Ech pasjonaci  :020:.
Ciekawe czy zadziała na moim przedpotopowym kompie, bo jak nie to się chyba pochlastam  :003:.

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #82 dnia: Września 05, 2011, 21:23:48 »
Dziękuję EGHI, BigMac za szybką odpowiedź. Sprawdziłem macie rację. Teraz mogę się zabrać za callbaks.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #83 dnia: Września 05, 2011, 21:24:34 »
Zaraz, zaraz, ta gra ma 13 (!!!) lat? Przychodzi Wam na myśl jakaś inna tak stara i wciąż rozwijana gra? Bo mnie jakoś niespecjalnie.
Flanker... znaczy LockOn... znaczy DCS  :021:

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #84 dnia: Września 05, 2011, 21:28:57 »
Dzisiaj to odpaliłem i działa.  :002: Teraz jeszcze "tylko" nauka latania bo nigdy nie bawiłem się Falconem.
A tu znalazłem takie materiały szkoleniowe:
http://www.f-16.net/downloads_f4manuals.html
Może się przydadzą. Programik: "Start guide" od niego chyba zacznę  :001:.
Gigabyte: P55-USB3, obecnie: i7 870 2.93 (3.72) poprzednio: i5 760 (3.49), RAM: 16GB, MSI 970. AV8R-01, Logitech G940, Thrustmaster Hotas X, Saitek Pro Flight Combat Rudder Pedals, FreeTrack

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #85 dnia: Września 05, 2011, 21:52:03 »
Zaraz, zaraz, ta gra ma 13 (!!!) lat? Przychodzi Wam na myśl jakaś inna tak stara i wciąż rozwijana gra? Bo mnie jakoś niespecjalnie. Ech pasjonaci  :020:.
A będziesz zdziwiony jak podam ( gdzieś, kiedyś czytałem), że produkcja Falcona kosztowała blisko "cztery miliony baksów" :)? Sam byłem w szoku ;). Ile w tym prawdy, nie wnikam....

_michal

  • Gość
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #86 dnia: Września 05, 2011, 22:10:09 »
Teraz jeszcze "tylko" nauka latania bo nigdy nie bawiłem się Falconem.

Właśnie to jest z BMS największy problem dla tych którzy z Falconem nie mieli nic wspólnego. Manuale są pisane dla tych, którzy z wcześniejszymi wersjami mieli już do czynienia, z kolej mam wrażenie (nie wiem czy słuszne), że BMS na tyle się różni od podstawowej wersji (oraz AF, OF, FF), że oryginalny manual może nauczyć złych nawyków które w BMS się nie sprawdzą/będą błędne. Mam nadzieję, że ktoś doświadczony mi powie teraz, że gadam głupoty ;)

Brakuje przystępnie napisanego manuala od podstaw dla aktualnej wersji (coś jak manual dla DCS:BS i A-10C). Zresztą na forum BMS twórcy sami się do tego przyznają, że BMS powstał z myślą o Falconowych weteranach, a nie noobach jak ja.

Online some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #87 dnia: Września 05, 2011, 22:11:52 »
Jeśli chodzi o tutoriale, to okazuje się, że są pod postacią interaktywnych misji treningowych w stylu DCS:A10. Warto sobie włączyć nawet, jeśli człowiekowi wydaje się że wie o co chodzi. Ramp start jest omówiony bardzo dokładnie wraz z różnymi testami systemów. Do tego prawdziwe manuale i wio, łatwiej to ogarnąć niż niektóre samoloty do FSX.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

_michal

  • Gość
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #88 dnia: Września 05, 2011, 22:14:04 »
Tutoriale faktycznie są dobre, zacząłem się z nimi powoli zapoznawać.

Offline Qba

  • VFA-313
  • *
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #89 dnia: Września 05, 2011, 22:24:24 »
Właśnie w 13 WELT mamy wieczorek testowania nowego BMSa. Siedzimy w siedem osób już dwie i pół godziny i nie udało nam się wzbić razem w powietrze. Ciągle problemy z połączeniem, zwiechy, cuda w 3d. Walczymy dalej...

Virtual Strike Fighter Squadron 313

"Failure to remove TrackIR prior to ejection may cause injury. If unable to remove TrackIR, a proper ejection body position (head back against the seat headrest) reduces the chance of injury from the TrackIR."