Autor Wątek: Bugi w CloD  (Przeczytany 12533 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Bugi w CloD
« Odpowiedź #30 dnia: Kwietnia 26, 2011, 18:28:47 »
Strzelając w Hurricane widzę gdzie lecą pociski gdyż załadowane są białe obserwacyjne naboje. Sprawdziłem jakie dokładnie ma on załadowane i taki sam zestaw wpakowałem do Spitfire. Efekt jest taki, że jak nie było widać kulek przy strzelaniu ze Spita, tak nadal ich nie ma mimo załadowania takiego samego zestawu amunicji co w Hurricane.
Dla mnie to bug i to wielki. ;)
Pozdrawiam.
 

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Bugi w CloD
« Odpowiedź #31 dnia: Kwietnia 26, 2011, 21:44:01 »
Ale za to AI nie reaguje jak ostrzeliwujesz je niewidzialnymi nabojami :D .
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Bugi w CloD
« Odpowiedź #32 dnia: Kwietnia 27, 2011, 10:13:16 »
U Was też obsługa naziemna wykorzystuje okopy nowego typu ?





Czyżby nowa tajna broń niemieckiej propagandy?


Odp: Bugi w CloD
« Odpowiedź #33 dnia: Maja 02, 2011, 11:23:58 »
No to ja dorzucę swoje 3 grosze.
 Startuję Hurrkiem , koła toczą się po pasie, słyszę jak podwozie pracuje na nierównej powierzchni. Podnoszę nos, składam podwozie i .....................dalej dobiegają mnie dźwięki podwozia toczącego się po pasie....... Ląduję , koła dotykają pasa i ..... dźwięki milkną

Druga sprawa: przypisuję klawisz do komendy w dzial "Samolot", klikam ok iłek to łyka. Niby wszystko ok, ale zaraz, zaraz, czy ja już tego klawisza gdzieś przypisanego nie widziałem??? Sprawdzam. No oczywiście, tylko że w innym dziale, w "Ogólne"  . Niby jakiś tam dźwięk przy przypisywaniu był, ale nie było komunikaty, że dany klawisz jest zajęty :012: skąd ja niby mam to pamiętać, że był w innym dziale ( jeśli przypisywany klawisz pojawi się dwa razy w tym samym dziale to wszystko jest ok )


 :118:
Nieważne, ile zapierających dech w piersi akrobacji wykonasz - jeśli w decydującym momencie nie zestrzelisz wrogiego samolotu......będziesz martwy.

HL- EKG_Polbaj

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Bugi w CloD
« Odpowiedź #34 dnia: Maja 02, 2011, 16:33:54 »
Mam tak samo z tym dźwiękiem toczenia się po pasie startowym. Czasami milknie po oderwaniu się od pasa, ale czasami nie. Tak 50/50. Radzę sobie z tym tak, że jak słyszę nadal ten odgłos leciutko muskam kołami lotnisko i jest OK. Taka mała schiza :-)

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Bugi w CloD
« Odpowiedź #35 dnia: Maja 02, 2011, 23:25:42 »
Nie wiem do końca czy to bug ale od nowego pucza nie moge latać 110 w multi. Wejście do gry objawia sie pracującym lewym silnikiem i natychmiastowymi w związku z tym jego awariami. Pomijam już to że nie mogę prawego uruchomić. Jakos nie widzę na to rady a poprzednio było wszystko ok.
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Odp: Bugi w CloD
« Odpowiedź #36 dnia: Maja 06, 2011, 10:30:22 »
Już teraz wiem dlaczego drzewa są bezkolizyjne. To część uberprzebiegłego planu. Wszystko po to, żeby w quick mission z betapucza z atakiem na lotnisko RAF Defianty mogły startować przez las...
Русский военный корабль, иди нахуй