Breguet ma automatyczne klapy, które się wysuwają poniżej 115 km/h.
Jeszcze jedna uwaga Panowie! Breguet 14 (oraz Nieuporty 11, 17 i 28 z field modami) mają specyficzny prędkościomierz, który może być mylący na początku. Otóż wskazuje on rzeczywistą prędkość (TAS) skalibrowaną na 2000 metrów n.pm (wewnętrzna, biała skala) oraz 4000 metrów (zewnętrzna, duża, pomarańczowa skala). To jest lekkie utrudnienie dla osób rzucających bomby z altu, bo celownik ustawiamy w IAS. Ale tak dla ułatwienia, jeżeli będzie się bombić z 2000 metrów i leci się na pełnej mocy przy pogodzie bezwietrznej trzeba ustawić około 150-155 IAS na celowniku (podczas gdy prędkościomierz wskaże nam wtedy mniej więcej 170 km/h TAS na wewnętrznej skali skalibrowanej na 2000m.) Jeżeli lecimy np. pod wiatr o sile 4m/s trzeba na celowniku odjąć 15 km/h IAS i ustawić wtedy 140 IAS. Dziś, lecąc na Vintage Mission Event na Syndicate przeprowadzaliśmy w cztery Breguety nalot na cel. Będąc na alcie około 2200m i lecąc z wiatrem 4m/s ustawiliśmy 170IAS na celowniku i zanotowaliśmy nakrycie celu.