Autor Wątek: Pierwsze wrażenia  (Przeczytany 72939 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #330 dnia: Października 11, 2011, 11:08:22 »
Rowan i Battle of Britain 1/2 to klasyka tego tematu. Osobiście chciałbym by był na nowo wydany ale już z nowymi fjuczersami i grafiką. Ekipa jednak się zdaje rozjechała po różnych biurach projektowych i niestety nikłe szanse na coś w odświeżeniu tego tematu.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline PIT

  • PAT
  • *
  • PAT , EKG_PIT
Odp: Pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #331 dnia: Października 11, 2011, 19:02:37 »
JG300_Shoki
Mamy na dziś serwer online z Mapą Noe-go rejonu Caen i od tygodnia testujemy. Co dzień odkrywamy nowe możliwości. Nawet to , że można podlecieć i staranować stery od tyłu wroga lekko uszkadzając własny silnik, lub  ostrzeliwać dokładnie cele naziemne bez wbijania się w glebę co w iłku najlepszym się zdarza. Jest tu inna ocena odległości - realistyczna- celowanie intuicyjne dokładne jak przymierzysz, a i fizyka lotu bardziej realistyczna. Te manuale w walce nie przeszkadzają, ale kiedy silnik wysiądzie to cała hydraulika siada i np. podwozie zostaje do ręczne go wypuszczenia, a czasu mało.
Nie ma podpowiedzi kursu prędkości, wysokości w lewym rogu , to wszystko ustawiasz z deklinacją kursu i tylko z zegarów odczytujesz.

Ale do rzeczy.

Jeśli chodzi o serwery jak piszesz, to aby zaistniały musi znaleźć się chętny do stworzenia map. Przecież serwery HL to nie jest autorstwo UBI-softu.
Oni zapowiedzieli,że jest to w COD tylko Bitwa o Anglię więc mamy jedną mapę - logiczne. I to mnie satysfakcjonuje bo potencjał jest ogromny.
 Nudy się skończą, jak koledzy dobrze znający historię zbudują mapy walk np. dniowych odtwarzając dany dzień.
Walki trwały długo , więc zobacz ile może być map serwerowych. Kilka miesięcy pojedynków włącznie z bombardowaniami obustronnymi.
Poza tym tu wszystko wprawisz w ruch. A front jest jeden - Bitwa o Wielką Brytanię.
Sądzę, że jak większość nas do tego przystąpi to szybciej powstanie realistyczny BÓJ na HL.
Kolego nie tylko Tobie , ale i mnie na dziś brakuje tu map do walk, aby założyć serwery na HL.
Tylko stały trening czyni Cię Mistrzem. Niech Moc będzie z Wami wirtualni lotnicy.
WSP dla Orłów. - od EKG_PIT

Odp: Pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #332 dnia: Października 11, 2011, 20:14:53 »
W iłku można zrobić serwer dogowy, który po np 90 min analizuje efekty walk i np rysuje nową linię frontu, wytycza nowe cele naziemne i kieruje na nie samoloty AI. to samo można zrobić na zasadzie coop frontów. Potrafisz zrobić coś takiego w codzie? Czy ktokolwiek potrafi to zrobić? Czy w ogóle cod posiada narzędzie pozwalające to zrobić?

Cytat: PIT
... lub  ostrzeliwać dokładnie cele naziemne bez wbijania się w glebę co w iłku najlepszym się zdarza.

Mów za siebie.

Cytat: PIT
Nudy się skończą, jak koledzy dobrze znający historię zbudują mapy walk np. dniowych odtwarzając dany dzień.
Walki trwały długo , więc zobacz ile może być map serwerowych. Kilka miesięcy pojedynków włącznie z bombardowaniami obustronnymi.
Poza tym tu wszystko wprawisz w ruch. A front jest jeden - Bitwa o Wielką Brytanię.
Sądzę, że jak większość nas do tego przystąpi to szybciej powstanie realistyczny BÓJ na HL.
Kolego nie tylko Tobie , ale i mnie na dziś brakuje tu map do walk, aby założyć serwery na HL.

Powiedz mi co w takim razie od kilku miesięcy powstrzymuje tych "kolegów" by takie mapy zbudować.
Nikt tutaj nie kwestionuje jakości FM i modelu zniszczeń, a jeśli cofniesz się trochę dalej to przeczytasz, że większość jest wręcz zachwycona, ale to trochę za mało.
Lubisz strzelać do ciężarówek to sobie strzelaj, ale nie wmawiaj nam, że stanowi to kwintesencję dobrego symulatora.

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #333 dnia: Października 11, 2011, 21:29:44 »
Lubisz strzelać do ciężarówek
A tak z ciekawości czy są tak w ogóle rykoszety w Kłodzie jak trafi się w opancerzony pojazd (jak np. w RoF, czy TKOH)?

Tak pod wpływem, a odpaliłem sobie Kłodę, a co? Syf i malaria:

Wygładzanie na maksymalnym oddaleniu = jego brak (na screenach Noe są na maks przybliżeniu). Kolory domestosa, blurring, stuttering mimo że fps po 60. Wersja ze Steam. Bida aż piszczy. Wrócę tu jak coś zrobią oficjalnego.
« Ostatnia zmiana: Października 12, 2011, 00:35:09 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #334 dnia: Października 13, 2011, 11:13:27 »
Po całej tej gadaninie stwierdziłem, że może jednak jeszcze raz dać szansę kłodzie w końcu chodzi mi płynnie i nie wiesza się. Poczytałem na forum 1C o serwerkach, ściągnąłem beta patche i wchodzę do gry. Gra jako taka uruchomiła się bez jakichkolwiek problemów. Wybrałem sobie serwerek full real, wszedłem i czytam briefing. Serwer standardowy, żadnych ekscesów, sześciu graczy, wybieram Ju-87 i daję fly...w połowie wczytywania kokpitu gra wisi, ale na szczęście daje się zamknąć z menadżera i nie trzeba restartować kompa. Odpalam ponownie i włączam szybką misję nad Londynem, nie chcę latać, chcę zobaczyć czy w ogóle się uruchomi i sprawdzić liczbę klatek. Na ustawieniach wysokie bez AA (bo po co skoro nie działa) mam min 20, a średni 30 klatek. Samolot powolutku po spirali leci w dół, uderza w ziemie i co...gra znowu wisi. Mam dość odpalam RoFa  :004:

Dzisiaj rano na gg pogadałem z chińczem. Też się skusił, zainstalował grę i patche. Postanowił sprawdzić czy u niego też gra się wysypie. Rozbił samolot o jakiś budynek...jest ok. Zaczynam podejrzewać, że może coś u mnie nie tak. Za drugim razem rozbił się o ziemie...gra wisi. Obaj mamy skopane ustawienia!?
Po krótkiej dyskusji doszliśmy jednak do wniosku, że te zwiech to nie wina gry lecz część większego planu mającego za zadanie zwiększenie realizmu gry. Gracz ma po prostu szanować swoje wirtualne życie i aby go do tego zmusić wprowadzono specjalne elementy gry zmuszające go do unikania serwerów online, gdzie może przecież zginąć, oraz wszelkich katastrof, a jeśli gracz jest na tyle głupi i zaryzykuje to gra po prostu się zwiesi. Te chłopaki z 1C to jednak szczwane bestie  :icon_mrgreen:

I ty optymistycznym akcentem kończę na jakiś czas swoją przygodę z kłodą. Pozostanę jednak przy iłku i odkrywanym od jakiegoś czasu RoFie.


Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #335 dnia: Października 13, 2011, 15:43:40 »
Shoki, zainstalowałeś beta patch, czy beta patch + hotfix ? :) Chodzi o to, że musieli dać łatkę na tą betę, bo zdarzały się sytuacje o jakich piszesz. Każda eksplozja oraz efekty trafień powodowały wywalenie gry. Lekarstwem (tymczasowym) było ustawienie efektów na najniższy poziom, do czasu gdy Luthier i jego kamanda wydali malutki fix, który naprawił bałagan (przynajmniej u mnie działa to teraz OK)

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #336 dnia: Października 13, 2011, 16:23:30 »
Twardziele :D. Ja swoją kopie też odpaliłem działa tak samo do kitu jak działała :D. To coś to za wysokie progi dla i7 :D.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #337 dnia: Października 13, 2011, 17:10:59 »
Lucas to, że mnie ostatnio sponiewierałeś jak ostatniego w rofie nie oznacza, że nie zrozumiem co piszą na forum 1C  :003:.

Offline noe

  • PAT
  • *
  • War Thunder
    • BILT POLSKA
Odp: Pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #338 dnia: Października 13, 2011, 19:00:58 »
Szkoda że u Was nie chodzi, nie umiem Wam pomóc....
Ja nie mam najmniejszych problemów z CoD.
Dziś odkryłem jeszcze jedną sprawę. Musiałem kupić nowy monitor. Do tej pory używałem monitora który pozwalał na rozdzielczość max 1650x1080 teraz mam możliwość ustawić rozdzielczość Full HD.
Poszły testy i tak: na mniejszej rozdziałce jest gorzej 1280x720, natomiast na 1920x1080 przybywa jakieś 12 klatek. O co tu chodzi??
Na wspomnianej rozdzielczości mam nad Londynem wysoko ok 37 klatek (ustawienia prawie max) nad budynkami mam 29. Podane wartości są średnimi. Minimalne klatki to 15, ale tylko malutki zaciach raz czy dwa się pojawił.
Na moim sprzęcie i na beta patchu działa wsio piknie. Żadnych zawieszeń przy eksplozjach. Dziś chyba ze 20 razy waliłem w ziemię żeby zobaczyć czy zaliczę zwiechę.

Co do AA polecam poczytać o FXAA. Poprawia i to w zauważalny sposób, niestety na dzień dzisiejszy tylko offline można to stosować.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #339 dnia: Października 13, 2011, 23:24:59 »
Mniejszy kabel lag :).
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline Leon

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #340 dnia: Października 13, 2011, 23:31:59 »
Panowie, Wasza dyskusja z ostatnich kilu dni pokazuje tylko tyle, że na rynek rzucono niezoptymalizowany produkt, bez testów, i to nawet nie testów "grywalności" ale sprawdzenia działania na różnych możliwych konfiguracjach blaszaków graczy.
Działalność autorów przez okres czasu od wydania gry sprowadziła się do tego, że grono "wybrańców" jest szersze...
Taka refleksja...

PS
Gry jak nie kupiłem, tak nie kupię, bo nie wiem jaki sprzęt musiałbym do niej kupić, włączając kabel do monitora ;). I pewnie podkładkę pod mysz.
Marcin Widomski

Pealuuga lipp, Surnupealuuga lipp, Tundmuste tipp, Sinu tundmuste tipp, See on ju vabadus hüperboloid, Insener Garini hüperboloid...

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #341 dnia: Października 13, 2011, 23:41:17 »
Gry jak nie kupiłem, tak nie kupię, bo nie wiem jaki sprzęt musiałbym do niej kupić, włączając kabel do monitora . I pewnie podkładkę pod mysz.

Raczej magnetyzer do joysticka. ;)
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

qrdl

  • Gość
Odp: Pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #342 dnia: Listopada 03, 2011, 15:52:35 »
A próbował w to ktoś latać po >5 browarach? Może mikroprzycięcia przestają być zauważalne....

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #343 dnia: Listopada 03, 2011, 17:26:49 »
A próbował w to ktoś latać po >5 browarach? Może mikroprzycięcia przestają być zauważalne....
Nie ryzykowałbym, u niektórych po tym co piszesz agresja wzrasta, mogliby się obudzić bez peceta :D.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #344 dnia: Stycznia 31, 2012, 23:00:48 »
Witajcie,

Po paru miesiącach braku czasu powróciłem do CoDa. Pobrałem najnowsze patche i odpaliłem grę - pojawia się pytanie dlaczego CoD w tej chwili używa maksymalnie 30% każdego z 4 rdzeni mojego i5 750? Oczywiście mikroprzycięcia, "pływający" horyzont, skaczące cienie, brak AA i bladość terenu występują nadal, ale wcześniej chociaż gra "mordowała" procesor a w tej chwili max 30%?
Panowie o co chodzi?
i5 6600K @ 4.4GHz, AsRock Z170 Gaming K4, CM Fortis 3, 2x8GB DDR 4 Corsair Vengeance LPX 3200MHz, Gainward Phoenix 1080 GS 8GB, XFX TS Core 550W, Crucial BX200 SSD 240GB, Crucial MX300 SSD 275GB, Seagate Barracuda 1TB, Win 10 x64 Pro