Autor Wątek: 1.020 oraz Bristol  (Przeczytany 7584 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: 1.020 oraz Bristol
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwca 22, 2011, 09:08:27 »
4 Lipca się zbliża  :020: , ale Brisfita zrobię pre-order chyba wcześniej (dzisiaj/piątek).

_michal

  • Gość
Odp: 1.020 oraz Bristol
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwca 22, 2011, 09:56:33 »
4 Lipca się zbliża  :020: , ale Brisfita zrobię pre-order chyba wcześniej (dzisiaj/piątek).

Czy ja dobrze rozumiem, że chcesz mi kupić Bristola na urodziny?

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: 1.020 oraz Bristol
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwca 22, 2011, 10:09:58 »
Już o tym rozmawialiśmy, nie jesteś pępkiem świata, to moja rola  :118:

_michal

  • Gość
Odp: 1.020 oraz Bristol
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwca 22, 2011, 10:49:43 »
... nie jesteś pępkiem świata ...


Nie?  :008:

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: 1.020 oraz Bristol
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwca 22, 2011, 11:30:08 »
Nie kupuję w przedsprzedażach, i też czekam na promocje...  Niedługo będzie :)
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: 1.020 oraz Bristol
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwca 24, 2011, 12:24:24 »
Brisfit będzie chyba dzisiaj, bo panowie nam serwery wyłączyli. :)
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: 1.020 oraz Bristol
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwca 24, 2011, 16:29:03 »
No i jest 1.020  :002:
Motto obrony plot.: najpierw zestrzel - poukładasz sobie już na ziemi.

Odp: 1.020 oraz Bristol
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwca 24, 2011, 17:50:48 »
Czy tylko ja mam problem z bombardowaniem Bristolem? :121:

Skala prędkości celownika bombardiera jest w km/h czy w milach morskich (nie jest opisana)?

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: 1.020 oraz Bristol
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwca 27, 2011, 09:01:11 »
Z tym Bristolem to coś nie tak jest...

Jako przeciwnik jest ... cienki, mnie to akurat cieszy.
Strzelec AI jest śmieszny w porównaniu do np strzelca w DFW..
Jedyne groźne wydanie tego samolotu to Mazak+Nadczłowiek w duecie i tylko takiego będę się bać..:)
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: 1.020 oraz Bristol
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwca 27, 2011, 10:07:34 »
Strzelcy AI nie strzelają, jeśli samolot manewruje. A Bristol ma "myśliwskiego" pilota AI, więc manewruje dużo bardziej niż bombowce. Stąd w wersji AI jest faktycznie bardzo łatwym celem.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: 1.020 oraz Bristol
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwca 28, 2011, 07:33:10 »
Znów lekki spadek wydajności w quick mission offline, 5 na 5 niedaleko miasta. Było lepiej. Boję się, że jeszcze parę patchy i nie będę miał z czego schodzić w dół w ustawieniach (*)  Może to sprawa AI, bo w graniu online nie widzę zmian, wszystko działa jak poprzednio.

(*) przesadzam - gram na 1680×1050
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: 1.020 oraz Bristol
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwca 28, 2011, 09:23:20 »
"Problem" z RoF polega na tym, że produkt cały czas idzie z duchem czasu i się rozwija. Kiedy w wypadku innych gier mamy problem wymagań sprzętowych miedzy kolejnymi produktami, tutaj możemy doświadczać tego cały czas w jednym. Wzrost wymagań wraz z upływającym czasem jest więc naturalnym efektem ubocznym utrzymywania simu w świeżości, a przed nami są tylko kolejne bardziej drastyczne zmiany, jak porzucenie Dx9 i obsługa Dx10 i 11.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: 1.020 oraz Bristol
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwca 28, 2011, 09:39:58 »
Nie no, chyba nie porzucą starych użytkowników z XP, będzie jakiś wrapper czy coś podobnego i DX9 będzie nadal chodził... Proszę mnie nie straszyć! ;)
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

_michal

  • Gość
Odp: 1.020 oraz Bristol
« Odpowiedź #28 dnia: Czerwca 28, 2011, 10:26:09 »
Postępu nie zatrzymasz :)

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: 1.020 oraz Bristol
« Odpowiedź #29 dnia: Czerwca 28, 2011, 11:02:12 »
Ja tylko od siebie dodam, że miałem okazję pobawić się tą grą na maksymalnych ustawieniach grafiki (bez Super Samplingu, bo to zabija wydajność). Pełen kosmos. Gra wygląda prześlicznie i kazacko. Nie wspominając już o wodzie. Jeżeli ktoś myśli, że w "Kłodzie" jest grafa (woda) na wysokim poziomie to zachęcam do obadania RoF. Jak dla mnie kawał solidnej roboty odwalonej przez autorów.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"