Autor Wątek: Poprawki do IL2:CloD.  (Przeczytany 123962 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #465 dnia: Maja 05, 2012, 20:06:26 »
Po pierwszej niecałej godzinie latania na nowym beta patchu powiem tak - dupy nie urywa.
FPSy miałem dobre (przed patchem w sumie też), mikroprzycięcia pozostały. Drzewa, cienie itp dalej migoczą, mrugają i cholera wie co jeszcze.
Wyskakujące chmury to dopiero fajna rzecz, w pewnej chwili myślałem, że to może jakiś przerośnięty flak do mnie wali.  :004:
Lusterko zabierało FPSy więc pozostała po nim sama ramka/oprawka/mocowanie.
Kolory dalej jakieś bladodupowate.

Ogólnie rzecz biorąc to gdyby ktoś zainstalował patch po kryjomu i bez uprzedzenia mnie o tym dał dziś polatać to chyba nie zauważyłbym różnicy.

Użycie procesora nie przekracza 20%, GPU obciążone cały czas w 100%.
i5 6600K @ 4.4GHz, AsRock Z170 Gaming K4, CM Fortis 3, 2x8GB DDR 4 Corsair Vengeance LPX 3200MHz, Gainward Phoenix 1080 GS 8GB, XFX TS Core 550W, Crucial BX200 SSD 240GB, Crucial MX300 SSD 275GB, Seagate Barracuda 1TB, Win 10 x64 Pro

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #466 dnia: Maja 05, 2012, 20:23:45 »
A mnie po wgraniu patcha pojawił się komunikat że pamięć nie może być read bo coś tam, coś tam... I zostałem z niczym. Mam oryginalną grę, spatchowaną przez Steam, a teraz taka niespodzianka po wklejeniu najnowszego patcha. Dlaczego?

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #467 dnia: Maja 05, 2012, 20:31:34 »
Jeżeli to jest patch na którego czekaliśmy "rok" to ja wysiadam z tego pociągu.


Uninstall and forget.
i5 6600K @ 4.4GHz, AsRock Z170 Gaming K4, CM Fortis 3, 2x8GB DDR 4 Corsair Vengeance LPX 3200MHz, Gainward Phoenix 1080 GS 8GB, XFX TS Core 550W, Crucial BX200 SSD 240GB, Crucial MX300 SSD 275GB, Seagate Barracuda 1TB, Win 10 x64 Pro

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #468 dnia: Maja 05, 2012, 20:51:19 »
Jeżeli to jest patch na którego czekaliśmy "rok" to ja wysiadam z tego pociągu.


Uninstall and forget.

Jaki patch? BETA - czyli coś niedokończone z bugami i nie do końca działające tak jak należy. Są opisane w tekście z linkiem powyżej do Forum 1C co z chmurami i innymi rzeczami (Known Issues), które są bugiem. Patch miał zmienić engine, czyli działanie gry. Nie znam bety, która od razu byłaby RC.

Dobra rada: przed instalacją lepiej jak zawsze sobie zrobić backupa całego katalogu z Kłodą i zostawić gdzie indziej.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #469 dnia: Maja 05, 2012, 21:04:45 »
Jaki patch? BETA - czyli coś niedokończone z bugami i nie do końca działające tak jak należy.

Nie uważasz, że w przypadku CLODa nie ma różnicy czy to Beta czy RC?
W przypadku v1.05.15950 (czyli "gotowego" patcha) dostaliśmy i tak multum błędów, o niby gotowej grze na półce w sklepie nawet nie wspominam.

Może trochę zbyt gorączkowo i pochopnie - bo na "ciśnieniu" ale naprawdę spodziewałem się czegoś więcej po tym BETA patchu.
U mnie naprawdę nie widać różnicy z/ czy bez.

Co do "wyłącznia" chmur to według mnie żenada, YoYo bądźmy szczerzy.. na tej zasadzie mogli wymusić patchem ustawienia na minimum, teksturę ziemi zastąpić zielonym kolorkiem a drzewa trójkątami i powiedzieć, że mają MASSIVE performance increase..

Pozdrawiam i życzę większych sukcesów po beta patchu :)

West
i5 6600K @ 4.4GHz, AsRock Z170 Gaming K4, CM Fortis 3, 2x8GB DDR 4 Corsair Vengeance LPX 3200MHz, Gainward Phoenix 1080 GS 8GB, XFX TS Core 550W, Crucial BX200 SSD 240GB, Crucial MX300 SSD 275GB, Seagate Barracuda 1TB, Win 10 x64 Pro

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #470 dnia: Maja 05, 2012, 21:31:12 »
Nie uważasz, że w przypadku CLODa nie ma różnicy czy to Beta czy RC?
A z tym się akurat zgodzę ;) .
Może trochę zbyt gorączkowo i pochopnie - bo na "ciśnieniu"
No właśnie, trochę tak. Wiesz czasem bety potrafią zwalić cały tytuł, dlatego trzeba podchodzić ostrożnie.
Co do "wyłącznia" chmur to według mnie żenada
W sumie nie wiem, latam i tak z wyłączonymi, te chmury w kłodzie od samego początku są skopane na maksa. Grafa hula, a jak przybliżysz do maksa chmurę, to fps'y lecą o więcej niż połowa, więc po co się denerwować. Jak zrobią, to polata się w kłodowych chmurach. Zresztą, czy są, czy ich nie ma tutaj to bardzo mała różnica. Na średnim ustawienia masz parę kłębków i tyle. Zainstaluję tę betę później, ale już mi się nie podoba, że np. przewody hydrauliczne stały się transparentne i widać przez nie trawę :D.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #471 dnia: Maja 05, 2012, 21:57:31 »
Dobra rada: przed instalacją lepiej jak zawsze sobie zrobić backupa całego katalogu z Kłodą i zostawić gdzie indziej.

Dobrze, że tak zrobiłem... OK - po beta patch'u rzeczywiście grafika lepiej chodzi, i stabilniej, jest różnica, choć niewielka. I nawet Blenheimem wystartowałem, pewnie tam coś uprościli. Tylko co z tego? Za to ładowanie misji wydłużyło się niemiłosiernie, o rząd wielkości, takoż i wchodzenie na serwery, oczywiście jeśli wpuści, bo nie zawsze wpuszczał z 1.06. Czasami to ładowanie po prostu się zawieszało grę... Oczywiście cześć serwerów od razu przeszła na nowy patch, nawet na jednym pojawiło się 70+ beta testerów :) z tym, że ja tam już nie dałem rady wejść.

Ponieważ serwery się generalnie "zbeciły", a u mnie beta działa tragicznie ze swoimi problemami w UI, to przygodę z CloD'em muszę zawiesić. Samo życie.
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline kpa

  • *
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #472 dnia: Maja 05, 2012, 22:48:26 »
Pamiętajcie o wyczyszczeniu folderu "cache" w moich dokumentach po instalacji pacza.

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #473 dnia: Maja 06, 2012, 00:25:26 »
U mnie niestety kiepsko - zyskałem parę fps więcej tu czy tam i tyle. Po włączeniu wszystkich detali, z jedną maszyną na lotnisku z dwoma czy trzema hangarami w tle wciąż mam śmieszne 30 - 35 fps. To wszystko na nowym sześciordzeniowym procesorze z dwoma GTX 580. SLI jak nie działało tak nie działa i od dłuższego czasu chłopaki z 1C nawet nie wspominają o wsparciu wielu kart grafiki. Z resztą nie ma się czemu dziwić, gra ma taką ilość błędów, że dłubanie przy SLI / Crossfire byłoby niepoważne.
Na forum 1C piszą, że kurz, chmury i trawa okrutnie zabijają wydajność. U mnie ten problem w zasadzie nie występuję ale to nie jest raczej zasługa silnika CoD tylko sprzętu na jakim go odpalam. Tak czy siak, jeśli takie proste efekty cząsteczkowe jak generowanie kurzu dają po tyłku karcie grafiki to znaczy (bez zagłębiania się w niepotrzebne szczegóły), że silnik graficzny CoDa działa tak jak te pisane 10 lat temu.  :005:
Po dość gruntownym przetestowaniu tej bety, w którą 1C wsadziło spory wysiłek, dochodzę do wniosku, że silnik 3D CoD jest tak źle zaprojektowany, że po prostu nie da się go uratować nawet najbardziej agresywną optymalizacją. Jedynym wyjściem jest kupienie albo napisanie nowego silnika graficznego i dostosowanie go do całej reszty CoDa. Na to trzeba mieć czas i kasę - czasu już nie ma bo gra od ponad roku zalega półki sklepowe a na kasę nie ma co liczyć bo niby skąd? UBI ma serię Assassin's Creed, Ghost Recon, Far Cry, Might & Magic, Settlers, Rainbow Six itd - po co mają ładować pieniądze w niszowy symulator po jego premierze? Jedyne rozsądne wyjście jakie wg mnie istnieje to podobny model sprzedaży do tego jaki funkcjonuje w przypadku RoF albo... Kickstarter. Jednak do tego trzeba oderwać się od UBI (w tym być może wykupić prawa do zasobów takich jak modele, tekstury itd.), zmontować porządną ekipę programistów i przekonać ludzi, że "tym razem nie damy ciała". Fajnie by było... ale niestety to raczej tylko sfera moich marzeń...  :008:
Nie mogę znaleźć mojego pudełka z Ił2: 1946 więc wydałem 10$ i kupiłem cyfrową wersję z GOG. W przyszłym tygodniu zacznę bawić się w mody i dynamiczne kampanie...

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #474 dnia: Maja 06, 2012, 01:28:15 »
Nie no, mam znacznie tańszy sprzęt i nie jest źle. Mój problem teraz to bardziej niespodziewane coredump'y, cuda UI czy inne błędy. Albo znikające w odległości 2-3 kilometrów samoloty przeciwnika...
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

mmaruda

  • Gość
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #475 dnia: Maja 06, 2012, 01:37:27 »
Czyli jak to w końcu chodzi? Mam i5 2500K@4,4Gh; 6 RAM i z poniedziałek zrzucą ze Sztukasa CTX 680. Czy to już jest ta pora, żeby kupić, czy czekać jeszcze pół roku?

_michal

  • Gość
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #476 dnia: Maja 06, 2012, 01:37:41 »
Czy ten FPS increase to dzięki tym poprawkom?

Cytuj
• No damage decals on aircraft from small-caliber hits.
• The hit flash effects are temporarily turned off.
• Far and medium distance clouds are temporarily turned off.

 :D

Może po kolei powyłączają wszystkie ficzery, aż gra będzie chodzić płynnie?

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #477 dnia: Maja 06, 2012, 01:56:28 »
Jeszcze nie zainstalowałem, ale tak czytam te wypowiedzi na banana forum i ogólnie ręce opadają. Widzę, że beta wniosła takie kwiatki w stylu "jest gorzej niż było". Z fpsów ludzie są raczej zadowoleni, ale jest pełno małych niedoróbek, baboli, wyprostowanie tego to z kolei znów pewnie miesiące. Jak to ma się dziać w takim tempie to faktycznie wyjdzie już coś innego z DWS, a oni tę Battle of Moscow to sobie będą mogli....
Może jutro wstawię dla testu tę betkę, ale nawet średnio mi się chce, fps'y mam ok, ale jak beta patch ma psuć inne tematy, to ja podziękuję.

Cytuj
Six months for this? the comunity found more bugs now that you developers could find in all this time??
I think they dont know what to do, please hand over the game to another company or release the sdk and everything to the comunity, im sure there are a lot of talented people who can save this sim.

A z tego uśmiałem się do łez. Pytanie i nowy temat jednego z userów:
Cytuj
My question is about the computers being used during the development and testing of Cliffs of Dover. Every one is posting there system specifications in their forum signature, can you please post the computer hardware and soft ware used by the development and testing team.

Motherboard:

Processor:

Memory:

Video Card:

Sound Card:

Operating System:

Thanks

I od razu post innego jako odp:
Cytuj
I think they use humpa lumpas, woodoo spells and tons of cheap vodka
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

mmaruda

  • Gość
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #478 dnia: Maja 06, 2012, 02:56:20 »
No masakra z tego co widzę, bugi to jedno, ale grywalność gry na danym sprzęcie to dla mnie jest gamebreaker. Totalnie tego nie rozumiem - ludzie latający w simach są dojrzali (zazwyczaj), bajery graficzne nie są tak ważne jak realizm i sama zabawa z oblatywania maszyn - to chyba oczywiste, wciąż są ludzie, którzy cisną we Flankera 2.5, czy symulacje Jane's. Sam zamiatam kampanię za kampanią w 1946 i grafa mi nie przeszkadza. Czemu do cholery developerzy nie mogą zrobić najpierw działającego silnika, potem wrzucić do tego samoloty itd?

Jak rozumiem wypuścili sima, który miał masę baboli i spartolony silnik, teraz naprawiają i ani jeden, ani drugi aspekt się nie udaje. WTF? Też czytałem żółte forum i pomimo, że sceptyczny jestem względem CloDa, to chciałbym, żeby ten sim zajął miejsce Ił-2 1946 w końcu. A jednak co patch to rozczarowanie. Oh well, Diablo 3 here I come!

Offline kpa

  • *
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #479 dnia: Maja 06, 2012, 03:28:41 »
Cóż...
Chodzi może i lepiej ale - wygląda gorzej, jakieś dziwne rozmycia na dolnych instrumentach w kokpicie, przepustnica w Spitfire Ia i IIa działa w zakresie 20%, gigantyczne lagi na multi no i pozostało dużo błędów które już były. Ten patch miał wyjść chyba 1 kwietnia ale nie zdążyli, takie odnoszę wrażenie.
Tak na plus to tylko mogę zaliczyć poprawę wydajności i lepiej wyglądające smugacze.