Witam kolegów
Kilka dni temu naszła mnie chęć na stworzenie jakiejś własnej kampani z użyciem Polskich Sił Powietrznych. Wszystko ładnie pięknie, zaaranżowałem jakiś konflikt o podłożu polityczno-ekonomicznym, stworzyłem następnie szereg misji; w końcu przyszedł czas na przetestowanie tego złożonego do kupy. No i tutaj zaczyna się problem, a mianowicie chodzi o tzw. obiekty statyczne [pinezki]. Problem mam taki, iż przy każdej następnej misji inaczej aranżowałem miejsca postojowe na lotnisku i wszystko co się wokół niego dzieje, ponadto kampania przewiduje odbicie lotniska z rak nieprzyjaciela i w następnym etapie kampani używanie jej jako własnej. I właśnie przy okazji testowania całości zauważyłem, że gra ma "upodobanie" kopiowanie tych że obiektów obligatoryjnie do kolejnych misji. Wynikiem tego jest, że na miejscach postojowych mamy przenikające się nawzajem samoloty swoje i wroga z czasu kiedy to lotnisko jeszcze zajmował nieprzyjaciel. Mam nadzieję że dobrze wytłumaczyłem o co mi się rozchodzi i mam tutaj pytanie. Czy da się wyłączyć jakoś to obligatoryjne uszczęśliwianie gracza, oraz przy okazji czy jest możliwość "namierzenia - odszukania " (w fazie projektowania planszy) obiektów zaznaczonych jako "hide" ?
Jeżeli kogoś by interesowało to, co mi się udało jak dotąd zrobić i chciałby, być może się lepiej zapoznać z moim problemem, podaję link do serwisu z którego można pobrać moje małe wypociny :
http://combatace.com/files/file/11887-wojna-o-rope-mig-29-campaign/ albo
http://www.lockonfiles.com/index.php/files/file/1843-wojna-o-rope-mig-29-campaign/