Autor Wątek: BMS 4.X - ogólnie  (Przeczytany 103555 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Flanker

  • 13 WELT
  • *
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #345 dnia: Grudnia 19, 2011, 22:52:47 »
Cytuj
PS. Szukałem tych wymagań w necie, ale nie mogłem niczego konkretnego znaleźć...

Dziwne, bardzo dziwne. Z głównej oficjalnej strony BMSa:
http://www.benchmarksims.org/forum/content.php?132

Ogólnie na tym sprzęcie, to żaden Falcon powyżej AF raczej nie będzie dobrze działał. Chociaż jest jeszcze jedna szansa - spróbuj przez config editor powyłączać wszystkie shadery i zjechać ustawieniami do minimum.

Pozdr.

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #346 dnia: Grudnia 19, 2011, 22:53:00 »
Raczej do BMSa trzeba mieć mocniejszy komputer, u mnie na E2180@3.0GHz, 3 GB RAM i HD4730 mam tak 25-40 FPS podczas lotu i 15-20 gdy mam włączone TGP i MAVa. Spróbuj jeszcze zmniejszyć detale.

------------

Mam pytanie, czemu piloci sterowani przez AI mają bardzo małą skuteczność przy używaniu mavericków? http://dl.dropbox.com/u/16429396/screenshot/Falcon%20BMS%202011-12-18%2004-29-10-74.png takie sytuacje są niestety praktycznie cały czas... Da się to jakoś poprawić?

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #347 dnia: Grudnia 19, 2011, 22:55:16 »
http://www.benchmarksims.org/forum/content.php?132
Nawet nie musisz być zarejestrowany.

Edit: Flanker był szybszy ;).

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #348 dnia: Grudnia 20, 2011, 18:19:20 »
Pod lampą najciemniej... Tam nie zaglądałem. Dzięki za odpowiedź.

MaZ

  • Gość
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #349 dnia: Stycznia 07, 2012, 12:53:40 »
Witam.

Mam problem z kampanią w BMSie - W Falconie AF po wejściu w kampanię, można było wybrać dowolny flight i polecieć z konkretną dla tego flightu misją. Albo ja coś źle robię, albo w BMSie nie ma takiej możliwości, ponieważ gdy wchodzę do kampanii wyświetla mi się cała lista flightów, ale tylko 1 jest podświetlony na niebiesko i to właśnie ten flight mogę polecieć. Jak zmienić te niebieskie zaznaczenie, abym mógł wybrać dowolny flight i polecieć z zadaniem dla niego? Gdy próbuję przewinąć czas, aby interesujący mnie flight zaznaczył się na niebiesko idąc w kolejce na liście, po jakimś czasie znika mi to niebieski zaznaczenie i przestaje działać przycisk FLY uruchamiający misję.
Pytanie: Czy można dowolnie wybrać flight, tak jak było w F4 AF i jeśli tak, to jak to zrobić.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 07, 2012, 13:06:53 wysłana przez Syringe »

Offline syringe

  • *
  • Centipede
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #350 dnia: Stycznia 07, 2012, 13:10:51 »
We wszystkich kampaniach mogę wybrać każdą eskadrę z każdej dostępnej bazy.
Po uruchomieniu którejś mam listę flightów. Pierwszy jest niebieski. Reszta jest szara, mogę wejść do każdego klikając na niego i następnie na maszynę do której chcę wejść. Czas przewija się normalnie. Mogę wejść do maszyny nawet w locie.

MaZ

  • Gość
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #351 dnia: Stycznia 07, 2012, 14:15:53 »
Dokładnie o to mi chodziło. Problemem było to, że nie wiedziałem że trzeba wybrać maszynę którą mam lecieć. Po wybraniu maszyny, niebieskie podświetlenie przechodzi na interesujący mnie flight.Dziękuję za pomoc. :002:
« Ostatnia zmiana: Stycznia 07, 2012, 15:45:58 wysłana przez Syringe »

Offline mj

  • *
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #352 dnia: Stycznia 22, 2012, 13:34:34 »
Nie potrafię sobie poradzić z tankowaniem w powietrzu po przejściu na BMS. W AF podlatywałem spokojnie, ustawiałem przepustnicę i wprowadzałem lekkie korekty przy pomocy speedbrakes. W BMS hamulce są albo całkowicie otwarte albo zamknięte, a zamykanie trwa 3x dłużej niż otwieranie. W BMS samolot znacznie bardziej się rzuca przy każdej korekcie, orczyk wprowadza samolot w obrót, więc też jest niefunkcjonalny. Co gorsza, tanker zmienia wysokość lotu i wykonuje 2x ciaśniejsze łuki niż w AF. Jak się nauczyć prawidłowego tankowania i lotów w formacji?

Jeszcze zastanawiam się, czy nie skrócić sprężyny w joysticku (X45). Chociaż czytałem też opinie, że ta w tym modelu jest zbyt miękka, więc może po prostu problem tkwi w technice lotu.

Offline syringe

  • *
  • Centipede
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #353 dnia: Stycznia 22, 2012, 13:46:05 »
Ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć.

Na ten przykład ja nie zauważyłem większej różnicy czy problemu między OF a BMS. A taki Mekki. Tankował sobie w A-10 i przeskoczył na F-16 od tak.  Różnica maszyn nie zrobiła mu problemu. Ale to człowiek wybitnie uzdolniony i wyposażony w trzecią rękę.  :021:

W sumie niech tu przyjdzie i wypowie się mądra głowa. Bo jeśli chodzi o tankowanie to robi to na 5 z plusem.

Offline zartekB

  • 13 WELT
  • *
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #354 dnia: Stycznia 22, 2012, 14:04:32 »
Jeżeli chodzi o joystick to zanim zaczniesz kombinować ze sprzętem proponuję zmienić curvature w softcie joy'a. Chodzi o to żeby wychylenie joy'a nie było linearne bo to powoduje przesterowanie. Tu musisz znaleźć swoje własne ustawienie metodą prób i błędów.
Jak ustawisz sobie sterowanie to wtedy będzie łatwiej (ale nie łatwo ;)) ćwiczyć podejście do tankera, bo z tym jest jak z grą na gitarze w Desperados: "Practise all day, every day..."
"Spadochroniarz musi być na tyle mądry żeby zrozumieć zasadę działania spadochronu. I na tyle głupi żeby ją wypróbować..."

Offline mj

  • *
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #355 dnia: Stycznia 22, 2012, 14:54:39 »
Właśnie nie jestem w stanie robić minimalnych ruchów sterami. Nie wiem, może tak jest w realu, a może mam źle ustawiony joystick. Z tego samego powodu rzadko udaje mi się idealnie wylądować. Gdzie się ustawia curvature? W control panel mam tylko test, deadzones i calibrate.

Offline zartekB

  • 13 WELT
  • *
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #356 dnia: Stycznia 22, 2012, 16:47:37 »
W realu tak nie jest, w realu mały nacisk na joy'a to mały ruch sterów, duży nacisk to duży wychył sterów. Szukaj w deadzones, nie mam teraz dostępu do swojego kompa i nie mogę Ci dokładnie podpowiedzieć ale to będzie w deadzones, może nazywać się inaczej np axis sensivity. Acha, w BMSie saturation dla danej osi ma być wyłączona.
"Spadochroniarz musi być na tyle mądry żeby zrozumieć zasadę działania spadochronu. I na tyle głupi żeby ją wypróbować..."

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #357 dnia: Stycznia 22, 2012, 20:34:01 »
Nie mogę czasem namierzyć np SA2. Używam AGM88. Udaje mi się to zawsze za pierwszym razem, a potem to jest różnie. SA2 wali do mnie rakietami a ja nie mogę go zalokować. Ktoś wie jaki może być powód?

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #358 dnia: Stycznia 22, 2012, 21:49:32 »
Już wiem dlaczego. Proszę o wycofanie powyższego pytania.

Offline mj

  • *
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #359 dnia: Stycznia 23, 2012, 01:37:43 »
... Szukaj w deadzones, nie mam teraz dostępu do swojego kompa i nie mogę Ci dokładnie podpowiedzieć ale to będzie w deadzones, może nazywać się inaczej np axis sensivity. Acha, w BMSie saturation dla danej osi ma być wyłączona.

Miałeś rację, żeby szukać w deadzones. Miałem ustawione "profilaktycznie" small deadzones dla obu osi, bo na jednej z nich mi skacze między dwoma środkowymi wartościami. Dałem none i precyzja się poprawiła. Po kilku próbach udało się zatankować do pełna - co prawda na trzy razy :) Co do curvature - w ustawieniach advanced jest opcja "enable custom axis shaping", ale jest nieaktywna. W manualu do BMS 2 była informacja, że powstanie program zewnętrzny do tworzenia krzywych, które będzie można załadować. Sprężyny nie ruszam, ale kupię smar teflonowo-silikonowy. Dzięki za pomoc!