Autor Wątek: Brak możliwości płynnego ruchu dźwignią skoku ogólnego  (Przeczytany 2246 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Witam wszystkich
Czy jest jakaś możliwość płynnej zmiany dźwigni skoku ogólnego? Bo gdy używam klawiszy NUM+ i NUM- to wskaźnik skoku skacze mi o 1/5. Natomiast z joystickiem mam następujący problem - mam Saiteka cyborga evo i wajcha odpowiedzialna za throttle działa mi tylko w trybie arcade, czyli w tym trybie mogę płynnie ruszać dźwignią skoku, natomiast w trybie symulacji wajcha na joysticku nie działa i muszę sprawę załatwiać NUM+ i NUM-.
Jako że jestem nowym graczem mam jeszcze bardzo głupie pytanie - po czym mogę poznać (na jakich wskaźnikach to widać) że włączone są i dobrze działają obydwa silniki? Pytam bo czasami się zdarza że w momencie odpalania śmigłowca zapędzę się (ewentualnie ulegnę zgubnemu wpływowi piwa), próbuję poderwać maszynę i nic. Dopiero po dłuższej chwili i analizie kolejnych działań orientuję się że jest włączony tylko lewy silnik. Dlatego chciałbym wiedzieć jak można szybko sprawdzić stan silników.
Pozdrawiam
Larry
« Ostatnia zmiana: Maja 19, 2011, 21:45:17 wysłana przez Syringe »

Offline syringe

  • *
  • Centipede
Odp: Brak możliwości ruchu dźwignią skoku ogólnego
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 19, 2011, 21:40:02 »
Witam.

A czy przypisałeś poprawnie osie?
Opcje>Controls
W rozwijanych okienkach wybierasz odpowiednio Ka-50 Real i axis commands, tam znajdziesz potrzebne osie.

Skoro jesteś nowy w świecie DCS to zapraszam do instrukcji załączonej w folderze z grą. Masz tam wszystko ładnie opisane. Dodatkowo poszukaj BS_Pit_Trainer. Przydatny programik we flashu, w którym masz opisane wszystkie przyciski oraz zegary w kokpicie.

Odp: Brak możliwości płynnego ruchu dźwignią skoku ogólnego
« Odpowiedź #2 dnia: Maja 19, 2011, 22:27:56 »
Wielkie dzięki.
Rzeczywiście chodziło o konfigurację axisów. Porównywałem wszystkie ustawienia joysticka w trybie game i symulacji ale nie sądziłem, że dział "ALL" nie obejmuje axisów.
Co do drugiego pytania to przyznaję, że liczyłem na bardziej naprowadzającą odpowiedź, ale cóż - pytanie było zapewne głupie. Oglądałem wszystkie tutoriale, czytałem polskiego manuala, ale jakoś nie doszedłem do wskaźników na podstawie których można by szybko odczytać aktywność silników. Obejrzę sobie jeszcze tego flasha o którym pisałeś.
Także jeszcze raz -wielkie, wielkie dzięki, bo naprawdę ciężko się lądowało z takim wielkim skokiem na dźwigni skoku ogólnego.
Pozdrawiam.
Larry.
« Ostatnia zmiana: Maja 20, 2011, 09:28:44 wysłana przez Syringe »

Offline syringe

  • *
  • Centipede
Odp: Brak możliwości płynnego ruchu dźwignią skoku ogólnego
« Odpowiedź #3 dnia: Maja 20, 2011, 08:29:31 »
Chyba słabo szukałeś. :P
A wskaźniki RPM i temperatury gazów wylotowych?

Odp: Brak możliwości płynnego ruchu dźwignią skoku ogólnego
« Odpowiedź #4 dnia: Maja 20, 2011, 11:49:29 »
Bardzo dziękuję za odpowiedź.
Jeśli chodzi o RPM to na jednym silniku też można osiągnąć ilość obrotów teortycznie umożliwiających start, także po tym nie byłem w stanie poznać czy włączony jest drugi silnik. Co do wskaźnika temp. gazów to jest chyba właśnie to o co mi chodziło, także jeszcze raz wielkie dzięki.
Pozdrawiam.
Larry.

PS. Aaaaa  zajarzyłem, zajarzyłem.... z tymi RPM chodziło ci o tachometr !!!
Jeszcze raz wielkie dzięki.

[gmod]Połączono. Nie wysyłaj postów pod rząd póki możesz jeszcze edytować. John Cool.[/gmod]
« Ostatnia zmiana: Maja 21, 2011, 10:32:21 wysłana przez John Cool »

Offline syringe

  • *
  • Centipede
Odp: Brak możliwości płynnego ruchu dźwignią skoku ogólnego
« Odpowiedź #5 dnia: Maja 20, 2011, 12:23:43 »
Nie ma za co. ;)

Ps. Pamiętaj o poprawnej pisowni w swoich postach.