Autor Wątek: Take On: Helicopters  (Przeczytany 78285 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #435 dnia: Kwietnia 01, 2012, 14:57:55 »
Ja bardziej, że wniesie obiekty z ArmY. Ok, a co lepiej dokupić ArmE 2 czy ArmE 2: O.Arrowhead?

W A2 masz Czarnoruś, do TakeOna jak znalazł, a w OA masz Takistan..., do TakeOna też jak znalazł :021:. Orientuje się ktoś może, czy pojazdy, piechota, bronie i wszelkie latadła z A2, będą dostępne w TKOHu po patchu 1.06?

Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #436 dnia: Kwietnia 01, 2012, 15:01:08 »
Jeśli masz A2 i OA to tak. Tylko będą miały ten sam model lotu co w Armie. Swoją drogą to na którymś beta patchu była możliwość połączenia Army i Tkoha.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #437 dnia: Kwietnia 01, 2012, 15:03:24 »
Swoją drogą to na którymś beta patchu była możliwość połączenia Army i Tkoha.
I jak to wyglądało? Musiałeś mieć obok gry, czy obojętnie gdzie rozsiane, a edytor i tak widział wszystko?

W A2 masz Czarnoruś, do TakeOna jak znalazł, a w OA masz Takistan..., do TakeOna też jak znalazł :021:.
Ja to przede wszystkim chcę polatać potem nad tym:








http://www.icebreakr.info/
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #438 dnia: Kwietnia 01, 2012, 15:55:44 »
Ja to przede wszystkim chcę polatać potem nad tym
Jest to jak najbardziej możliwe już teraz.




Na większym speedzie lepiej idzie.
--------------------------------------------

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #439 dnia: Kwietnia 01, 2012, 16:22:10 »
Wiem, bo wrzucałem inne ale jako, że nie mam ArmY wywalało braki obiektów nawet podczas lotów ;).

Jedno i drugie. ;)

Połączone dadzą Ci Arma2: Combined Operations, więcej map i pojazdów.
To chyba najlepiej ze Steamu, obie za 25eu. Polskie pudełkowe wciąż koło 70, czyli wychodzi 140.
http://store.steampowered.com/sub/4639/
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #440 dnia: Kwietnia 01, 2012, 17:26:13 »
Czy wszystkie misje ratunkowe w TOH polegają na tym samym tzn. ratowaniu rozbitków z łodzi czy jest coś bardziej ciekawego?

Offline Rahonavis

  • *
  • 1.Pułk Lotniczy, 1.Eskadra Myśliwska
    • Strona 105 Wirtualnego Pułku Śmigłowców Bojowych.
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #441 dnia: Kwietnia 01, 2012, 21:04:10 »
Orientuje się ktoś może, czy pojazdy, piechota, bronie i wszelkie latadła z A2, będą dostępne w TKOHu po patchu 1.06?
Wszystko będzie jak najbardziej dostępne, przy czym prawdopodobnie nie będzie można "wsadzać" postaci z ArmY do śmiglaków z ToH, bo skończy się to na CTD. W każdym razie tak się to dzieje obecnie.

Jeśli masz A2 i OA to tak. Tylko będą miały ten sam model lotu co w Armie.
Przynajmniej na razie. Mam nadzieję, że połączone community ArmA2+ToH z czasem weźmie je na warsztat.

S!

Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #442 dnia: Kwietnia 01, 2012, 21:17:52 »
prawdopodobnie nie będzie można "wsadzać" postaci z ArmY do śmiglaków z ToH, bo skończy się to na CTD. W każdym razie tak się to dzieje obecnie.
Chciałem tylko doprecyzować powyższe. Gra się "wysypuje" tylko w momencie odtwarzania animacji wsiadania do kabiny pilota, jeżeli wsiadającą jest postać z Army, ponieważ jest to animacja unikalna dla ToH i postaci z Army jej nie posiadają. Jeżeli "wsadzamy" taką postać "na pakę", odtwarzana jest normalna animacja, która w Armie jest i wtedy CTD nie ma miejsca.

S!
Na większym speedzie lepiej idzie.
--------------------------------------------

Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #443 dnia: Kwietnia 02, 2012, 20:29:14 »
Cytuj
prawdopodobnie nie będzie można "wsadzać" postaci z ArmY do śmiglaków z ToH, bo skończy się to na CTD. W każdym razie tak się to dzieje obecnie.
Podejrzewam, że patch wyeliminuję tą przypadłość dostosowaniem animacji do wszystkich dostępnych jednostek... Jak nie 1.06 to następny... mam nadzieje :121:   

Offline Rahonavis

  • *
  • 1.Pułk Lotniczy, 1.Eskadra Myśliwska
    • Strona 105 Wirtualnego Pułku Śmigłowców Bojowych.
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #444 dnia: Kwietnia 02, 2012, 21:00:56 »
Osobiście wątpię, chyba, że odbyłoby się to drogą jakiegoś odrębnego patcha dla ArmY, gdzie tkwi źródło problemu. Nawet wtedy moglibyśmy się dodatkowo pobawić tylko (i aż) postaciami z podstawowych wersji gry, podczas gdy te z modów nadal nie dawałyby takiej możliwości. Trochę szkoda, bo fajnie byłoby polatać misję w stylu PKW Afganistan, sterując postaciami polskich pilotów, czy innych żołnierzy z modu Villasa.

S!

Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #445 dnia: Kwietnia 02, 2012, 23:38:43 »
Osobiście wątpię, chyba, że odbyłoby się to drogą jakiegoś odrębnego patcha dla ArmY, gdzie tkwi źródło problemu. Nawet wtedy moglibyśmy się dodatkowo pobawić tylko (i aż) postaciami z podstawowych wersji gry, podczas gdy te z modów nadal nie dawałyby takiej możliwości. Trochę szkoda, bo fajnie byłoby polatać misję w stylu PKW Afganistan, sterując postaciami polskich pilotów, czy innych żołnierzy z modu Villasa.

S!

Addony mają takie same nazwy selekcji w modelu 3D, jak standardowe modele ArmY. Także jeśli uda się BiSowi wyeliminować ów problem, z polataniem polakami Vilasa nie powinno być problemu :) Przypomnijcie mi, jak wyglądała sprawa z animacją wsiadania i wysiadania w Community Preview do OA? Nie przypominam sobie, żeby gra wywalała do pulpitu przy próbie wsiadania do lekkiego śmigłowca wojakiem z ArmY... Czy może tam nie były jeszcze zawarte te animacje które są teraz...? :-?

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #446 dnia: Kwietnia 03, 2012, 08:46:26 »
A ja już bym chciał tak, ale modelem z TOH'a:



Tutaj jednak jak da się widok na maksa to już zaczyna haczyć. TOH ma jednak lepiej zrobioną widoczność z góry pod śmigłowce.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline kpa

  • *
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #447 dnia: Kwietnia 03, 2012, 12:37:47 »
To chyba najlepiej ze Steamu, obie za 25eu. Polskie pudełkowe wciąż koło 70, czyli wychodzi 140.
http://store.steampowered.com/sub/4639/
Za 12 euro jest na store.bistudio.com  :004:
https://store.bistudio.com/arma2-combined-operations/
A ToH+Hinds za 25, właśnie kupuję ;]

qrdl

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #448 dnia: Kwietnia 03, 2012, 13:36:41 »
Takie duże obniżki... hmmm.... coś mi się wydaje, że się przeliczyli z tymi Hindami, tzn. przypuszczam, że ludzie jednak oczekiwali na coś bardziej w kierunku symulatora niż moda do - lekko już przetrawionej - army II.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #449 dnia: Kwietnia 03, 2012, 14:03:33 »
Święta idą, wszędzie promocje :)
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"