Autor Wątek: BMS 4.X - ogólnie  (Przeczytany 103556 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline B3rNO

  • *
  • B3 all day
    • http://www.youtube.com/user/b3rno
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #330 dnia: Listopada 05, 2011, 02:50:46 »
Aegean Theatre - BMS converted v1.1

Download link:

http://www.megaupload.com/?d=D37OKBEM

Installation instructions:

- Unzip and place “Add-On Aegean” into BMS's “Data” folder
- Add the following line to the bottom of the “theater.lst” file (located into: ...\Data\Terrdata\theaterdefinition)

Add-On Aegean\Terrdata\theaterdefinition\Aegean.tdf

Known issues:

- Textures glitches remains for some F-16
- Problems to use the squadrons which were added with "Add Squadron" button (Need to add squadron via Create Flight/Package window)

Change log:

BMS Conv v1.1:

- Terrain & DataBase & Skin added/updated from Phoenix's Aegean Team
- Readme.txt merged
- UI files rebuild using grey sheme Revientor's "Aegean Converted" previous files
- TE_new.tac edited (Greek/Turks Blue side: see Optional features folder)

BMS Conv v1.0:

- Red Dog's Navigation volume added (11/09)
- Fix for 370 Fuel tank
- Coulds textures updated
- New water textures included
- Dedicated Aegean a/c textures restored (Few textures glitches remains for some F-16BLK32 & MLU)
- Strings.wch & strings.idx updated

Beta 1.1:

- Turkey flag reworked
- "movies.irc" added
- Both Greek & Turkish "te_new.tac" fixed

Beta 1:

- AegeanV4 BMS converted
- Terrain imported from AegeanV4 from an OF4.5 install...(but what about specific Aegean "buldings"?)
- Ui GUI rebuild for BMS
- te_new.tac for Hellas and Turked added ("Optional Features folder)
- OOB Flags added/fixed
- OOB Country name added/fixed
- Weather.ini updated
- "Ressource RD/BL" updated with new standard icons
- Artwork refinements

source : http://www.benchmarksims.org/forum/showthread.php?7330-Aegean-Theatre-BMS-converted

Offline B3rNO

  • *
  • B3 all day
    • http://www.youtube.com/user/b3rno
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #331 dnia: Listopada 05, 2011, 16:50:11 »
BMS Lobby part 1 !

The BMS lobby Project is happy to release part one of a ten part project:

Module one (the Lobby)

Click image for larger version Name: 2323.jpg Views: 1 Size: 74.1 KB ID: 4732Click image for larger version Name: xxi.jpg Views: 1 Size: 38.8 KB ID: 4733

2 ways you can join the lobby

download projector application ---> http://wargamelabs.com/download.php?view.176

or

use a browser and go to this link ---> http://wargamelabs.com/newmod/chat/amfichat.php

for those of you who own websites just copy the following code to put on your website ~



source : http://www.benchmarksims.org/forum/showthread.php?7365-BMS-Lobby-%28Release-%29&p=89353#post89353

Offline B3rNO

  • *
  • B3 all day
    • http://www.youtube.com/user/b3rno
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #332 dnia: Listopada 08, 2011, 19:05:44 »
Witam.Zrobiłem dzisiaj wstępne oględziny teatru Aegean i muszę powiedzieć,że developerzy tego moda zasłużyli na 5 + .
Najbardziej cieszy sam teren.Nie dość,że jest naprawdę dopieszczony pod względem detali ,szczególnie tereny górzyste,to jeszcze sama rozległość robi spore wrażenie.



Jedyną rzeczą drażniącą na jaką napotkałem się w tym modzie to rozgrywka w kampani,gdzie wcielamy się jako pilot Tureckich sił zbrojnych.Strona Grecka jest jako red ale co najciekawsze kampania toczy się przeciwko Iranowi ,który okupuje już połowę Turcji:

Z tego co wiem trwają udoskonalenia ,po których będzie możliwość przystąpienia do wojny po stronie Grecji,Bułgarii i innych krajów dostępnych na mapie.

Na deser coś dla miłośników kobiecych krztałtów:



Reszta zdjęć : http://img148.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=20111108025239.jpg

Jeżeli jest ktoś chętny na wspólne loty na tym terenie i nie tylko zapraszam na TS3 TEAM ARCHER : ts10.bargainvoice.com:7050
b3

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #333 dnia: Listopada 09, 2011, 00:33:46 »
Latać tym raczej nikt nie będzie, ale jak ktoś ma ochotę nakręcić video w Falconie lub postrzelać do SU22 z szachownicą PL:


Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #334 dnia: Listopada 09, 2011, 06:35:28 »

Offline Flanker

  • 13 WELT
  • *
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #335 dnia: Listopada 10, 2011, 19:51:23 »
Bardzo się cieszę że film nadal cieszy się uznaniem a co za tym idzie jest to nadal dobra promocja 13 WELT.

Tymczasem wszedłem w temat aby podlinkować nieco inny film, który zobaczyłem przed chwilą a który pokazuje bardzo fajnie co można się spodziewać po BMSie 4.32. Ciekawe czy kierowcy A-10 go już widzieli :)

http://www.youtube.com/watch?v=26k1LxYaAkc

Offline Mekki

  • Global Moderator
  • *****
  • Tępy Ch**:)
    • 13 WELT
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #336 dnia: Listopada 10, 2011, 19:57:12 »
Kierowcy A-10 dzieki Tobie wpadli na tworzący się mod niejakiego Beczla do DCS:W. :021:
https://www.youtube.com/watch?v=YV2JTnvbxnc&feature=related
Dzię-ku-je-my.
A w jaki sposób Ty jesteś upośledzony?

Kanał youtube 13WELT

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #337 dnia: Listopada 12, 2011, 22:46:56 »
Pomocy! Dziś chciałem zażyć kampanii w BMS-ie, lecz przy robieniu własnego package'a wyskakuje mi błąd "No planes available", pomimo anulowania przeze mnie wszystkich przyszłych lotów mojego squadronu (w package'u są loty stworzone tylko i wyłącznie z samolotów tejże eskadry). Coś robię nie tak?

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #338 dnia: Listopada 13, 2011, 17:00:24 »
Witajcie towarzysze lotnicy. Mam questa.

Na MFD czcionka jest trochę nieczytelna. Da się to jakoś poprawić ? Antyaliasingi mam powyłączanie itp.

Druga sprawa. Nie mogę zabugować celu (domyślnie "0"), wyrzucać flar/chaff ani ruszać, że tak powiem kursorem na radarze (te 2 kreseczki, pojęcia nie mam jak to nazwać). Spoglądałem w opcję, i te klawisze są prawidłowo przypisane do swoich funkcji, jednak jak wejdę w misję treningową, nie działa żadna z ww opcji. Macie jakieś sugestie ? Pozdrawiam


Offline Lukas

  • 13 WELT
  • *
  • MiG Killer
"Throw a nickel on the grass, save a fighter pilot's ass"


Offline Hub

  • *
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #341 dnia: Listopada 14, 2011, 14:34:00 »

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #342 dnia: Listopada 14, 2011, 15:02:54 »
Jeśli komuś brakuje nóżek w kokpicie:
http://www.thaiflight.com/mach/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=50234
Żeby było ciekawiej to zrobił to jakiś gość z Polski a dowiadujemy się o tym z forum Thaiskiego.

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #343 dnia: Listopada 22, 2011, 09:58:06 »
Strasznie połyskowy ten kombinezon, chyba z lateksu  :020:. Efekt oczywiście się wzmaga jak odbijają sie promiene słońca. Z czystej ciekawości zainstaluje sobię te "nóżki".   

http://www.youtube.com/watch?v=GpE1nUQIwEw&feature=youtu.be

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #344 dnia: Grudnia 19, 2011, 22:42:18 »
Witam

Czy mógłby ktoś napisać jakie są wymagania sprzętowe dla Falcon BMS 4.32? Kiedy uruchamiam symulator i chcę polecieć obojętnie jaką misję to od razu po wczytaniu restartuje mi się komputer (czasami uda mi się chwilkę polatać w misji treningowej, która jeśli dobrze pamiętam to Instant Action). Podejrzewam, że to wina zbyt słabego sprzętu. Posiadam:

*system-Microsoft Windows XP Professional Service Pack 2
*procesor- Intel Pentium 4 520, 2800MHz
*nazwa płyty głównej- Dell Optiplex GX280
*Akcelerator 3D- Intel GMA 900
*karta dźwiękowa- Analog Devices AD1981B(L)
*2 kości RAMu po 512 mega

Co powinienem zmienić? Więcej RAMu czy może jakaś karta graficzna?
Z góry dzięki za odpowiedź.

PS. Szukałem tych wymagań w necie, ale nie mogłem niczego konkretnego znaleźć...