Autor Wątek: Take On: Helicopters  (Przeczytany 78315 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

mmaruda

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #240 dnia: Grudnia 02, 2011, 19:39:57 »
Co nie znaczy, że klienci nie mają prawa narzekać i być niezadowoleni. Crossfire, SLI, Quady, to są standardy jeśli chodzi PC do grania. SLI i CF nie przyjęły się tak szeroko, bo ludzie niekoniecznie chcą mieć w domu puszkę, która zasysa 1000 Wat. Inaczej wszyscy robili by tak jak NN, bo pamiętam, że był taki czas, kiedy popularne były karty X2, a topowe modele ATI w ciągu 6 miesięcy traciły połowę wartości na rynku second-hand.

Jak dla mnie to wstyd, że twórcy simów wciąż robią silniki z epoki komputera łupanego. Eagle Dynamics w 2010 wypuszcza grę, która chodzi na jednym rdzeniu, ostatni patch do DCS ma jakieś dziwne przycięcia jak pojawiają się smugi kondensacyjne i chodzi tak z 10 FPS wolniej, Bohemia dopiero niedawno poprawiła w Armie support X4, ale wciąż szału nie ma, a fani głaszczą ich po główkach, bo przecież można kupić sobie mocniejszy procesor itd.

Jedynie w przypadku CloDa twórcy zebrali baty i była awantura, no i teraz naprawiają (ponoć nawet da się grać już online), ale wątpię, żeby tak było, gdyby fani okazali standardową wyrozumiałość.

Jak czytam wasze posty wyżej, to wręcz odnosze wrażenie, że Nadczłowiek jest tu dyskryminowany przez swoje CF, fakt że to nie jest popularna konfiguracja nie czyni go gorszym klientem. Ja tam wciąż nie kupiłem TKOH, właśnie dlatego, że sporo ludzi pisało, że wolno chodzi nawet na dobrym sprzęcie (ponoć wolniej niż Arma). Lubię Bohemię, ale jestem zdania, że pomimo, że rynek jest niszowy, to dawanie twórcom kasy jako swoistego "kredytu", aż naprawią i dopracują sytuacji nie poprawi. Lepiej mieć jeden dopracowany sim raz na dekadę i ewentualnie płatne DLC do niego, niż 10 w fazie bety.

_michal

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #241 dnia: Grudnia 02, 2011, 20:00:51 »
Nikt tu nikogo nie dyskryminuje, ale support Crossfire jest dodawany do sterownika przez AMD, a nie BIS i pewnie za parę miesięcy taki support się pojawi. TKOH to nie jest Crysis, czy inne AAA, by AMD zależało na pośpiechu. Sterowniki mają około cztery - sześć miesięcy od napisania ich do wydania.

Poza tym, zrozumiałbym narzekanie na kiepską kampanię, średnie story, FM, grafę, tekstury podłoża, nieprawdziwe śmigłowce, nijaką obsługę maszyn, startup rodem z defaultów z FSX, brak VOR, wiszący w powietrzu celownik rakiet niekierowanych, puste lotnisko w Seattle, bugi z podnoszeniem towaru na sznurku, ale nie rozumiem dlaczego gra jest kompromitacją bo w dzień premiery nie obsługuje crossfire.

Kłody to Ty lepiej za przykład nie dawaj, bo to jest dopiero kompromitacja. Jak można wydać grę i potem przepisywać na nowo AI, renderer, system pogodowy i dźwięk?

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #242 dnia: Grudnia 02, 2011, 20:08:17 »
ale nie rozumiem dlaczego gra jest kompromitacją bo w dzień premiery nie obsługuje crossfire.


Zamknij się, jesteś nietolerancyjny. Nie wolno dyskryminować nikogo tylko dlatego, że ma inną orientację karty graficznej.  :118:
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

_michal

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #243 dnia: Grudnia 02, 2011, 20:12:37 »
Zamknij się, jesteś nietolerancyjny. Nie wolno dyskryminować nikogo tylko dlatego, że ma inną orientację karty graficznej.  :118:


 :021:

qrdl

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #244 dnia: Grudnia 03, 2011, 14:06:34 »
Tkwi w was głęboko zakorzeniony kompleks. Podświadomie pragniecie dwóch i więcej... kart, a w monogamicznym społeczeństwie musicie zadowalać się jedną. Tych, którzy się odważyli, próbujecie prześmiewczo deprecjonować  :118: .

_michal

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #245 dnia: Grudnia 03, 2011, 14:16:56 »
Tkwi w was głęboko zakorzeniony kompleks. Podświadomie pragniecie dwóch i więcej... kart, a w monogamicznym społeczeństwie musicie zadowalać się jedną. Tych, którzy się odważyli, próbujecie prześmiewczo deprecjonować  :118: .

To raczej Ty się brandzlujesz dwiema kartami i chcesz wszystkich pod swoją miarkę podciągnąć :D

qrdl

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #246 dnia: Grudnia 03, 2011, 15:48:15 »
Nie wiem Michał czemu Ty się tak zapierasz. Dziś odpaliłem - w dobrej wierze - znowu demo. Poustawiałem wyżej grafikę, żeby jako tako wyglądała. Cóż.... tekstury na high i v. high, żadnych postefektów, hdr na high. Nie wyglądało to dobrze, tzn. część tekstur była high część chyba v low, a większość się na oczach ładowała i wyostrzała. Efekt podobny do google e. Całościowe wrażenie mam takie jak w przypadku głego FSX z ustawieniami na high, szczególnie "pojazdy" na drogach są żenujące... kolorystycznie nie pasują do płaskich fotograficznych tekstur gruntu i można się zastanawiać czy w ogóle są w odpowiedniej skali. Druga sprawa, to te Sjetel jest chyba po jakimś pomorku, bo pojazdów jak u Ellewooda w pipidówie :-)
Tak więc Panowie, ja wiem, że fajnie, że taki sim, że mieliście pre-ordery i czekanie zrobiło swoje... ale obecnie ta gierka jest trochę wyżej u mnie niż klod.... Jeśli RoF ma 10/10, to ToH ma najwyżej 3/10. Celowo się nie wypowiadam o FM, bo przy widocznym teksturowaniu powierzchni przez grę, nie wiem czy pewne zjawiska wynikają ze zwolnienia programu, czy z charakterystyki modelu lotu. Nie chcę jednak być źle zrozumiany, parę razy miałem to już w koszyku i prawie wpisywałem numer cc, żeby to kupić. Jednak chyba poczekam, aż na moim sprzęcie ta gra zacznie chodzić przynajmniej tak płynnie jak ArmA2. A może to tylko demo takie skopane...?

Tako rzecze,
Zaratustra

_michal

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #247 dnia: Grudnia 03, 2011, 16:49:57 »
Ależ ja się nie upieram, że to jest pierwsza liga. Po prostu jako fanowi śmiglaków mi się ten tytuł podoba. Ma swoje problemy, tutaj napisałem co ja bym poprawił:

(...) kiepską kampanię, średnie story, FM, grafę, tekstury podłoża, nieprawdziwe śmigłowce, nijaką obsługę maszyn, startup rodem z defaultów z FSX, brak VOR, wiszący w powietrzu celownik rakiet niekierowanych, puste lotnisko w Seattle, bugi z podnoszeniem towaru na sznurku (...)

Wiem, że część z tego będzie poprawiona/jest poprawiana, a na niektóre rzeczy mogę przymknąć oko. Tobie się nie podoba, ok, nie musi i nie mam zamiaru Cię nakłaniać do wydania kasy. Ja wydania swojej nie żałuję.

Jeśli chodzi o wydajność, to zdecydowanie nie jest gorzej niż w Arma2, przynajmniej u mnie, ale ja mam tylko jedną kartę, może dlatego. ;)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #248 dnia: Grudnia 03, 2011, 17:18:48 »
Qrdl się nie zna ;D. Mi też się podoba TKOH i jest jednym z lepszych tytułów ostatnich lat. Niestety wciąż czekam na pałę z serwisu więc w finała z paczami nawet nie grałem jeszcze.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #249 dnia: Grudnia 04, 2011, 00:49:33 »
To ja jako długoletni użytkownik produktów BiS pozwolę sobie tylko wtrącić niezorientowanym w filozofii firmy kolegom, że zarówno Operation Flashpoint, jak i seria Arma to tak na dobrą sprawę narzędzie dla community które dopiero potrafi sprawić, że gry te oferują nam to co oferują. Przykładem może być A.C.E. dla Army. Niestety póki co wygląda na to, że moderzy zajmujący się Armą średnio palą się do maczania palców w symulatorze śmigłowców. Z kolei Hovercontrol jest podzielone między garstkę entuzjastów TOH i resztę która świata poza FSX nie widzi (widać to wyraźnie w tamtejszym wątku dotyczącym Xplane 10.
Osobiście bardzo się cieszę, że kupiłem TOH, które niestety nie jest wolne od mnóstwa błędów. Na całe szczęście wszystkie elementy będące dla mnie wadą mogą zostać poprawione/ usunięte przez moderów. No, może poza brakiem obsługi wielu kart graficznych, ale za to z ważniejszych dla mnie kwestii na pewno w grze można umieścić pingwiny.

Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #250 dnia: Grudnia 04, 2011, 01:38:53 »
A są już może jakieś narzędzia modderskie? Bo planuje przenieść Ka50 z Army1 ;)

mmaruda

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #251 dnia: Grudnia 04, 2011, 06:03:33 »
To jakbyś przeniósł do Army 2, to zostałbyś moim bohaterem! Póki co są 2 modele, ale obydwa niedokończone.

Jeśli idzie o TKOH, to obczaiwszy demo jestem mega na NIE. Dziwne białe artefakty na drzewach i budynkach, taka se grafika przy sporych wymaganiach i... bardzo dziwny model lotu. Nie jestem ekspertem w śmigłowcach, ale coś jest nie tak, może to konfigutacja joya czy coś, ale biorąc pod uwagę upierdliwy interfejs konfigu, jakoś nie zachęca. To zapewne będzie świetny sim... za jakieś kilka miesięcy i wtedy pewnie łyknę.

Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #252 dnia: Grudnia 04, 2011, 11:28:13 »
...
Osobiście bardzo się cieszę, że kupiłem TOH, które niestety nie jest wolne od mnóstwa błędów. Na całe szczęście wszystkie elementy będące dla mnie wadą mogą zostać poprawione/ usunięte przez moderów...

Zapomniałeś o paczach, które BiS sukcesywnie wydaje po premierze gry. Zaraz po wydaniu OFP, ArmA i ArmA2 żaden z tych produktów nie nadawał się do satysfakcjonującej gry, dopiero po ok. 2 poprawkach było ok. 

Offline Piniol

  • JG300
  • *
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #253 dnia: Grudnia 04, 2011, 12:03:15 »
Dziwnie się steruje, to prawda, jak narowistym koniem. Bez trybu zawisu nie wyobrażam sobie lądowania (a nie jestem posiadaczem logitecha). Dalej nie działa mi trackiR. W innych grach działa, a tu nie :(

_michal

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #254 dnia: Grudnia 04, 2011, 12:10:41 »
Co do Tracka - włączyłeś go w opcjach? Zrobiłeś update gier w sofcie Tracka?