Autor Wątek: Nowe mapy w DCS  (Przeczytany 116203 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Nowe mapy w DCS
« Odpowiedź #135 dnia: Października 17, 2013, 21:08:26 »
mam przeczucie, że symulacje pozostaną dalej jakiś odległą galaktyką na krańcach kosmosu, gdzie nikt nie zagląda.
Akurat za to ciężko jest winić ED (czy innych producentów symulatorów). To niszowy rodzaj rozrywki i zawsze taki pozostanie.

mmaruda

  • Gość
Odp: Nowe mapy w DCS
« Odpowiedź #136 dnia: Października 18, 2013, 07:06:57 »
Prawda, ale fakt, że soft pozostaje w tyle w stosunku do sprzętu i jeszcze wolno działa, czyni ten rodzaj rozgrywki jeszcze bardziej niszowym. Jeśli EDGE nie zrobi czegoś z płynnością działania DCS, to trudniej będzie pozyskać nowych klientów, jak i zatrzymać jakiś procent tych starych.

Swoją drogą zastanawia mnie czy w planie jest jakakolwiek optymalizacja działania samych modeli 3D, bo pomijając efekty cząsteczkowe, to wszelkiej maści domki i modele 3D najbardziej mulą (A-10C robi swoje, a ponoć Mi-8 też konkretnie ucina klatki). Dla porównania odpaliłem sobie kilka modów w Strike Fighters 2 z chorą ilością polygonów i jak było stałe 60 FPS tak dalej jest. Zastanawia mnie, czy to ogólnie charakterystyka silnika, czy może DX10 na to pozwala, bo jeśli to drugie, to może faktycznie DX11 w EDGE sporo zmieni.

Uwielbiam latać Kamowem i A-10 też ma dla mnie niesamowity urok, ale na chwilę obecną cały DCS leży i czeka na lepsze czasy. Czekam aż ten sim ruszy z kopyta i się doczekać nie mogę, a cała polityka ED skutecznie zabija we mnie cały entuzjazm, bo po prostu mocno wątpię we wszystko co zapowiadają na podstawie poprzednich doświadczeń. Taka już natura Marudy chyba.

Odp: Nowe mapy w DCS
« Odpowiedź #137 dnia: Października 25, 2013, 21:56:58 »
http://www.youtube.com/watch?v=6-3OHn8aXHQ

Już widzę te wymagania sprzętowe, ale trzeba przyznać, że wygląda to ładnie i to nawet bez umieszczenia w samym silniku gry.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Nowe mapy w DCS
« Odpowiedź #138 dnia: Października 26, 2013, 08:35:40 »
http://www.youtube.com/watch?v=6-3OHn8aXHQ

Już widzę te wymagania sprzętowe, ale trzeba przyznać, że wygląda to ładnie i to nawet bez umieszczenia w samym silniku gry.

Tylko, że "This is a work in progress and the video is taken from the terrain viewer tool and not within DCS yet". Właśnie coś mi nie pasowały te chmurki (Czyli jest to film z narzędzia, a nie z DCS'a).
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Nowe mapy w DCS
« Odpowiedź #139 dnia: Października 26, 2013, 10:20:00 »
Dlatego napisałem, że wygląda to ładnie "nawet bez umieszczenia w samym silniku gry" :-) Inna sprawa, że sam teren raczej nie będzie powalał różnorodnością, ilość obiektów, którą prezentują pewnie się skończy "czkawką sprzętową" ;-)

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Nowe mapy w DCS
« Odpowiedź #140 dnia: Października 29, 2013, 20:51:05 »
Tym razem coś na temat kolizji z drzewami (w końcu), sprawdzą wydajność na nowej mapie i zadecydują co dalej:

http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=1917669#post1917669
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Odp: Nowe mapy w DCS
« Odpowiedź #141 dnia: Października 30, 2013, 11:58:30 »
Tym razem coś na temat kolizji z drzewami (w końcu), sprawdzą wydajność na nowej mapie i zadecydują co dalej:

http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=1917669#post1917669

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Nowe mapy w DCS
« Odpowiedź #142 dnia: Listopada 01, 2013, 19:29:24 »
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Nowe mapy w DCS
« Odpowiedź #143 dnia: Listopada 01, 2013, 20:18:58 »

Odp: Nowe mapy w DCS
« Odpowiedź #144 dnia: Listopada 01, 2013, 21:33:07 »
Las Vegas było też w Jane's Usaf.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Nowe mapy w DCS
« Odpowiedź #145 dnia: Listopada 08, 2013, 11:26:08 »


"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Nowe mapy w DCS
« Odpowiedź #146 dnia: Listopada 08, 2013, 11:51:33 »

Gdzieś to już widziałem... a tak...



Odp: Nowe mapy w DCS
« Odpowiedź #147 dnia: Listopada 08, 2013, 12:11:26 »
Pochwalili się jak im poszły testy wydajnościowe z kolizyjnymi drzewami?

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Nowe mapy w DCS
« Odpowiedź #148 dnia: Listopada 08, 2013, 12:14:13 »
Wolał bym smoleńskie brzozy ;).
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

_michal

  • Gość
Odp: Nowe mapy w DCS
« Odpowiedź #149 dnia: Listopada 08, 2013, 12:20:12 »
Cytuj
Our lead developer in charge of the NTTR map has been out of the office this week, so progress was rather slow. However, I've attached a couple images of the new trees being developed for this map.

Główny developer mapy był przez tydzień poza biurem, zatem postępy były raczej niewielkie. Mimo to dołączam kilka obrazków nowych drzew tworzonych pod tę mapę.

/Wags

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1924258&postcount=10